نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش اتصال موبایل اپل به کامپیوتر با ساده‌ترین روش‌های ممکن

اگر یک ساعت از موبایل خود دور بمانید چه حالی می‌شوید؟ برای همه ما خیلی دردناک است که از این جزء جدایی‌ناپذیر زندگی خود دور شویم چرا که همیشه و همه جا در کنار ماست. کلی با موبایل خود عکس می‌گیریم، فیلم تماشا می‌کنیم و نرم‌افزارها و بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی آن نصب می‌کنیم. برای انجام همه این کارها به حافظه زیادی بر روی موبایل خود نیاز داریم اما هر چند وقت یکبار متوجه می‌شویم که حافظه داخلی گوشی ما پر شده است و باز هم باید آن را خالی کنیم.

به همین دلیل همیشه مجبوریم اطلاعات حافظه داخلی موبایل خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال دهیم. اگر شما هم تصمیم دارید که داده‌های گوشی خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر انتقال دهید اما دقیقا نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید ادامه این مطلب را دنبال کنید. در ادامه قرار است آموزش اتصال موبایل اپل به کامپیوتر و ریختن اطلاعات آیفون داخل کامپیوتر را به شما آموزش دهیم.

آموزش اتصال موبایل اپل به کامپیوتر

از iCloud برای اتصال آیفون به کامپیوتر استفاده کنید

iTunes ؛ روش دیگری برای اتصال آیفون به کامپیوتر

  • همگام‌سازی از طریق USB
  • همگام‌سازی از طریق وای فای

سیاست‌های اپل همیشه بر اساس طراحی و تولید محصولاتی با میزان تعمیرپذیری پایین جلو رفته است. به این معنا که عیب‌یابی و تعمیر محصولات اپل کار پیچیده‌ای است و نمی‌توان آن را به هر کسی سپرد. آیفون نیز از این مسئله مستثنی نیست. بنابراین بهتر است عیب‌یابی و تعمیر آیفون را به مرکز معتبری که از تعمیرکاران با تجربه برخوردار است بسپارید. خوشبختانه یکی از این مراکز معتبر، نمایندگی رسمی اپل است. تعمیرکاران این مرکز عیب‌یابی و تعمیر آیفون را با سرعت و دقت بالایی انجام داده و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می‌دهند.

این مطلب را از دست ندهید   کدهای مخفی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =