نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

هر ایمیلی که از آیفون خود ارسال می کنید ممکن است متفاوت شروع شود، اما احتمالاً با این جمله ختم می شود: “Sent from my iPhone.” این خط امضای ایمیل پیش‌فرض است که به انتهای هر ایمیل ارسالی از آیفون شما اضافه می‌شود. اما به راحتی می توانید امضای انتهای ایمیل های خود را به هر شکلی که دوست دارید تغییر دهید، حتی متن چند خطی را اضافه کنید.

چگونه امضای ایمیل خود را در آیفون تغییر دهیم

  1. برنامه تنظیمات را اجرا کنید و به سمت پایین بروید و روی Mail ضربه بزنید (آیکون آن یک حرف در داخل یک کادر آبی است).
  2. به پایین بروید و روی کلمه “Signature” در نزدیکی پایین منو ضربه بزنید.
  3. روی کادر پایین ضربه بزنید (جایی که احتمالاً عبارت «Sent from my iPhone» را نوشته است) و متن دلخواه خود را وارد کنید.

سپس می توانید به سادگی برنامه تنظیمات را ببندید. نیازی به ذخیره تغییرات نیست

چگونه یک حساب ایمیل را از آیفون خود در 5 مرحله ساده حذف کنیم

برنامه Apple Mail یک برنامه همه کاره است که به شما امکان می دهد تمام حساب های ایمیل خود را در یک مکان مشاهده کنید. با این حال، وقتی متوجه شدید که دیگر از حساب کاربری خود استفاده نمی کنید، می توانید به سادگی آن را از طریق برنامه تنظیمات در آیفون خود حذف کنید.

اکثر مردم چندین حساب ایمیل دارند و حداقل یک حساب شخصی و یک حساب کاری دارند. برنامه Mail اپل به شما امکان می دهد به جای دانلود برنامه های جداگانه برای هرکدام، آنها را با هم همگام سازی کنید – که می توانید در Outlook یا Gmail نیز انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ورود به حالت DFU

برای حذف یک آدرس ایمیل، می‌توانید به جزئیات حساب در برنامه تنظیمات خود دسترسی داشته باشید. از آنجا، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید حساب را با چه داده‌هایی همگام‌سازی کنید – از جمله تقویم‌ها و مخاطبین.

اگر زمانی می خواهید یک حساب ایمیل اضافه کنید، می توانید به راحتی این کار را از آیفون خود انجام دهید. شما همچنین می توانید این کار را از iPad خود انجام دهید.

در اینجا نحوه حذف یک حساب کاربری آورده شده است.

چگونه یک حساب ایمیل را از آیفون خود حذف کنیم

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  2. به پایین اسکرول کنید و از پنجمین لیست برگه ها بر روی “Passwords & Accounts” ضربه بزنید.
  3. در اینجا جزئیات حساب خود را خواهید یافت، از جمله فهرستی از حساب‌های ایمیل مرتبط که می‌توانید با برنامه‌های ایمیل، مخاطبین و تقویم خود همگام‌سازی کنید.
  4. روی حسابی که می‌خواهید از فهرست برگه‌های «حساب‌ها» حذف شود ضربه بزنید. این شما را به صفحه جزئیات حساب ایمیل می‌برد، جایی که می‌توانید از سیستم خارج شوید یا آن را با دستگاه‌های دیگر همگام‌سازی کنید.
  5. دکمه Mail را خاموش کنید تا حساب را از برنامه Mail خود حذف کنید، یا روی متن قرمز “Delete Account” در پایین لیست ضربه بزنید و حذف را در پنجره بازشو تایید کنید تا حساب به طور کلی از دستگاه شما حذف شود.

مقالات مرتبط:

ساخت اپل آیدی رایگان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =