نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو

در این مقاله قصد داریم هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ که هر دو بهترین هندزفری‌های با قابلیت حذف نویز هستند را بررسی می‌کنیم. همینطور به شما کمک کنیم تا در تصمیم‌گیری بین این دو هندزفری بهتر عمل کنید.

همانطور که می‌دانید گلکسی بادز ۲ تازه به بازار وارد شده و بیشتر ویژگی‌های مهم برای یک هندزفری عالی مانند طراحی ارگونومی، صدای عالی و باکس شارژر با اندازه‌ی مناسب را حفظ کرده.

معیارهای انتخاب هندزفری Galaxy Buds 2

سامسونگ حتی در مدل Galaxy Buds 2 قابلیت حذف نویز فعال را هم اضافه کرده که در Galaxy Buds Plus این امکان وجود نداشت. ناگفته نماند که امکان حذف نویز فعال و گوش دادن به صدای محیط که در گلکسی بادز ۲ اضافه شدند را در هدفون‌های بی‌سیم با قیمت‌های بالا هم نمی‌توانید پیدا کنید!

حال نوبت آن است که مشخصات هر دورا بسنجیم:

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو از نظر کنترل و دستیار صوتی

هر دو مدل دارای مجموعه‌ی کاملی از عملکردهای رسانه‌ای مانند پخش، مدیریت تماس، صدا، فعال سازی حالت گوش دادن، کمک دیجیتال و دسترسی فوری به اسپاتیفای هستند. گلکسی بادز ۲ همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا تمام کارهای خود با گلکسی بادزتان را با ضربه زدن و یا لمس کردن بادزتان انجام دهید.

دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) با بیان عبارت (Hi Bixby) آماده دستورات شما می‌شود. جالب است که بدانید سیری (Siri) و یا دستیار گوگل را می‌توان به صورت دستی در گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز پرو فعال کرد! اما نه فعال سازی صوتی مانند گلکسی بادز!

گلکسی بادز 2

تشخیص و سنسور برای گوش هم در هر دو مدل طراحی شده اما خیلی خوب عمل نمی‌کند. علاوه بر این گلکسی بادز ۲ در هنگام شروع به کار و متصل شدن با تاخیر حدود ۲ دقیقه‌ای همراه است در حالی که گلکسی بادز پرو این ویژگی را ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر آیفون 11 پرومکس

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو از نظر طراحی

همین ابتدا باید بگوییم که نظر طراحی در ساخت Galaxy Buds Pro کمی برتری دارد. سامسونگ به نویزگیرهای پرچم‌دار خود، یک نمای بیضی شکل فانتزی متشکل از جنسی شبیه به کامپوزیت پلاستیکو آلومینیوم داده که ترکیبی بسیار با دوام و شیک از گلکسی بادز پرو ساخته است. همچنین از مقاومت در برابر آب با گواهی IPX7 بهره می‌برد. گزینه‌های رنگی محدود برای گلکسی بادز پرو که به سه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای محدود می‌شود کمی شاید ابتدا خوشاین نباشد اما با آلومینیوم روی بادز هماهنگی چشمگیری دارد و بادز شما را زیباتر کرده است.

در این مورد گلکسی بادز ۲ را به عنوان نسخه‌ای از گلکسی بادز پرو درنظر بگیرید. به گفته‌ی سامسونگ Galaxy Buds 2 از مواد بازیافتی (PCM) ساخته شده‌اند که برای محیط زیست بسیار مفید می‌باشند. نکته‌ منفی فاحش در این مدل، بهره مندی از گواهی IPX2 است که بسیار ضعیف‌تر از بادز پرو در برابر آب مقاومت می‌کند. گواهی IPX2 تنها به معنای مقاومت آن در برابر قطرات کمی از باران است در صورتی که در گوش شخص باشد. اما سامسونگ گلکسی بادز ۲ را در رنگ‌های مختلفی مانند گرافیتی، لاوندر، زیتونی و سفید ارائه داده است.

گلکسی بادز

قاب شارژر

قاب‌های هر دو تقریبا به یک اندازه هستند و همینطور وزن مناسبی دارند. به راحتی در دست یا در کیف کوچک قابل حمل هستند و مشکلی از نظر بسته ماندن درب به دلیل وجود آهنرباهای قوی ندارند.

راحتی و تناسب دو حوزه‌ای هستند که Galaxy Buds 2 در آن‌ها برتری دارد! قراردادن بادزها در گوش بسیار ساده و آسان است، هیچ درزی باز نمی‌ماند و تمام گوش را می‌گیرد. می‌توانید به مدت چندین ساعت به طور مداوم بادز ۲ را داخل گوش بگذارید و هیچ احساس ناراحتی یا خستگی نداشته باشید.

در این مورد گلکسی بادز پرو در استفاده طولانی مدت کمی آزاردهنده است. هر چه زمان بیشتری در گوشتان فشار دهید نیز باعث ایجاد درد در اطراف گوش شما شده و کاملا هم در گوش شما فیت نمی‌شود!

این مطلب را از دست ندهید   رفع 5 مشکل آیفون با DFU Mode

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو از نظر فرمان های کنترلی

هر دو مدل دارای مجموعه‌ی کاملی از عملکردهای رسانه‌ای از جمله پخش، مدیریت تماس، صدا، فعال‌سازی حالت سمعک (گوش دادن صدای محیط)، دستیار دیجیتال و دسترسی فوری به اسپاتیفای Spotify هستند.

شرکت سامسونگ برای اپل تراشه های سری A تولید می کند

در طول آزمایش‌هایی که میان گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ شده، Galaxy Buds 2 دقت ورودی بیشتری را در تمامی فرمان‌ها نشان داده که به تنهایی قابلیت برنده شدن در این بخش را نیز دارد. فرمان‌های دو یا سه ضربه‌ای در Galaxy Buds Pro همیشه ثتب نمی‌شوند و به چند مرتبه تلاش اضافی نیاز دارد.

گلکسی بادز ۲ همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا فرمان‌های دارای کلیک خودتان را شخصی سازی کنید؛ به گونه‌ای که تمامی ژست‌های چندضربه‌ای، لمسی و نگه‌داشتن را به شیوه خوتان انجام دهید. از دیگر نکات مهم در گلکسی بادز ۲ متصل شدن به گلکسی واچ ۴ است (Galaxy Watch 4) که به شما امکان کنترل بادز از مچ دستتان را می‌دهد.

گلکسی بادز 2

فرمان های کنترلی در گلکسی بادز

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو از نظر کیفیت صدا

در این مقایسه صدای فوق العاده‌ای را از هر دو گلکسی بادز دریافت می‌کنید. یک اکولایزر قوی، درایورهای قدرتمند، پشتیبانی از کدک مقیاس پذیر (البته تنها در گوشی‌های سامسونگ موجود است) که به موسیقی وضوح صدای بالایی می‌بخشد از بهترین نکات گلکسی بادز پرو و ۲ هستند.

اما یک قابلیت هست که به گلکسی بادز پرو برتری می‌دهد آن هم تکنولوژی صدای ۳۶۰ است. صحنه‌های صوتی گسترده را می‌توان با Galaxy Buds Pro بسیار واضح‌تر شنید. بادز پرو از یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶.۵ میلی‌متری تشکیل شده است که باعث می‌شوند تا بیس‌های عمیق، صداهای میانه واضح و اوج‌های جزئی را با بهترین حالت بشنوید. حال تکنولوژی Audio 360 در گلکسی بادز پرو نیز از تکنولوژی Dolby و Head Tracking برای ایجاد “صدای چند بعدی” و دستیابی به عمق صدای بیشتر هنگام تماشای ویدیو استفاده می‌کند که برترین تکنولوژی در این زمینه است.

این مطلب را از دست ندهید   مسدود شدن اپل آیدی

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پرو از نظر حذف نویز

بر اساس گزارش‌های سامسونگ و ادعاهای انجام شده گلکسی بادز پرو با قابلیت ANC عرضه شده و می‌تواند ۹۹ درصد نویز پس زمیزنه را در تماس‌ها حذف کند. این درحالی است که گلکسی بادز ۲ تا ۹۸ درصد نویز صداهای پس زمینه را حذف می‌کند.

شناخت نکات قابلیت پرتره و روش حذف آن در عکس

اما بر اساس آزمایش‌های انجام شده روی هردو، این اعداد واقعی نیستند و هر دو تقریبا توانسته‌اند تا ۸۵ درصد نویز صدای پس زمینه را حذف کنند که در عمل، گلکسی بادز پرو با قابلیت ANC ترجیح داده می‌شود.

گلکسی بادز پرو همچنین دارای گزینه‌ی کنترلی مخصوص به نام Voice Detect است که صدای موسیقی که گوش می‌دهید را کاهش می‌دهد و عبور صدا را قوی‌تر می‌کند. این گزینه باعث می‌شود تا در مکالمات واضح‌تر بشنوید و نیاز به درآوردن بادز از گوش خود نداشته باشید.

حذف نویز گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز 2

در آخر بگوییم که گلکسی بادز پرو اکثر ویژگی‌های گلکسی بادز ۲ که در اصل برادر کوچک‌تر آن است را همراه با برخی ارتقاء‌ها و بهبودها دارد. در صورت عدم نیاز به برخی گزیه‌های بیشتر، گلکسی بادز ۲ از امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. همین امر باعث شده تا توجه بیشتری حتی نسبت به بادز پرو را به خود جلب کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =