نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چرا آیفون من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد و در مورد آن چه کار کنم؟ ما به آیفون های خود اعتماد داریم و آنها باید همیشه کار کنند. اگر دلیل واحدی برای راه اندازی مجدد آیفون ها بارها و بارها وجود داشته باشد بسیار عالی خواهد بود، اما یک گلوله جادویی برای این مشکل وجود ندارد. در این مقاله، دلیل راه اندازی مجدد آیفون را توضیح می دهم و به شما نشان می دهم که چگونه مشکل راه اندازی مجدد آیفون را برطرف کنید.

چرا آیفون من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد؟ رفع مشکل اینجاست!

آیفون هایی که به طور کلی ریستارت می شوند به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. آیفون هایی که به صورت متناوب ریستارت می شوند: می توانید برای مدتی بدون هیچ مشکلی از آیفون خود استفاده کنید و سپس آیفون شما به طور ناگهانی ریستارت می شود.
  2. حلقه راه اندازی مجدد آیفون: آیفون شما به طور مداوم ریستارت می شود و کاملاً غیر قابل استفاده است. لوگوی اپل بارها و بارها بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و ناپدید می شود.

اگر آیفون شما در دسته دوم قرار می گیرد، به مرحله 5 بروید. اگر نمی توانید از نرم افزار در آیفون خود استفاده کنید، انجام چند مرحله اول غیرممکن است. بیایید شیرجه بزنیم تا بتوانید فریاد زدن “آیفون من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد!” در گربه

  1. از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

قبل از انجام هرگونه عیب یابی، مطمئن شوید که از آیفون شما نسخه پشتیبان تهیه شده است. اگر آیفون شما مشکل سخت افزاری دارد، این آخرین فرصت شما برای پشتیبان گیری از اطلاعاتتان است. اگر لازم باشد، در مرحله بعد آیفون شما را بازیابی می کنیم و قبل از بازیابی به یک نسخه پشتیبان نیاز دارید.

اگر برای تهیه نسخه پشتیبان از آیفون خود به کمک نیاز دارید، مقاله پشتیبانی اپل یک راهنما عالی است. هنگامی که از شما نسخه پشتیبان تهیه شد، در صورتی که آیفون شما به طور مداوم راه اندازی مجدد شود یا اگر آیفون شما همچنان روشن و خاموش می شود، آماده رفع مشکل خواهید بود.

  1. نرم افزار آیفون (iOS) خود را به روز کنید

مانند ویندوز در رایانه شخصی یا OS X در مک، iOS سیستم عامل آیفون شما است. به‌روزرسانی‌های iOS همیشه حاوی رفع‌های زیادی برای باگ‌های نرم‌افزاری و سایر مشکلات هستند. گاهی اوقات، یک به‌روزرسانی نرم‌افزار مشکلی را که باعث می‌شود آیفون شما همچنان راه‌اندازی شود یا وارد حلقه راه‌اندازی مجدد شود، برطرف می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   تشخیص گزارش خرابی موبایل

برای بررسی اینکه آیا هر گونه به روز رسانی نرم افزاری موجود است، به تنظیمات -> عمومی -> به روز رسانی نرم افزار بروید. اگر به روز رسانی در دسترس است، آن را نصب کنید.

همچنین می‌توانید آیفون خود را به رایانه خود متصل کنید و از iTunes (رایانه‌های رایانه‌های شخصی و مک‌های دارای macOS 10.14 یا قدیمی‌تر) یا Finder (مک‌هایی که macOS 10.15 یا جدیدتر دارند) برای به‌روزرسانی نرم‌افزار آیفون خود استفاده کنید. اگر آیفون شما به طور مداوم راه اندازی مجدد می شود، iTunes یا Finder ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

  1. تعیین کنید که آیا یک برنامه باعث راه اندازی مجدد آیفون شما می شود یا خیر

بسیار نادر است که یک برنامه باعث شود آیفون به طور مکرر راه اندازی مجدد یا روشن و خاموش شود. در بیشتر موارد، نرم افزار آیفون شما از برنامه های مشکل دار محافظت می شود. همانطور که گفته شد، بیش از 1.5 میلیون برنامه در اپ استور وجود دارد و همه آنها کامل نیستند.

اگر برنامه‌ای را درست قبل از اینکه آیفونتان وارد حلقه راه‌اندازی مجدد شود، نصب کرده‌اید، آن برنامه را حذف نصب کنید و ببینید آیا مشکل خود به خود حل می‌شود یا خیر.

Settings -> Privacy -> Analytics & Improvements -> Analytics Data مکان دیگری برای بررسی برنامه‌های مشکل‌دار است. دیدن چندین ورودی در این لیست طبیعی است. به سرعت در لیست پیمایش کنید و به دنبال برنامه هایی باشید که بارها و بارها لیست شده اند. اگر یکی را پیدا کردید، حذف نصب آن برنامه ممکن است آیفون شما را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل صفحه سیاه آیفون

  1. همه تنظیمات را بازنشانی کنید

Reset All Settings یک گلوله جادویی نیست، اما می تواند برخی از مشکلات نرم افزاری را حل کند. به Settings -> General -> Transfer or Reset iPhone -> Reset -> Reset All Settings بروید تا تنظیمات آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. هیچ یک از برنامه ها یا داده های خود را از دست نخواهید داد، اما باید رمز عبور Wi-Fi خود را دوباره وارد کنید.

  1. سیم کارت خود را بردارید

حلقه های راه اندازی مجدد آیفون می تواند به دلیل مشکلات مربوط به اتصال آیفون شما به اپراتور بی سیم شما ایجاد شود. سیم کارت شما آیفون شما را به اپراتور بی سیم شما متصل می کند، بنابراین حذف آن بهترین راه برای عیب یابی مشکلاتی است که آیفون شما به طور مداوم راه اندازی مجدد می شود.

نگران نباشید: وقتی سیم کارت خود را بردارید هیچ مشکلی پیش نمی آید. به محض اینکه آیفون را دوباره وارد کنید، بلافاصله به اپراتور شما متصل می شود.

مقاله پشتیبانی اپل در مورد نحوه حذف سیم کارت از آیفون به شما نشان می دهد که سیم کارت دقیقا در کجای آیفون شما قرار دارد. از یک گیره کاغذ برای خارج کردن سینی سیم کارت از آیفون خود استفاده خواهید کرد.

اگر با حذف سیم کارت مشکل برطرف شد، سیم کارت را دوباره در آیفون خود قرار دهید. اگر پس از قرار دادن مجدد سیم کارت خود، مشکل باز شد، باید آیفون خود را بازیابی کنید (مرحله 7) یا سیم کارت را با شرکت مخابراتی خود جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت

اگر با برداشتن سیم کارت مشکل برطرف نشد، سیم کارت خود را تا زمانی که مرحله بعدی را کامل نکرده اید دوباره در آن قرار ندهید. اگر می‌خواهید درباره سیم‌کارت آیفون خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله من به نام «چرا آیفون من سیم‌کارت ندارد؟» را بررسی کنید.

  1. هارد ریست

شما نباید هارد ریست را در آیفون خود انجام دهید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. به نوعی مانند خاموش کردن رایانه رومیزی با جدا کردن آن از دیوار است. همانطور که گفته شد، حلقه راه اندازی مجدد آیفون یکی از مواردی است که در آن هارد ریست الزامی است.

برای انجام هارد ریست، دکمه پاور و دکمه هوم (دکمه دایره ای زیر صفحه) را همزمان نگه دارید تا صفحه آیفون شما خالی شود و لوگوی اپل دوباره ظاهر شود.

در آیفون 7 یا 7 پلاس، دکمه هایی که برای اجرای هارد ریست باید فشار دهید کمی متفاوت هستند. همزمان دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.

اگر آیفون 8، 8 پلاس یا ایکس دارید، روند بازنشانی سخت نیز متفاوت است. دکمه افزایش صدا، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید.

صرف نظر از مدل آیفونی که دارید، مطمئن شوید که هر دو دکمه را حداقل به مدت 20 ثانیه با هم نگه دارید. وقتی به اپل استور آمدند و من به سرعت آیفون مرده آنها را با یک هارد ریست تعمیر کردم، مردم شگفت زده شدند. آنها فکر می کردند که یک هارد ریست را در خانه انجام داده اند، اما هر دو دکمه را برای مدت کافی پایین نگه نداشتند.

https://mobile-iphone.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/

 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =