نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

اگر آیفون شما روشن نشود، می تواند وحشتناک باشد – به خصوص اگر یک استاد فناوری نباشید. ممکن است به نظر برسد که ممکن است میلیون‌ها مشکل وجود داشته باشد، و چه کسی می‌داند از کجا شروع کند؟ آیا حتی قابل تعمیر است؟ وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، هرگز خوب نیست، اما خبر خوب این است که در بیشتر مواقع، محدود کردن مشکل و فعال کردن دوباره تلفنتان سخت نیست.

بررسی کنید که آیا می توانید گوشی را ریستارت کنید یا خیر

احتمالاً می دانید که تلفن شما همیشه روشن است، حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است، مگر اینکه عمداً آن را از طریق برنامه تنظیمات خاموش کنید. هنگامی که صفحه نمایش تاریک است، تلفن روشن می شود – البته در حالت “خواب” – و یک نقص نرم افزاری در یک برنامه می تواند از بیدار شدن تلفن هنگام فشار دادن دکمه روشن/خاموش، ضربه زدن روی صفحه، بالا بردن آن به سمت صورت یا با این حال جلوگیری کند. سعی می کنی بیدارش کنی.

ساده ترین راه حل، راه اندازی مجدد گوشی است. نحوه انجام این کار بسته به مدلی که دارید متفاوت است، بنابراین مقاله ما را با عنوان “نحوه راه اندازی مجدد و راه اندازی مجدد اجباری هر مدل آیفون” برای اطلاع از روش دقیق گوشی خود بخوانید.

اگر گوشی شما با موفقیت ریستارت شود، احتمالا مشکل شما حل شده است. این مشکل می تواند گهگاهی اتفاق بیفتد بدون اینکه نشان دهنده یک مشکل اساسی جدی باشد. اما اگر تلفن شما به اندازه کافی روشن نمی شود که مزاحم باشد، این نشان می دهد که یک برنامه نادرست یا برخی از داده های خراب در تلفن خود دارید. در این صورت، ممکن است لازم باشد گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید و سپس به صورت دستی برنامه ها را از اپ استور دوباره نصب کنید تا ببینید کدام یک باگ شده است.

این مطلب را از دست ندهید   ساخت اپل آیدی رایگان

سعی کنید گوشی خود را شارژ کنید

اگر به نظر نمی رسد که می توانید تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید، احتمالاً تلفن شما قبلاً خاموش است و ممکن است باتری آن تمام شده باشد. این چیزی است که باید انجام دهید:

سعی کنید تلفن خود را شارژ کنید – تلفن خود را به هر حال که معمولاً شارژ می کنید وصل کنید و بگذارید یک یا دو ساعت شارژ شود.

اگر گوشی همچنان روشن نمی‌شود، ممکن است مشکلی در نحوه شارژ کردن آن وجود داشته باشد. پورت لایتنینگ گوشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید پر از پرز یا زباله نیست و کابل لایتنینگ خود را از نظر پیچ خوردگی، شکستگی یا شکستگی بررسی کنید. در صورت لزوم، کابل را با کابل دیگری تعویض کنید.

آیفون را دوباره شارژ کنید. مطمئن شوید که تلفن را مستقیماً به آداپتور برق متناوب و نه درگاه USB رایانه وصل کنید تا مطمئن شوید که پورت USB مشکلی ندارد. و مطمئن شوید که پریز به درستی کار می کند!

https://mobile-iphone.ir/%d8%ae%d8%b7%d8%a7%db%8c-iphone-is-disabled-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

کاملاً ممکن است که پورت لایتنینگ یا پورت USB لپ تاپ شما از کار افتاده باشد و از آنجایی که شارژ نمی شد، نمی توانید آن را روشن کنید. اگر چنین است، این باید مشکل شما را حل کند.

رفع مشکل سخت افزاری

اگر تلفن به بازنشانی سخت پاسخ ندهد و به نظر نمی رسد در حال شارژ باشد، تعداد مشکلات احتمالی کاهش یافته است که احتمالاً نشان دهنده این است که مشکل سخت افزاری است. این خبر خوبی نیست، زیرا نشان می دهد که ممکن است مشکل جدی داشته باشید. برخی از محتمل ترین مسائل عبارتند از:

  • آسیب آب ممکن است گوشی خود را خیس کرده باشید و باعث از کار افتادن برخی از قطعات شده باشد.
  • آسیب سقوط. اگر گوشی را رها کرده اید، ممکن است به صفحه نمایش (به احتمال زیاد) یا قطعات داخلی (احتمال کمتر) آسیب رسانده باشد و از کارکرد آن جلوگیری کند.
  • خرابی مولفه همان‌قدر که آیفون‌ها قابل اعتماد هستند، همیشه ممکن است به دلیل نقص در ساخت، از کار بیفتند. نادر است، اما ممکن است اتفاق بیفتد.
این مطلب را از دست ندهید   گوشی آیفون 12 یا سامسونگ؟

برای اینکه ببینید آیا گوشی شما اصلاً حیاتی دارد یا نه، این را امتحان کنید:

  1. آیفون بیمار خود را به کابل لایتنینگ وصل کنید و آن را به کامپیوتر وصل کنید.
  2. iTunes را روی رایانه راه اندازی کنید.
  3. بررسی کنید که آیا iTunes گوشی را تشخیص می دهد یا خیر. باید ببینید که نماد گوشی در سمت چپ بالای پنجره iTunes ظاهر می شود. اگر چنین است، شما خوش شانس هستید – تلفن در واقع روشن است و احتمالاً می توانید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  4. اگر آیکون آیفون را مشاهده کردید، روی آن کلیک کنید و سپس روی تب “Summary” در سمت چپ صفحه کلیک کنید. در بخش پشتیبان‌گیری، روی «Back Up Now» کلیک کنید تا مطمئن شوید که از برنامه‌ها و داده‌های گوشی خود نسخه پشتیبان خوبی دارید. بعداً می توانید از این نسخه پشتیبان برای بازیابی تلفن خود پس از سرویس یا تعویض آن استفاده کنید.
  5. اگر نماد آیفون را در iTunes نمی بینید، تلفن شما حتی از توانایی شما برای تهیه نسخه پشتیبان خارج است – متاسفم.
  6. برای تعمیر یا تعویض گوشی خود با اپل تماس بگیرید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =