نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش آنلاک کردن اپل آیدی یا قفل‌گشایی اپل آیدی

همه کاربرانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند به خوبی با ضرورت داشتن اپل آیدی آشنایی دارند چراکه استفاده از دستگاه‌های اپل بدون داشتن اپل آیدی هیچ معنایی ندارد. درواقع اپل آیدی به معنای داشتن اکانت یا همان حساب کاربری در سایت شرکت اپل است. به گونه‌ای که با داشتن اپل آیدی و فعال کردن آن در دستگاه‌های اپل امکان دانلود نرم‌افزارها، بکاپ‌گیری ابری از اطلاعات دستگاه، افزایش امنیت دستگاه و … برای کاربران فراهم می‌شود. البته یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اپل آیدی برای هر یک از کاربران محصولات اپل، افزایش امنیت دستگاه‌ مورد استفاده کاربر است. به همین دلیل درصورت شک برانگیز بودن فعالیت‌های کاربر، اپل آیدی او قفل یا اصطلاحاً Lock می‌شود. اگر دوست دارید بدانید که دلایل قفل شدن اپل آیدی چیست و چگونه باید آن را آنلاک یا قفل‌گشایی کرد، ادامه این مطلب که درخصوص آموزش آنلاک کردن اپل آیدی است از دست ندهید.

چرا اپل آیدی قفل می‌شود؟

قبل از آموزش آنلاک کردن اپل آیدی لازم است شما را با دلایل قفل شدن یا Lock شدن اپل آیدی آشنا کنیم. درواقع عوامل متعددی می‌توانند موجب قفل شدن یا به اصطلاح Lock شدن اپل آیدی شوند منتهی نکته حائز اهمیتی که در این خصوص وجود دارد این است که تمامی این عوامل یک وجه مشترک دارند و آن هم این است که با مسائل امنیتی و حفظ حریم شخصی در ارتباط هستند. مهم‌ترین دلایلی که موجب قفل شدن اپل آیدی می‌شوند به شرح زیر هستند:

اگر پسورد اپل آیدی را چندین بار به صورت پیاپی اشتباه وارد کنید، اپل آیدی شما قفل می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   عدم کارکرد قابلیت Tap to Wake

اگر پاسخ سوال امنیتی اپل آیدی را اشتباه وارد کنید، اپل آیدی شما قفل خواهد شد.

از کجا بفهمیم اپل آیدی قفل شده است؟

زمانی که اپل آیدی شما قفل می‌شود، یکی از این ارورها در دستگاه موردنظر شما نمایش داده می‌شود:

This Apple ID has been disabled for security reasons

You can’t sign in because your account was disabled for security reasons

This Apple ID has been locked for security reasons

نمایش هر یک از این ارورها در دستگاه‌های اپل نشان می‌دهد که اپل آیدی قفل شده است و باید به فکر قفل‌گشایی یا به اصطلاح آنلاک کردن آن باشید اما چگونه؟ در ادامه آنلاک کردن اپل آیدی را به شما آموزش خواهیم داد.

زمانی که اپل آیدی شما قفل می‌شود برای اینکه بتوانید مجدداً از سرویس‌های اپل بر روی دستگاه موردنظر خود استفاده کنید و از نرم‌افزارهای خود استفاده کنید باید قفل اپل آیدی خود را باز کنید. در ادامه آموزش آنلاک کردن اپل آیدی به شما خواهیم گفت که چگونه باید این کار را انجام دهید.

اول از همه باید وارد وب سایت aaple.com شوید.

حالا می‌توانید رمز عبور کنونی خود را وارد کرده و اپل آیدی خود را آنلاک کنید. توجه داشته باشید که در برخی شرایط ممکن است 24 ساعت بعد از قفل شدن اپل آیدی قادر باشید تا آن را آنلاک کنید.

درصورتی که قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای در دستگاه موردنظر شما فعال باشد برای باز کردن قفل اپل آیدی باید از کلید ریکاوری که برای دستگاه دوم شما ارسال می‌شود، استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای رفع داغی گوشی اپل
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =