نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

نکات مهم درباره خرابی و تعویض باتری گوشی

 تعویض باتری گوشی/  یکی از گوشی های پر طرفدار برند اپل، گوشی آیفون 11 است. این گوشی با قابلیت های به روز شده نسبت به نسخه های قبلی، جز پر فروش ترین های بازار گوشی های هوشمند بوده است. اما مانند هر گوشی هوشمند دیگری، آیفون 11 هم مشکلاتی دارد و برای تعمیرات تخصصی به مراکز تعمیر گوشی اپل ارجاع داده می شود.

طول عمر باتری گوشی چقدر است؟

یکی از متداول ترین گزینه های تعمیر این گوشی ها، تعمیر یا تعویض باتری آیفون 11 است. معمولا هر باتری یک طول عمر مشخص دارد و بعد از گذشت یک بازه زمانی از کار با گوشی، تعویض باتری iPhone 11 امری معمول است.

در این میان برخی موارد می توانند موجب شوند مدت زمان نیاز به تعویض باتری آیفون 11 هم کم تر می شود. در این جا می خواهیم در خصوص نشانه های خرابی باتری گوشی آیفون 11 اپل و نحوه تعمیر یا تعویض آن داده های لازم را بررسی کنیم.

تعویض باتری گوشی در نمایندگی آیفون

برای تعویض باتری آیفون به شکل تخصصی، نمایندگی تعمیرات آیفون کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعویض باتری آیفون را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل موبایل هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، باتری آیفون خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 تعویض باتری گوشی

چه زمانی به تعویض باتری آیفون 11  نیاز است؟

داشتن اطلاعات در خصوص زمان مناسب تعویض باتری iPhone 11 می تواند به کاربران در خصوص نحوه درست انجام این کار کمک کند. باتری به کار رفته در گوشی آیفون 11 از نوع باتری های لیتیومی یونی است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آنلاک کردن اپل آیدی

ظرفیت باتری موبایل چقدر است؟

ظرفیت این باتری چیزی حدود 3110 میلی آمپر بر ساعت است و در نتیجه می توان گفت که این گوشی قدرت نگهداری شارژ بالایی دارد و کارایی آن قابل قبول است. با این حال به مرور زمان میزان شارژ دهی این باتری کاهش می یابد و عملکرد آن ها افت می کند. در نتیجه به مرور این نشانه در گوشی دیده می شود و شارژ دستگاه زودتر از قبل خالی می شود.

به تدریج این ظرفیت شارژ دهی کاهش یافته و به میزان 2800 میلی آمپر بر ساعت می رسد. معمولا به صورت نرمال هر باتری چیزی حدود دو تا سه سال طول عمر مفید دارد و بعد از آن به تعویض باتری آیفون 11 نیاز است.

نشانه های خرابی باتری آیفون 11

برای تعویض باتری آیفون 11 می توان از برخی نشانه ها کمک گرفت که به ما می گویند از کارایی باتری کاسته شده و نیاز به تعمیر یا تعویض آن وجود دارد. قطعا اولین نشانه خرابی باتری گوشی اپل، همین کاهش ظرفیت آن و زودتر خالی شدن باتری دستگاه است.

یعنی اگر قبلا به صورت نرمال باتری 48 ساعت شارژ نگه می داشت، این مدت زمان به صورت چشم گیری کاهش می یابد. این نشانه ها می تواند به تدریج جدی تر شود تا جایی که با وجود این که گوشی به تازگی شارژ شده است، اما سریعا باتری آن خالی می شود. همچنین شارژ نشدن گوشی یا خاموش شدن نمایشگر دستگاه از سایر نشانه هایی است که از خرابی باتری آیفون 11 خبر می دهد.

عوامل مهم در خرابی باتری iphone 11

علاوه بر این که هر باتری یک طول عمر مفید دارد، گاهی اوقات برخی موارد که در مجموع استفاده نادرست از گوشی است می تواند روی کیفیت کارکرد باتری iPhone 11 تاثیر بگذارد. مهم ترین آن ها شامل استفاده کردن از شارژر های نامناسب، آداپتور های سایر گوشی ها، شارژر های غیر اصلی و کابل های تقلبی است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر گوشی آیفون X اپل

تاثیر شارژ نشدن باتری در خرابی گوشی

علاوه بر این استفاده از گوشی در زمانی که به برق متصل است یا به موقع شارژ نکردن دستگاه می تواند روی کیفیت و طول عمر مفید باتری تاثیر منفی بگذارد. در کنار این موارد نصب و استفاده از بازی ها و برنامه های سنگین، باز بودن بیش از حد برنامه ها بدون اینکه از آن ها استفاده شود، روشن بودن دائمی موبایل دیتا، وای فای، بلوتوث و … نصب بد افزار ها روی گوشی، حرارت دیدن گوشی، نفوذ آب و رطوبت به درون دستگاه، نوسانات برقی و استفاده مکرر از پاور بانک ها نیز می تواند روی کیفیت و عملکرد باتری تاثیر منفی بگذارد و موجب خرابی آن شود و در نهایت کاربر را مجبور به تعویض باتری آیفون 11 کند.

 تعویض باتری گوشی

خرابی های باتری گوشی

زمانی که عملکرد باتری دچار مشکل می شود، قبل از تعویض باتری آیفون 11 باید یک سری موارد دیگر بررسی شود. برای مثال ممکن است ایراد های نرم افزاری مانند ویروسی شدن گوشی، نصب برنامه های سنگین و برخی تنظیمات در دستگاه موجب زود خالی شدن باتری گوشی شده باشند و در نتیجه با حذف این برنامه ها و انجام یک سری تغییرات مشکل باتری برطرف شود.

راهکارهای رفع خرابی های باتری

علاوه بر این سایر موارد مانند تعویض شارژر، تعویض کابل شارژ، تعمیر و تعویض آی سی شارژ گوشی و … از جمله مهم ترین گزینه هایی است که برای تعمیر باتری آیفون 11 ارائه می شود. در نهایت اما اگر ظرفیت باتری کاهش یافته باشد و کیفیت و کارایی آن از بین رفته باشد، با تعویض باتری iPhone 11 می توان مشکل آن را برطرف کرد.

این مطلب را از دست ندهید   علت تعمیر میکروفن موبایل

نکات مهم در تعویض باتری iphone11

در نهایت اگر به تعویض باتری iPhone 11 مورد نظر نیاز بود، چند نکته در این خصوص باید در نظر گرفته شود:

اول از همه این که تعویض باتری های لیتیومی یونی کار ساده ای نیست و حتما باید این کار را در مراکز تعمیرات تخصصی انجام داد

استفاده از باتری های اورجینال و اختصاصی آیفون 11 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باتری غیر اصل می تواند به شدت روی کیفیت و کارایی کلی آیفون 11 تاثیر منفی داشته باشد

برای تعویض باتری آیفون 11 به ابزار های تخصصی و مهارت کافی نیاز است، به همین دلیل هم باید حتما این کار توسط افراد حرفه ای و در مراکز تخصصی تعمیر گوشی های اپل انجام شود. این مراکز با تکیه به مهارت تکنسین های خود و تجهیزات و ابزار های تخصصی لازم برای تعویض باتری آیفون 11، باتری این دستگاه ها را تعویض می کنند.

هزینه تعویض باتری آیفون 11

هزینه تعویض باتری نیز موضوع مهم دیگری است که با توجه به نوع باتری ( اصل یا غیر اصل آن ) و مرکز تعمیراتی می تواند متفاوت باشد. با این حال اما در مراکز معتبر که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند، قطعا بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای تعویض باتری آیفون 11 پیشنهاد خواهد شد. در سامانه آنلاین مرکز تعمیرات آیفون به عنوان یک سامانه جامع آنلاین کاربران گوشی های آیفون می توانند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند تا از خدمات در محل کارشناسان این مرکز بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره مند شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =