نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکلات رایج CPU موبایل

 CPU موبایل / سی پی یو، مغز متفکر یک گوشی هوشمند است و تمام دستورات را از این قطعه می‌گیرد. بنابراین خرابی CPU موبایل می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. علائم خرابی این قطعه گاهی به گونه‌ای است که بسیاری از کاربران عادی را به اشتباه میندازد و تصور می‌کنند که مشکل از باتری یا دیگر قطعه‌های گوشی است.

به همین خاطر هیچ اقدامی برای تعمیر سی پی یو گوشی خود نمی‌کنند و به مرور زمان دچار افت عملکرد دستگاه خود می‌شوند. مهم است که در استفاده از گوشی خود به خوبی از آن مراقبت کنید و در صورت بروز کوچک‌ترین اختلال در عملکرد گوشی خود به خرابی سی پی یو شک کنید و فوراً برای تعمیر سی پی یو گوشی خود اقدام کنید.

CPU موبایل

تعمیر سی پی یو موبایل در نمایندگی

برای تعمیر سی پی یو گوشی به شکل تخصصی، کارشناسان مرکز تعمیرات آیفون کنار شما هستند. با کلیک بر لینک زیر و یا از طریق اپلیکیشن، می توانید درخواست تعمیر سی پی یو گوشی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل موبایل هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، سی پی یو گوشی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر سی پی یو گوشی

تمام فعالیت‌های گوشی شما به CPU متکی است. بنابراین هر کاری که با گوشی خود انجام می‌دهید، با خرابی CPU موبایل می‌تواند مختلف شود. اما تعمیر سی پی یو گوشی یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین تعمیرات در گوشی‌های هوشمند است. معمولاً تعمیرکاران قادر به تعمیر این قطعه نیستند و در نتیجه ناچار به تعویض CPU گوشی خود هستید. اما اگر به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید، احتمال تعمیر شدن سی پی یو موبایل شدن زیاد است و در نتیجه هزینه کمتری روی دست شما خواهد گذاشت.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ذخیره مخاطبین آیفون در قالب فایل

هزینه تعمیر سی پی یو گوشی

بسیاری از کاربران هنگام مراجعه به تعمیرگاه نگران هزینه تعمیر سی پی یو گوشی خود هستند. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر این قطعه، کاملاً به میزان آسیب دیدگی و خرابی پردازنده بستگی دارد. در صورتی که امکان تعمیر پردازنده گوشی شما وجود داشته باشد، هزینه زیادی روی دست شما نخواهد گذاشت. اما در صورتی که ناچار به تعویض پردازنده یا همان سی پی یو باشید، هزینه آن به مراتب افزایش پیدا می‌کند. نکته مهم دیگری که می‌تواند روی هزینه تعمیر CPU گوشی شما تأثیرگذار باشد، کیفیت کار تعمیرکاران است.

سی پی یو موبایل چیست؟

بهتر است وقتی از سی پی یو موبایل صحبت می‌شود، از واژه «سیستم روی تراشه» یا SOC استفاده کنیم. زیرا تمام فعالیت‌های گوشی کاملاً به این پردازنده وابسته است. کیفیت تصویربرداری دوربین، عملکرد گوشی در اجرای برنامه‌ها و همه چیز به سی پی یو موبایل بستگی دارد. شرکت‌های مختلفی سی پی یو موبایل را تولید می‌کنند. به عنوان مثال اپل پردازنده آیفون‌های خودش را با نام A تولید می‌کند، گوشی‌های سامسونگ به پردازنده Exynos ساخت این شرکت مجهز هستند و گوشی‌های هواوی به تراشه Kirin ساخت این شرکت تجهیز می‌شوند. محصولات دیگر برندها هم از تراشه‌های ساخت کمپانی کوالکام و مدیاتک قدرت می‌گیرند.

علائم خرابی CPU موبایل

در صورت استفاده نادرست از گوشی، سی پی یو آن آسیب خواهد دید. یکی از عمده‌ترین مواردی که می‌تواند باعث خراب شدن پردازنده گوشی شما شود، گرمای بیش از حد است. ورود گرمای بیش از حد به زیر قاب گوشی، می‌تواند باعث خراب شدن آن شود. اما خرابی CPU موبایل چه علائمی دارد و به محض دیدن چه علائمی باید برای تعمیر سی پی یو گوشی اقدام کرد؟

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ساخت اپل آیدی

 خاموش و روشن شدن پیاپی گوشی

وقتی به صورت تصادفی گوشی شما پیاپی خاموش و روشن می‌شود، احتمال اینکه خرابی از سوی سی پی یو باشد زیاد است. هرچند یک تعمیرکار باید موضوع را بررسی کند، زیرا احتمال اینکه خرابی باتری، یک ایراد در مین برد یا حتی ویروسی شدن گوشی باعث این اتفاق شده باشد نیز وجود دارد. بنابراین در صورت بروز این مشکل، می‌توانید برای تعمیر سی پی یو گوشی اقدام کنید.

 هنگ کردن گوشی

دیگر علامتی که برای تعمیر سی پی یو گوشی باید آن را جدی گرفت، هنگ کردن غیرمعمول گوشی است. اما از آنجا که هنگ کردن گوشی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، حتماً باید یک تعمیرکار گوشی را به طور دقیق بررسی کند.

CPU موبایل

کند شدن گوشی

وقتی یک نرم افزار سنگین را روی گوشی خود اجرا می‌کنید اما متوجه کند شدن گوشی خود هنگام اجرای آن می‌شوید، باید به خراب بودن CPU شک کنید و اقدام به تعمیر سی پی یو گوشی کنید. البته پیش از هر کاری، توصیه می‌کنیم یک بار گوشی خود را ریستارت کنید و مجدداً مشکل را بررسی کنید.

روشن نشدن گوشی

دیگر دلیلی که باید شما را به خرابی سی پی یو مشکوک کند، روشن نشدن گوشی است. در صورتی که بعد از هرگونه تلاشی در روشن کردن موبایل خود ناموفق هستید، باید اقدام به تعمیر سی پی یو گوشی خود کنید.

برای تعویض سی پی یو گوشی آیفون با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =