نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

حتما شما هم هر از گاهی به حدف برنامه از اپل واچ نیاز پیدا کرده اید. معمولا بلافاصله بعد خرید اپل واچ کلی برنامه کاربردی روی آن نصب می کنیم اما بعد مدتی برای پیدا کردن یک برنامه ساده باید ساعت ها وقت بگذاریم و آن را از بین هزاران برنامه اپل واچمان پیدا کنیم.

نکات مهم قبل حذف برنامه از اپل واچ

اولین و مهم ترین نکته اینکه هیچوقت برنامه های پیش فرض اپل واچ را حذف نکنید. برنامه های پیش فرض نرم افزارهایی هستند که شرکت اپل قبل خرید روی ساعت های هوشمندش نصب می کند. این برنامه ها اغلب قابل حذف نیستند.

نکته دوم اینکه برنامه های اپل واچ به طور جداگانه روی آن نصب نشده و با برنامه های گوشی آیفون شما ارتباط دارند. بنابراین نگران از دست دادن برنامه نباشید. بعد حذف برنامه از اپل واچ می توانید آن را در آیفون خود داشته باشید. اگر قصد دارید برنامه را به طور کامل حذف کنید، بهتر است آن را از آیفونتان هم پاک کنید.

چگونگی حذف اپلیکیشن از اپل واچ

ابتدا گزینه digital crown را انتخاب کنید تا همه برنامه های اپل و اچتان ظاهر شوند. سپس هر برنامه ای را که قصد حذف آن را دارید، برای چند ثانیه نگه داشته تا به حالت ویرایش در بیاید. در این مرحله می توانید به راحتی با ضربه زدن یا نگه داشتن برنامه، آن را حذف یا جابجا کنید.

برای حذف برنامه از اپل و اچ می توانید لیست برنامه های غیر کاربردی را انتخاب کرده و ضربدر کنار آن ها را فعال کنید. در این مرحله با پیامی رو به رو می شوید که از شما می پرسد قصد حذف برنامه دارید یا خیر. با  تایید این پیام برنامه به طور خودکار از اپل واچ شما حذف می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با سبک عکاسی در گوشی آیفون

وارد برنامه watch در گوشی آیفونتان شوید. در پایین صفحه اصلی لیست برنامه هایی که از اپل واچ حذف شدند را مشاهده می کنید. هر زمان که به اپلیکیشن مورد نظر نیاز داشتید، با ضربه زدن روی آن می توانید مجدد روی اپل واچ نصبش کنید.

حذف برنامه اپل واچ از آیفون

برای اینکه برنامه از اپل واچ به طور کامل حذف شود باید آن را از آیفون هم پاک کرد. برای این کار اول برنامه را در گوشی خود پیدا کنید سپس روی علامت ضربدر بالای نماد برنامه ضربه بزنید. در این مرحله پیغامی برایتان نمایش می یابد که با تایید آن برنامه به طور کامل از گوشی و اپل واچ پاک می شود.

 در نهایت روی دکمه Home ضربه زده تا از حالت ویرایش خارج شوید.

حذف برنامه از اپل واچ یکی از راه های جلوگیری از هنگ کردن آن و باعث صرفه جویی در مصرف باتری ساعت هوشمند شما می شود. در این مقاله روش های حذف برنامه از اپل واچ را به شما آموزش دادیم تا از راه برنامه های غیر کاربردی را از ساعت هوشمند و آیفون خود حذف کنید.

مقالات مرتبط:

آموزش فیلتر پیام ها در گوشی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =