نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

ایرادات مربوط به  اپلیکیشن Files در آیفون

طراحی بعضی از اپ ‌ها مانند Adobe Acrobat Reader جهت مطالعه و کار با فایل‌هایPDF  می باشد، که از قبل به صورت کامل در اپ Files جمع شده، تا امکان باز کردن فایل‌ های موجود روی آی ‌کلود به صورت مستقیم و سریع، وجود داشته باشد، اما انگار که باگ‌ هایی که در اپ Files می باشند، گاهی مشکل‌ ساز بوده و به جای اینکه اجرای اپ جانبیAcrobat Reader  شرکت ادوبی برای باز کردن فایل‌های PDF باشد، اپ Files ظاهر می شود. برای حل این مشکل عجیب، باید هر دو اپ را بسته یا به اصطلاح Force Quit  کنید.

باز شدن اپ Files به جای اپلیکیشنی دیگر

برای این منظور باید از صفحه‌ی Recent  استفاده کرده و با حرکت جاروبی، تصویر بندانگشتی اپلیکیشن Files و همین‌طور اپلیکیشنی را که باید فایل ‌هایی مثل PDF‌ یا آفیس یا … را باز می کرد، را به سمت بالا هدایت نموده تا به اجبار ببندید

عدم کار کردن اپلیکیشن Files در حالت دو پنجره‌ کنار هم

در آیپد ها امکان استفاده از اپ Files به صورت دو پنجره‌ای یا Split View  می باشد، که در این صورت فایل‌ ها را می توان از اپ Files به اپ ‌های دیگر به وسیله درگ و دراپ کردن، ساده و سریع جابه جا کرد. یکی از مشکلاتی گزارش شده اینگونه بیان شده، که با تپ و مکث نمودن روی Files اتفاقی رخ نداده و چیزی نشان داده نشده و گاهی حتی حالت دو پنجره‌ای توسط دستگیره‌ بالای صفحه که با پایین کشیدن آن، فعال می شود، هم وجود ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی پیامک حذف شده گوشی

 به مورد زیر دقت نمایید:

سریع ‌ترین راه حل برای برطرف نمودن این مشکل عجیب، بهره بردن از داک آیپد می باشد. بنابراینDock  آیپد، را با حرکت جاروبی به سمت بالا، بیرون کشیده و روی آیکون اپ Files کلیک کنید تا اپFiles  مجدداً به وضعیت عادی بر‌‌گردد. البته این نوع باگ ‌های نرم‌افزاری معمولاً با Update  نمودن اپلیکیشن ‌ها و سیستم عامل، رفع خواهد شد.

ایراد آپلود کُند فایل ‌ها در فضای ابری توسط  Files

اگر فایلی در اپلیکیشن Files و یکی از فولدرهای مربوط به فضای ابری، افزوده شود و اینترنت سریعی نداشته باشید، طبعاً باید آپلود فایل و همگام‌ سازی با سرویس ابری، به سرعت صورت گیرد، اما گاهی چنین نمی باشد!

بعضی وقتها مرحله‌ آپلود فایل‌ها در فضای ابری کندمی باشد و حتی متوقف خواهد شد، که در این مواقع استفاده از روش Force Quit یا به زبان فارسی، بستن اجباری اپ Files باید از صفحه‌ اپ ‌های اخیر استفاده نموده و بعد به اجرای مجدد Files پرداخت.

برای رفع این مشکل، روش بهتر و ساده ‌تری وجود دارد و آن فعال کردن حالت Airplane  یا هواپیما از طریقControl Center  آیفون یا آیپد برای حداقل ۱۰ ثانیه بوده و بعد باید یک بار دیگر روی آیکون مربوطه کلیک نمایید، تا آن را غیر فعال نمایید، به عبارت دیگر از  روش های مختلف برای چند ثانیه دسترسی به اینترنت را قطع و بعد وصل نمایید.

یادتان باشد که Control Center  آیفون، پنل تنظیمات سریع بوده که می توان آن را با حرکت جاروبی از پایین صفحه به سمت بالا، بیرون کشید.

عدم نمایش بعضی فایلها در اپ Files در حین استفاده از اینترنت سیم ‌کارت

اپلیکیشن Files برخلاف اپلیکیشن App Store  در استفاده از اینترنت سیم‌کارت محدودیتی نداشته و گاهی در زمان استفاده از Wi-Fi و اینترنت سیم‌کارت، متوجه آن شده اید، که در اپ Files به برخی فایل‌ها امکان دسترسی وجود ندارد. در این شرایط باید به بررسی دسترسی اپ   Files  به اینترنت سیم کارت یا Cellular data  بپردازید، برای این کار، باید ابتدا به اجرای اپلیکیشن Settings آیفون یا آیپد پرداخته و بعد روی Cellular Data کلیک کرده، به پایین اسکرول نموده و به بررسی فعال بودن سوییچ روبروی اپ Files پرداخته و به فعالسازی آن را بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید   آیفون ها چقدر عمر می کنند؟

در صورتی که ایراد از دسترسی به دیتا نمی باشد، راهکار دوم را امتحان کنید، یعنی خروج از حساب کاربری iCloud و ورود مجدد آن که برای این کار مراحل زیر باید اجرا شود.

خروج از حساب کاربری iCloud و ورود مجدد آن

  • به اجرای اپلیکیشن Settings بپردازید.
  • بر روی نام پروفایل کاربری خود کلیک نمایید.
  • در صفحه‌ بعد توسط گزینهSign Out می توانید، از حساب iCloud خود بیرون آیید.

 برای وارد شدن دوباره خود، در صفحه تنظیمات بر روی Sign in  کلیک نمایید و به اجرا و طی نمودن مراحل وارد کردن Apple ID  و پسورد مربوطه بپردازید.

رفع دانلود نکردن فایل ‌ها در اپ  Files

اتصال و دسترسی به اینترنت نیز ایراد بعدی می باشد، که به رفع آن می پردازیم:

گاهی اپ Files به سرعت به دانلود فایل ‌های کوچکی با ظرفیت ۱ مگابایت نمی پردازد! برای دانلود فایل در این مواقع، کافی است، تا اتصال وای-فای را قطع نموده و از دیتای سیم‌کارت بهره ببرید و یا برعکس این عمل، را انجام دهید.

اگر ایراد با تعویض روش اتصال به اینترنت رفع نشد، ریست کردن تنظیمات شبکه و اینترنت را برای راه حل بعدی در نظر بگیرید.

مراحل کار برای ریست کردن تنظیمات شبکه و اینترنت:

  • ابتدا به اجرای اپ Settings بپردازید.
  • بر روی General و بعدReset  کلیک نمایید.

  • در صفحه‌ بعدی گزینه ای به نام Reset Network Settings را انتخاب نمایید.

پس از بازنشانی تنظیمات شبکه، دوباره متصل به هات‌اسپات وای-فای (که امکان دارد، مودم یا روتر و یا گوشی و لپ‌تاپ باشد)، شده و بعد به اجرای اپ Files بپردازید و برای دانلود فایل‌ها سعی نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی 5 برنامه برتر ضبط مکالمه در گوشی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =