نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چگونه آیفون خود را پس از تنظیم مجدد از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنیم تا هرگز اطلاعات خود را از دست ندهید

اگر برای مدت طولانی آیفون داشته‌اید، می‌دانید که تا حد زیادی بدون دردسر است – یک آیفون بیشتر شبیه یک دستگاه است تا یک دستگاه سخت‌گیر. با این حال، مشکلات همچنان ممکن است ایجاد شوند، و اکثر اشکالات را می توان با راه اندازی مجدد تلفن خود برطرف کرد. اما در موارد نادر، مشکل شما به قدری عمیق می شود که هیچ مقدار راه اندازی مجدد آن را برطرف نمی کند. در این صورت، ممکن است بخواهید بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید.

این «گزینه هسته‌ای» است – بازنشانی به تنظیمات کارخانه، تمام برنامه‌ها و داده‌های آیفون شما را پاک می‌کند و آن را به حالتی برمی‌گرداند که اولین بار پس از خرید آن را از جعبه خارج کردید. اما از آنجایی که آیفون تازه پاک شده چندان مفید نیست، احتمالاً می خواهید تمام برنامه ها و داده های خود را از یک نسخه پشتیبان اخیر بازیابی کنید.

خوشبختانه، شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. انجام این عملیات به چند مرحله نیاز دارد و همچنین باید Apple ID و رمز عبور خود را در دسترس داشته باشید. پس از انجام، برنامه ها و داده های شما باید به آیفون شما بازیابی شوند. با این حال، توجه داشته باشید که بازنشانی و بازیابی آیفون می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد و همیشه خطری وجود دارد – هر چند کوچک – که بازیابی از یک نسخه پشتیبان با شکست مواجه شود و باعث از دست دادن داده‌ها در این فرآیند شود. فقط در صورتی این مراحل را انجام دهید که عیب یابی گوشی خود را امتحان کرده باشید و هیچ چیز دیگری مشکل شما را حل نکرده باشد. در اینجا نحوه پشتیبان گیری و سپس بازیابی آیفون خود آورده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر آیفون XS Max

چگونه از آیفون خود بک آپ بگیرید

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. روی Apple ID خود در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی “iCloud” ضربه بزنید.
  3. نزدیک به پایین بخش به نام «برنامه‌ها با استفاده از iCloud»، روی «iCloud Backup» ضربه بزنید.
  4. در صفحه ای که باز می شود، مطمئن شوید که «iCloud Backup» روشن است. اگر اینطور نیست، روی آن ضربه بزنید تا روشن شود.
  5. ببینید آخرین نسخه پشتیبان گیری موفق چه زمانی ثبت شده است. اگر در چند ساعت گذشته باشد، ممکن است به اندازه کافی خوب باشد. اگر نسخه پشتیبان تازه نیست، روی «Back Up Now» ضربه بزنید و منتظر بمانید تا نسخه پشتیبان کامل شود.

نحوه ریست فکتوری و بازیابی آیفون

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. روی “General” و سپس “Reset” ضربه بزنید.
  3. اسکرول کنید و “Reset” را انتخاب کنید.
  4. روی «Erase all Content and Settings» ضربه بزنید و «Erase Now» را انتخاب کنید. اگر به دلایلی قبلاً از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید، این آخرین فرصت شماست — می توانید «پشتیبان گیری سپس پاک کردن» را انتخاب کنید.
  5. آیفون شما چند دقیقه طول می کشد تا به شرایط کارخانه بازنشانی شود. پس از آن، با صفحه خوش‌آمدگویی اولیه آیفون مواجه خواهید شد.
  6. از شما خواسته می شود زبان، شبکه Wi-Fi و رمز عبور خود را تنظیم کنید. وقتی صفحه «برنامه‌ها و داده‌ها» ظاهر شد، روی «بازیابی از پشتیبان‌گیری iCloud» ضربه بزنید.
  7. آیفون شما از شما می خواهد که به iCloud وارد شوید. برای ورود به سیستم از ایمیل و رمز عبور Apple ID خود استفاده کنید.
  8. رمز عبوری را وارد کنید که اپل یا به یکی دیگر از دستگاه های iOS شما ارسال می کند یا می توانید برای شما پیامک ارسال کنید.
  9. با شرایط و ضوابط موافقت کنید.
  10. روی «بعدی» ضربه بزنید و در صفحه «انتخاب پشتیبان‌گیری»، فهرستی از نسخه‌های پشتیبان اخیر را مشاهده خواهید کرد. روی پشتیبان‌گیری که می‌خواهید نصب کنید ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   نشانه بلاک شدن در آیفون

https://mobile-iphone.ir/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86%e2%80%8c/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =