نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آشنایی با اهمیت گارانتی گوشی

گارانتی گوشی / قبل از معرفی و ورود آیفون 13 به بازار، آیفون 12 پرچمدار گوشی های اپل بود. تعمیر گوشی اپل iPhone 12 ، از جمله خدمات تخصصی زود کمک است.  تعمیر گوشی آیفون 12، به دلیل حساسیت ساختاری بالایی که دارد، حتما باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود.

چون، یک خطای جزئی و نداشتن مهارت در تعمیر گوشی اپل iPhone 12، ممکن است به خرابی کامل و از دست رفتن آن، منجر شود. بنابراین، ما در این مقاله، با بررسی جزئیات تعمیر گوشی اپل iPhone 12 تلاش کرده ایم شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم.

تعمیر گوشی آیفون در نمایندگی

برای تعمیر گوشی اپل iPhone 12 به شکل تخصصی، کارشناسان مرکز تعمیرات آیفون کنار شما هستند. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن، می توانید درخواست تعمیر گوشی اپل iPhone 12 را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل موبایل هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، گوشی اپل iPhone 12 خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

گارانتی گوشی

بررسی جزئیات تعمیر گوشی اپل iPhone 12

مشکلات منجر به تعمیر گوشی آیفون 12، هم می توانند سخت افزاری و هم نرم افزاری باشند. این عوامل، در همه مدل های گوشی آیفون 12، مشابه است، اما عوامل سخت افزاری مانند برد گوشی، باتری، ال سی دی، دوربین، شارژر، بخش صوتی، بلوتوث، مشکلات مربوط به فریم و تعویض گلس، بیشترین علت مراجعه کاربران به متخصصان و مراکز تعمیر اپل هستند.

ما هم در این مقاله، تلاش کرده ایم این مشکلات را به بهترین شکل بررسی کنیم تا شما با جزئیات تعمیر گوشی اپل iPhone 12، بیشتر آشنا شوید.

تعمیر گوشی آیفون 12، به دلیل حساسیت ساختاری بالایی که دارد، حتما باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود.

تعمیر برد گوشی آیفون 12

برد گوشی، مهم ترین قطعه گوشی محسوب می شود، چون همه ی اجزای گوشی روی آن سوار شده اند و کوچکترین ایراد، می تواند کارکرد همه اجزا را دچار مشکل کند. حتی گاهی شدت آسیب طوری است که برد آیفون 12، باید ترمیم یا تعویض شود. برد بیشتر مدل های آیفون، به صورت ماژول هایی روی چند لایه سوار شده اند.

این قطعه ممکن است بر اثر استفاده نامناسب از گوشی، آب خوردگی، استفاده از شارژر نامناسب و دلایل دیگر، آسیب ببیند. به دنبال این آسیب ها، مشکلاتی در عملکرد آیفون ایجاد می شود که نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن سمت چپ iPhone XS

خاموش شدن ناگهانی گوشی یا خاموش و روشن شدن گوشی، یکی از همین آسیب ها است. با توجه به ساختار این قطعه و حساس بودن آن، بهتر است تعمیر برد موبایل اپل را به تکنسین ها و متخصصان تعمیر موبایل بسپارید.

تخلیه شارژ گوشی

بعضی از کاربران گوشی‌های آیفون 12، ممکن است از تخلیه سریع تر از حد معمول این گوشی، شکایت داشته باشند. بروز این مشکل، ممکن است به نرم افزارهای گوشی ارتباط داشته باشد یا  مشکلات سخت افزاری دلیل آن باشند.

حتی ممکن است باتری گوشی شما خراب شده باشد. در بین مراجعه کاربران برای تعمیر گوشی اپل iPhone 12، مدل آیفون 12 پرومکس، بیشتر از مدل های دیگر، دچار مشکل خالی شدن زود هنگام، داغ شدن و خرابی باتری می شود.

این مشکلات ممکن است به ساختار کلی آیفون شما آسیب وارد کنند. به همین دلیل، برای تعمیر باتری گوشی خود، باید به بهترین مرکز تعمیر یا بهترین متخصص تعمیر گوشی اپل مراجعه کنید.

در این صورت، خیال شما راحت است که تعمیر باتری آیفون 12، با دقت و تخصص انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض باتری نیز، این کار حساس، با ابزار ویژه ای توسط این افراد انجام می شود.

تعمیر ال سی دی آیفون 12

سوسو زدن، درخشش سبز و خاکستری، روشن و خاموش شدن صفحه و مشکلات دیگر که در اثر ضربه، شکستگی، سوختن پیکسل ها، آب خوردگی یا عوامل دیگر، به وجود می آیند، از مشکلات رایجی است که می تواند برای صفحه نمایش آیفون 12 شما اتفاق بیفتند.

اولین کاری که بعد از مواجه شدن با این مشکل باید انجام دهید، به روز رسانی گوشی است. اگر این مشکلات با به‌روزرسانی نسخه iOS گوشی برطرف نشد و کار کردن با گوشی، به کابوسی برای شما تبدیل شد، وقت آن است که باید برای تعمیر گوشی اپل iPhone 12 خود اقدام کنید.

ممکن است شدت آسیب به گونه ای باشد که مجبور به تعویض ال سی دی آیفون 12 خود شوید. بنابراین، بهتر است برای تعویض این قطعه که بسیار در کارکرد گوشی شما اهمیت دارد، به یک متخصص یا یک مرکز تخصصی تعمیر موبایل اپل، مراجعه کنید.

گارانتی گوشی

تعمیر دوربین آیفون 12

تعمیر دوربین، یکی از درخواست های تعمیر گوشی اپل iPhone 12 است که بعضی از کاربران را در کار با این قسمت، دچار مشکل می کند. در صورتی که آیفون 12، در ثبت تصویر و فیلم کیفیت خوبی نداشته باشد یا از کار بیفتد، باید از ابزار تخصصی برای تعمیر دوربین آیفون استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   امنیت آیفون با  USB Restricted Mode

برای این کار، تنها تکنسین‌های آموزش دیده و متخصص با ابزارهای ویژه، می‌توانند دوربین آیفون 12 را تعمیر کنند. در واقع تعمیر دوربین آیفون 12، کار هر کسی نیست و نیاز به دانش و مهارت کافی و تأمین برخی قطعات و موارد دیگر دارد.

تعمیر شارژ آیفون 12

مشکلات شارژ آیفون 12، یکی از بیشترین شکایت ها درباره آیفون 12 است. اگر در شارژ بی سیم به مشکل برخوردید، گوشی خود را بازیابی کنید. برای انجام این کار، دکمه صدا را فشار دهید و سپس دکمه روشن و خاموش را نگه دارید تا تلفن خاموش شود. سپس، دستگاه را دوباره روشن کنید.

ببینید آیا گوشی شما به طور عادی شارژ می شود یا نه. همچنین، اگر می توانید، کیس گوشی خود را در بیاورید و تلفن خود را بدون آن شارژ کنید. اگر ایراد شارژ گوشی شما حل نشد، ممکن است مشکلات سخت افزاری داشته باشد. در این صورت باید برای تعمیر گوشی اپل iPhone 12 خود، اقدام کنید.

تعمیر بخش صوتی آیفون 12

بلندگوهای iPhone 12 باید صدای بلند و با کیفیت داشته باشند. اگر به نظر می رسد که صدای گوشی شما کاهش پیدا کرده یا نویز زیادی دارد، قبل از تعمیر گوشی اپل iPhone 12 خود، باید چند کار انجام دهید. ابتدا آیفون خود را دوباره راه اندازی کنید و مطمئن شوید سیم کارت به درستی در جایگاه خود قرار گرفته است. همچنین می‌توانید اتصال بلوتوث را خاموش و روشن کنید. مشبک بلندگو یا پورت Lightning را بررسی کنید تا آشغال و گرد و غبار، جلوی آن را نگرفته باشد.

در صورت پایین بودن کیفیت صدای تماس، تلفن خود را یک بار خاموش و روشن کنید. اگر با انجام این روش ها و همچنین بازیابی گوشی، باز هم کیفیت صدای آیفون 12 شما، پایین بود، به احتمال بسیار زیاد سخت افزار مربوط به صدا، در گوشی شما خراب شده است. بنابراین، بلندگوهای گوشی شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

تعمیر بلوتوث آیفون 12

اگر آیفون 12 شما، نمی تواند با دستگاه های اطراف خود، اتصال بلوتوثی برقرار کند، ابتدا باید بلوتوث گوشی را قطع و وصل کنید. اگر با این روش، مشکل شما حل نشد، باید تنظیمات شبکه را به حالت اول بازگردانید. برای انجام این کار، به قسمت تنظیمات بروید و  گزینه General را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آپدیت iOS 14

روی بخش بازنشانی ضربه بزنید و بازنشانی تنظیمات شبکه را انتخاب کنید. علاوه بر روش قبلی، بازگرداندن تنظیمات گوشی به پیش فرض‌های کارخانه را، می توانید به عنوان آخرین راه، امتحان کنید. در صورتی که این روش ها، مشکل بلوتوث آیفون 12 شما را حل نکرد، برای تعمیر گوشی اپل iPhone 12 خود، باید به یک متخصص یا مرکز تعمیر مراجعه کنید.

مشکلات مربوط به فریم در آیفون 12

گوشی های آیفون 12، با لبه های نسبتا تیز و صافی که دارند، دچار ریزش رنگ و گاهی ترک در فریم می شوند که توسط بسیاری از کاربران گزارش شده است. اگرچه آیفون 12، عملکرد خوبی در تست مقاومت داشته است، اما در برخی موارد خاص ممکن است بخش پشتی آن ترک بخورد و صدمه ببیند.

در این شرایط، بهترین راه تعمیر گوشی اپل iPhone 12، سپردن آن به یک متخصص تعمیر موبایل آیفون است که با امکانات و لوازم جانبی معتبر آیفون، مشکل فریم گوشی شما را حل کند.

تعویض گلس آیفون 12

زمانی که گوشی از دست شما می افتد یا ضربه می خورد، گلس محافظ صفحه، مانع آن می شود که ال سی دی آسیب ببیند. اگر گوشی شما ضربه خورده و صفحه آن پر از ترک خوردگی شده است، تاچ آن را امتحان کنید.

در صورتی که تاچ صفحه کار کند، نیاز به تعویض ال سی دی ندارید. اما در این شرایط، باید گلس نمایشگر را تعویض کنید. البته انجام این کار، به دستگاه های ویژه نیاز دارد و تکنسین تعمیر گوشی اپل iPhone 12، باید مهارت و تجربه کافی را برای انجام دادن آن داشته باشد.

رفع مشکلات نرم افزاری آیفون 12

اگر آیفون 12 شما، دچار ارورها و خطاهای عجیب و غریب می شود یا مدام خاموش می شود، باید وضعیت نرم افزاری آن را بررسی کنید. با عیب یابی دقیق، بدافزارها، ویروس های دردسرساز و عوامل مشکل ساز دیگر، کاملا شناسایی می شوند. برای حل مشکلات نرم افزاری و تعمیر آیفون 12 خود، نیز باید به متخصصان تعمیر آیفون مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =