نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعمیر نمودن اسپیکر موبایل آیفون

تعمیر نمودن اسپیکر موبایل آیفون، در واحد تعمیر گوشی اپل، به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. ارائه عملیات تعمیر و عیب یابی توسط متخصصان و کارشناسان فنی و مجرب در این مرکز صورت می پذیرد.

از جمله مزایای تعمیرگاه تخصصی اپل، وجود وسایل و ابزار پیشرفته برای تعمیر می باشد، که در ادامه مطلب، برای آگاهی بیشتر و بالا رفتن اطلاعات کاربران، به بررسی نکاتی پیرامون اشکالات و عیوب این دستگاه پرداخته ایم.

بعضی از علل عدم کار نکردن اسپیکر گوشی آیفون

  • وارد شدن ضربه به دستگاه و یا افتادن گوشی که موجب خرابی گوشی خواهد شد.
  • وجود گرد و غبار در اسپیکر گوشی آیفون
  • به هم خوردگی تنظیمات صدا در گوشی موبایل آیفون
  • ورود هرگونه مایع در داخل اسپیکر گوشی آیفون

 هرچند مواردی که گفته شد، باعث آسیب هایی به اسپیکر گوشی آیفون خواهد شد، اما با انجام موارد زیر می توانید تا حد بسیار زیادی، از آسیب رسیدن به دستگاه خود خودداری نمایید.

توصیه متخصصان و کارشناسان آیفون، به همه کاربران در مرکز تعمیر اسپیکر موبایل آیفون، این می باشد  که تا قبل از مراجعه به مراکز تعمیراتی، به رعایت موارد زیر بپردازید:

  • بررسی عیب و تعمیر نمودن اسپیکر موبایل آیفون

برای تعمیر و عیب یابی اسپیکر گوشی آیفون، این دستگاه را باید به یکی از مراکز معتبر و مجاز شرکت اپل برده و دستگاه را به مراکز ناشی و ناکار آمد نسپارید، چرا که موجب می شود، تا به دستگاه آسیب های جبران ناپذیری برسد.

کارشناسان فنی و متخصص، در واحد تعمیر اسپیکر گوشی آیفون، علاوه بر استفاده نمودن از ابزارها و روش های روز دنیا و همچنین با بهره مندی از تخصص بالا، نخست به بررسی همه جانبه دستگاه پرداخته و بعد به مشکل اصلی آن خواهند پرداخت و بعد از پایان فرایند تعمیر اسپیکر موبایل آیفون، کاربران را از هزینه های انجام شده و علت اشکال دستگاه مطلع می سازند.

این مطلب را از دست ندهید   زمان برای تعویض باتری آیفون

چنانچه قطعه اسپیکر گوشی آیفون نیاز به تعویض داشته باشد، با اطمینان خاطر دادن به مشتری، به جایگرینی قطعه اصل و اورجینال، جای قطعه قبلی می پردازند.

 ایراد و اشکال نرم افزاری

باید این نکته را مد نظر داشت، که خراب شدن اسپیکر گوشی آیفون، بعضی مواقع به هیچ کدام از موارد ذکر شده ربطی نداشته، به عنوان نمونه می توانید پاسخ دهید، که آیا تا به حال با مشکل  ذکر شده در زیر روبرو شده اید؟

آیا هنگام استفاده از یک برنامه خاص، یکدفعه صدای بلند گوی گوشی تان یک دفعه قطع شده؟

 اگر پاسخ این پرسش بله است، برای عیب یابی اسپیکر گوشی تان، تنها لازم است، تا آن برنامه را حذف نمایید، که در این صورت مشاهده می نمایید، که عملکرد اسپیکر شما دوباره به حالت اول بر خواهد گشت.

  • آزمایش ساده اسپیکر گوشی آیفون

برای بهبود کارکرد اسپیکر گوشی، می توانید، یک آزمایش ساده را انجام داده و به عنوان مثال: وسایل اضافی مانند هدست را کنار گذاشته و برای گوشی خود یک پیام صوتی در نظر گرفته و بعد پیام های صوتی خود را بررسی نموده و پیام مورد نظر را امتحان نمایید.

چنانچه صدای پیام صوتی واضح بود، اسپیکرگوشی  آیفون شما سالم بوده و  اگر صدای پیام صوتی به درستی شنیده نشود، دستگاه دچار مشکل شده و باید اسپیکر موبایل آیفون را تعمیر نمایید.

  • ریست فکتوری آخرین راه حل

آخرین راه حل پیشنهاد شده به کاربران از سوی شرکت اپل که جهت تعمیر اسپیکر موبایل آیفون، در نظر گرفته شده، ریست فکتوری دستگاه می باشد، هرچند این کار موجب از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده در گوشی می شود، اما این اطمینان را به شما خواهد داد، که اسپیکر گوشی آیفون شما مشکلی نداشته و کاملا سالم می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آپدیت iOS 14

گاهی پس از ریست فکتوری نیز، اسپیکر گوشی کار نخواهد کرد، در این شرایط، اشکال از قطعه سخت افزار گوشی بوده و باید هرچه سریعتر گوشی تان را برای بررسی و تعمیر تخصصی آن به تعمیر گاه مجاز اپل سپرده تا تعمیر شود.

  • شناسایی مشکل اسپیکر گوشی آیفون

اگر از اسپیکر گوشی آیفون تان، هیچ صدایی نمی توانید بشنوید، علت های مختلفی ممکن است داشته باشد، چنانچه ضربه به دستگاه شما وارد نشده و یا آب و گرد و غبار به آن راه پیدا نکرده، احتمال دارد، دلایل ساده تری باعث این مشکل شده باشد.

از جمله این دلایل می توان به استفاده از یک هندز فری و یا هدست، اشاره نمود، که در این صورت با شناسایی مشکل و برطرف کردن آن به رفع مشکل آیفون پرداخته می شود.

معرفی نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

 نمایندگی اپل، تعمیرات و فروش محصولات اپل  را انجام داده، این مرکز برای عیب یابی و تعمیر محصولات اپل و به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات خود، در بخش تعمیرات به راه اندازی واحدهای مجزا پرداخته است.

کارشناسان ارشد و متخصصان مجرب با دانش بالا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، در این واحدها به تعمیر محصولات این شرکت می پردازند، همچنین کارشناسان فروش به صورت حضوری در بخش فروشگاه مرکزی اپل می باشند، که می توانند به راهنمایی کاربران در مورد محصول مورد نظرشان، به صورت کاملا تخصصی بپردازند، بنابراین شما با خاطری آسوده، می توانید خریدی مطمئن را داشته باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =