نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعمیر سی پی یو آیفون

حتما تاکنون شاهد داغ شدن گوشی های موبایل پس از اجرای چند برنامه ی سنگین بوده اید. این مشکل به دلیل افزایش حجم فعالیت های پردازنده ی اصلی گوشی یا سی پی یو آن می باشد. سی پی یو آیفون های اپل دارای کیفیت ساختاری بالایی هستند. پردازش های پی در پی برای سی پی یو آیفون مشکل ساز نخواهد بود. اما به هر حال بی احتیاطی کاربر عامل اصلی پیدایش خرابی های ریز و درشت در گوشی های هوشمند است. در این مقاله کلیه ی نکات اصلی تعمیر سی پی یو آیفون را شرح خواهیم داد.

سی پی یو، اصلی ترین بخش گوشی های هوشمند

براساس عقیده ی بسیاری از کارشناسان، سی پی یو اصلی ترین بخش سازنده ی گوشی های هوشمند است. اما متاسفانه معمولا کاربران عادی به نشانه های خرابی سی پی یو آیفون و یا سایر گوشی های موجود در بازار دقتی ندارند. آن ها اغلب اوقات خرابی سی پی یو را با اختلالات نرم افزاری و یا کهنگی باتری سیستم اشتباه می گیرند.

این مسئله باعث به تعویق افتادن پروسه ی تعمیر سی پی یو آیفون شده و می تواند با افزایش هزینه های ترمیم همراه شود. اگر گوشی شما مرتبا داغ می کند، ریستارت می شود، هنگ می کند و یا دیر بالا نمی آید؛ احتمال خرابی سی پی یو وجود دارد. البته مسلما چنین اختلالاتی می تواند ریشه در حضور ویروس بد افزارهای مخرب نیز داشته باشد. به هر حال برای بررسی تخصصی ساختار تشکیل دهنده ی گوشی اقدام کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم کارکردن برنامه کاربردی در آیفون

پیشگیری از خرابی سی پی یو آیفون اپل

تعمیر سی پی یو آیفون اپل موضوع حساس و مهمی است. این پروسه می تواند برای کاربر هزینه بر باشد. در نتیجه بهتر است پیشگیری را بر درمان مقدم بشمارید و موارد زیر را برای حفظ سلامت سی پی یو گوشی اپل رعایت کنید:

  • عدم استفاده از نرم افزارهای سنگین زمان شارژ شدن موبایل
  • بستن مرتب نرم افزارهای پس زمینه
  • عدم استفاده از شارژرهای تقلبی و نامرغوب اپل
  • عدم نصب نرم افزارهای مشکوک و نامعتبر از وب سایت های مختلف
  • استفاده از قاب های محافظ استاندارد و سبک برای جلوگیری از داغ شدن گوشی
  • عدم اجرای همزمان چند برنامه ی سنگین ادیت ویدئو و عکس

هزینه ی تعمیر سی پی یو آیفون

هزینه ی تعمیر سی پی یو آیفون اپل بستگی به میزان اختلالات موجود در آن دارد. اگر هیچ راهی برای ترمیم و بازیابی کارایی سی پی یو وجود نداشته باشد، تعویض ضرورت می یابد. در این حالت تنها باید از سی پی یو اورجینال مشابه استفاده شود تا بتوان به راحتی بار دیگر گوشی اپل مورد بحث را روشن کرد.

یک خطای کاری جزیی در این بین منجر به مرگ کامل گوشی خواهد شد. خاطرنشان می نماییم که برای تعمیر CPU گوشی اپل، نمایندگی رسمی اپل مناسب ترین گزینه ی انتخابی است. در این مجموعه کلیه ی مراحل بازیابی گوشی به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی انجام می شود و دارای تعرفه ی قیمتی استاندارد می باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =