نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus

تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus همانند تعمیر دیگر محصولات اپل، نیازمند تجهیزات پیشرفته و دانش فنی کافی می باشد. مرکز سخت افزار ایران – تنها مرکز رسمی تعمیرات آیفون در ایران- تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز تعمیر انواع گوشی های آیفون را در انحصار داشته و تکنسین فنی آن نیز از بالاترین سطح دانش فنی و تخصصی برخوردار می باشند. در صورت نیاز به تعمیر گوشی آیفون می توانید با این مرکز تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را درخواست نمایید. به طور کلی آیفون 8 پلاس در دو نسخه 64 و 256 گیگابایت عرضه شده و دارای صفحه ‌نمایش ۵.۵ اینچ از نوع Retina HD با رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ و قابلیت نمایش ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ می باشد.

از نقاط قوت این گوشی می توان به قابلیت شارژ وایرلس، پردازنده مرکزی A11 Bionic همراه با سه گیگابایت RAM، دوربین دو گانه و نمایشگر با فناوری True Tone اشاره کرد. با توجه به ضعف برخی از گوشی ‌های آیفون در برابر گرد و غبار و رطوبت، این مدل دارای گواهی IP67 است؛ یعنی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم می باشد. با این حال نمی توان گفت آیفون 8 پلاس هیچ گاه خراب نشده و نیاز به تعمیر ندارد. چه بسا گوشی از دست کاربر افتاده و ال سی دی آن بشکند یا بر اثر استفاده نادرست، برخی از قطعات آن دچار مشکل شود. در ادامه برخی ازمهمترین اشکالات آیفون و تعمیرات آنها را بررسی می کنیم.

خرابی تاچ گوشی اپل

مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 8 پلاس را می توان اصلی ترین و البته گران قیمت ترین اجزای آن به شمار آورد. خرابی هریک از قسمت های این مجموعه می تواند هزینه قابل توجهی را برای کاربر به همراه داشته باشد. صفحه نمایش گوشی آیفون از سه لایه تشکیل شده است: LCD، تاچ و گلس محافظ ال سی دی. تاچ یا صفحه لمسی آیفون، سیگنال لمس های انگشتان را به واحد پردازشگر منتقل می کند. بنابراین اگر تاچ گوشی خراب باشد در این صورت هرچه قدر انگشت خود را به صفحه نمایش بکشید، گوشی به درخواست شما پاسخ نداده و یا اینکه با تأخیر زیاد پردازش مورد نظر را انجام می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع ایراد نمایش نام مخاطب

بسته به نوع و میزان خرابی در تاچ دستگاه، تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus متفاوت می باشد. به عبارت بهتر، اگر مشکل تاچ جزئی بوده و به مشکلات نرم افزاری مرتبط باشد آنگاه در نمایندگی تعمیرات اپل، مشکل گوشی را با استفاده از نرم افزارهای مختلف برطرف می کنند. اما در صورتی که مشکل سخت افزاری باشد، تاچ گوشی تعویض می گردد.

خرابی سوکت شارژ گوشی iPhone 8 Plus

ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که گوشی اپل خود را به شارژر متصل می کنید اما گوشی شارژ نشود. گاهی اوقات با تکان دادن سوکت شارژ، فرآیند شارژ دستگاه قطع و وصل می شود. در این حالت تنها دو علت می تواند سبب این مشکل شده باشد: یکی خرابی کابل شارژ و دومی ایراد در سوکت شارژ گوشی.

معمولاً خرابی سوکت شارژ از بی توجهی کاربر به نگهداری از سوکت شارژ و استفاده از شارژرهای تقلبی و غیر اورجینال نشأت می گیرد. اگر مشکل از کابل شارژ نباشد آنگاه باید به فکر تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus بود. در نمایندگی تعمیر موبایل اپل چنانچه مشکل از پایه های سوکت باشد احتمال تعمیر آن وجود دارد در غیر این صورت بهترین کار برای رفع مشکل، تعویض سوکت می باشد.

خرابی هارد آیفون 8 پلاس،تعمیر وتعویض آن

هارد iPhone 8 Plus محل ذخیره سازی اطلاعات و فایل های مختلف می باشد. درصورتی که هارد دستگاه خراب شود گوشی روشن نشده و یا پس از روشن شدن در لوگوی اپل باقی می ماند. عوامل مختلفی باعث خرابی و مشکل در هارد می شود.

آب خوردگی، وارد شدن ضربه به گوشی، جیلبرک کردن آیفون و عواملی از این دست باعث آسیب به هارد دستگاه می شوند. اگر با خرابی هارد آیفون مواجه شده اید برای تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus خود می توانید به نمایندگی تعمیر موبایل اپل مراجعه کنید. در این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن ابتدا دستگاه عیب یابی شده سپس با توجه به میزان آسیب دیدگی، هارد گوشی تعمیر و یا تعویض می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن ثانویه iPhone XS
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =