نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

نحوه تغییر دادن سوالات امنیتی اپل ایدی

در ادامه مطلب، قصد داریم تا نحوه تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی را ذکر نماییم؛ در صورتی که قصد دارید تا از اپ استور خریدی داشته باشید، باید حتما به منظور انجام خرید، به سوالات امنیتی پاسخ دهید، که متاسفانه خیلی از دوستان پاسخ این سوالات را از یاد برده اند؛ به شما توصیه می نماییم، که حتما از جواب هایی استفاده نمایید، که بعدا آن ها را از یاد نبرید.

سوالات اپل برای احراز هویت

به طور کل سوالات اپل سه پرسش به همراه پاسخ آنها می باشد، که از طرف اپل به منظور احراز هویت صاحب اصلی کاربر صورت می پذیرد، این سوالات، از مسائل شخصی کاربران می باشد.

برای مثال: از بهترین دوست شما در دوران مدرسه یا  اولین بار در کجا پدر و مادر شما همدیگر را ملاقات کردند؟  یا اینکه اولین اتومبیل شما چه بوده و یا اینکه نام اولین حیوان خانگی شما چیست؟ پرسیده می شود، که این سوالات را شما در زمان ساخت اپل آیدی انتخاب نموده و به آنها پاسخ داده اید و در آینده، برای احراز هویت باید ارائه پاسخ این سوالات به صورت دقیق و با همان دیکته و تایپ در زمان ساخت اپل ایدی باشد.

باید متذکر شد، که در صورتی که امکان دسترسی به اپل آیدی شما مسدود نشده، با مراجعه به صفحه رسمی مدیریت اپل آیدی در وب سایت شرکت اپل، می توانید این سوالات امنیتی را تغییر داده و پاسخ های جدیدی برای آنها قرار دهید.

اگر اپل آیدی را خودتان نساخته اید، این سوال ها توسط فرد سازنده حساب کاربری پاسخ داده شده، که باید آنها را به شما عرضه نماید، گفتنی است که اپل ایدی های کارتی، پر نمودن این سوالات را به صورت رندوم و با کاراکترها و اعداد عجیب غریب انجام داده اند، که حفظ کردن آنها اصلا آسان نخواهد بود، به همین دلیل توصیه ما این است، که از اپل آیدی کارتی استفاده ننمایید.

این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی حالت شب دوربین آیفون

سوالات امنیتی اپل ایدی

اپل ایدی یکی از امنیتی ترین حساب های کاربری ممکن به حساب می آید، به همین دلیل اپل تنها به نام کاربری و پسورد در آن بسنده نکرده، بلکه به جای سیستم امنیتی مبتنی بر پسورد، از سوالات امنیتی نیز استفاده نمایید.

سوالات امنیتی شامل چند سوال شخصی از شما خواهد بود، که پاسخ آنها را خودتان در حین ساخت اپل ایدی انتخاب خواهید نمود؛ با این حال شما باید پاسخ این سوالات را همواره در یاد خود نگه دارید.

در صورت فراموشی کردن پاسخ سوالات امنیتی، فرایند دسترسی به اپل ایدی شما تا حدودی دشوار شده و باید از ایمیل نجات بهره برید.

در صورتی که ایمیل نجات خود را نداشته باشید، باید پیش از هرکاری به تغییر آدرس ایمیل اپل آیدی خود بپردازید.

فراموش نمودن سوال امنیتی اپل ایدی

در صورتی که سوالات امنیتی را فراموش نموده اید، باید حتما از ایمیل نجات بهره برید، در این روش به اپل اطلاع رسانی می نمایید، که پاسخ سوال ها را گم نموده اید و اپل برای احراز هویت، به ارسال به ایمیل در آدرسی در حساب اپل ایدی شما پرداخته، که در نهایت باعث می شود تا به بازیابی حساب کاربری خود بپردازید.

البته باید گفت که یک راه سوم نیز می توانید امتحان نمایید، که آن تایید دو مرحله ای اپل آیدی بوده که برای شماره تلفن های ایران عملی نمی باشد.

وقتی که سوال امنیتی اپل ایدی را ندارید

بدون وجود سوال های امنیتی امکان استفاده از اپل ایدی وجود ندارد، در صورت فراموش کردن پاسخ سوال های امنیتی، باید از ایمیل نجات استفاده نموده، که این مسئله به طور مستقیم به امکان دسترسی به ایمیل مربوط به اپل آیدی ساخته شده روی دستگاه شما ارتباط دارد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض ال سی دی گوشی

ریست نمودن سوال و جواب‌های امنیتی اپل آیدی

در ادامه این مطلب به ریست نمودن و تغییر سوالات امنیتی اپل ایدی پرداخته ایم.

نحوه تغییر سوالهای امنیتی اپل آیدی

  1. با یکی از مرورگر های موجود خودتان به ادرس apple.com// http: رجوع نمایید.
  2. ورودتان با اپل ایدی خودتان باشد.

  1. در قسمت Security عبارت Change Questions را انتخاب نمایید.
  2. در صفحه باز شده به دو سوال نشان داده شده پاسخ داده (جواب فعلی سوالات امنیتی) و سپس بر روی Continu کلیک نمایید.
  3. در منوی باز شده، به وارد نمودن سوالات جدید و جواب های آنها بپردازید.

باز نمودن اپل ایدی فراموش شده

برای باز نمودن اپل ایدی فراموش شده، حتما باید برای احراز هویت خود به اپل آیدی، از ابزار های مناسب، استفاده نمایید.

این ابزارها شامل 4 مورد می باشند:

  1. احراز هویت دو مرحله ای که متاسفانه به دلیل تحریم ها، با شماره تلفن در ایران کار نمی کند 2. احراز هویت از طریق پسورد اپل ایدی، که در صورت داشتن آن، باز هم نیاز به سوالات امنیتی خواهید داشت.
  2. احراز هویت از طریق ایمیل نجات، که باید حتما دسترسی به ایمیل نجات خودتان داشته باشید. 4. احراز هویت از طریق سوالات امنیتی که در مطالب بالاتر ذکر شد.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =