نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

حذف عکس از گوشی های آیفون از هنگ کردن آن ها مخصوصا حین اجرای برنامه جلوگیری کرده، از طرفی فضای بیشتری برای ذخیره کردن اطلاعات یا عکس های بیشتر در اختیارتان می گذارد.

معمولا عکس های گوشی های آیفون در Google Photos ذخیره می شوند. برنامه Photos هم یکی از نرم افزارهای کاربردی ذخیره سازی پرونده و اسناد در آیفون و آیپد اپل به حساب می آید. اما این عکس های ذخیره شده باید هر از گاهی مورد بررسی قرار گرفته و از کتابخانه نرم افزار حذف شوند.

در ادامه حذف عکس با استفاده از icloud را معرفی می کنیم.

حذف عکس از گوشی های آیفون با icloud

قبل هر چیز باید مشخص کنید عکس ها برای همیشه حذف شوند یا نه. اگر برای حذف عکس از گوشی های آیفون از iCloud Photo Library استفاده می کنید، تصاویر شما بعد پاکسازی از همه دستگاه های متصل به آی کلود پاک می شوند. بنابراین توصیه می کنیم قبل حذف عکس آن را در مک بوک یا کامپیوترتان ذخیره کنید.

قبل حذف تصاویر حتما iCloud Photos را خاموش کرده سپس عکس های مورد نظرتان برای حذف را انتخاب کنید.

تنظیمات برنامه را باز کرده و عکس هایتان را انتخاب کنید.

اگر قصد حذف عکس از آیفونتان را دارید حتما گزینه “iCloud Photos” را غیر فعال کنید. اما اگر می خواهید تصاویر کلا حذف شوند ، “Shared Albums” و “My Photo Stream” را خاموش کنید.

حذف عکس با استفاده از برنامه photos

قبل هر چیز برنامه را دانلود و باز کنید.

گزینه library را انتخاب کرده سپس روی گزینه All photos ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور taptic و بلندگوی خارجی iPhone XS

در گوشه بالا سمت راست روی  گزینه select کلیک کرده و عکس های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

حال سوال اصلی این است که چگونه عکس هایمان را به سرعت انتخاب کنیم؟ برای این کار در گوشه بالا سمت راست روی گزینه Select کلیک راست کرده سپس حداقل روی یک عکس کلیک کرده تا علامت تیک آن آبی شود. برای انتخاب چند عکس به طور همزمان انگشت خود را رو به بالا بکشید.

در ادامه انگشتتان را روی صفحه نمایش گوشی گذاشته و با دست دیگر عکس ها را به سرعت انتخاب کنید. در مرحله آخر عکس ها را از کتابخانه اصلی حذف کنید. در این گالری گوشی خالی می شود.

روی نماد سطل آشغال کلیک راست کرده و پیغام ظاهر شده را تایید کنید. سپس روی گزینه Delete کلیک کنید. نکته مهم اینکه حذف عکس از آیفون در این روش به طور دائمی انجام نشده و عکس ها در یک پوشه جدید به نام “Recently Deleted” منتقل می شوند.

حذف دائمی عکس از گوشی های آیفون

برای این کار می توانید بخش “Recently Deleted” را به طور کامل تخلیه کنید. یک روش دیگر هم اینکه وارد بخش Albums گوشی خود شده سپس گزینه “Recently Deleted” را انتخاب کنید. برای حذف عکس از گوشی آیفون به طور دائمی گزینه “Delete All” را انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم روش های متداول حذف عکس از گوشی های آیفون را به شما آموزش دهیم. شما می توانید تجربیات خود را از طریق همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب iOS چیست؟

تعمیر آیفون XS Max

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =