نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون 12

در این مقاله، شما را با نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس آشنا می کنیم. پیش از آن بد نیست اشاره کنیم که صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرومکس اپل، از فناوری  Super Retina XDR OLED پشتیبانی می کند.

مشخصات نمایشگر گوشی آیفون 12 پرومکس

این نمایشگر، به دلایل مختلفی از جمله فشار یا ضربه، آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد. بسیار مهم است که برای تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس، از قطعه اورجینال استفاده شود. در غیر این صورت، گوشی به درستی عمل نکرده و با مشکلاتی در بخش تاچ و … مواجه می شود.

تیم تعمیر موبایل اپل در مرکز تعمیرات، تنها از ال سی دی اصلی آیفون 12 پرومکس استفاده می کنند تا نمایشگر جدید بهترین عملکرد را داشته باشد و گوشی، دچار مشکلات دیگر نشود. در ادامه ضمن بررسی نحوه تعویض نمایشگر گوشی آیفون 12 پرومکس، نشانه ها و علائم خرابی این قطعه را نیز معرفی می کنیم تا دقیقا بدانید که چه موقع باید آن را تعویض کنید.

تعمیر صفحه نمایش موبایل در نمایندگی

برای تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس به شکل تخصصی، مرکز تعمیرات آیفون کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل موبایل هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، آیفون 12 پرومکس خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ساخت اپل آیدی

 

 صفحه نمایش گوشی

چه موقع اقدام به تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس کنیم؟

تعویض نمایشگر موبایل، در هر برند و مدلی، کار پرهزینه ای است. بنابراین دقت کنید که تنها در صورت نیاز، اقدام به تعویض این قطعه کنید تا بی دلیل، متحمل پرداخت هزینه ای سنگین نشوید.

نشانه های خرابی صفحه نمایش گوشی

یکی از نشانه های خرابی نمایشگر گوشی، تار شدن کل یا قسمتی از صفحه نمایش است. ترک یا شکستگی روی تاچ ال سی دی، کار نکردن تاچ پس از آبخوردگی یا ضربه خوردن گوشی، نوسانات برقی و دمایی وارد شده به ال سی دی، بنفش شدن قسمتی از صفحه، سیاه شدن کامل صفحه نمایش و روشن نشدن نمایشگر، بخشی از مهم ترین علائمی هستند که با دیدن آنها باید اقدام به تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس کنید.

بسیار مهم است که برای تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس، از قطعه اورجینال استفاده شود. در غیر این صورت، گوشی به درستی عمل نکرده و با مشکلاتی مواجه می شود.

نکات مهم در تعویض نمایشگر آیفون 12 پرومکس

 پیش از تعویض ال سی دی apple iPhone 12 pro max حتما به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. اولا بهتر است شارژ گوشی زیر 25 درصد باشد تا امنیت، به شکل کامل رعایت شود. معمولا خطری برای پاک شدن اطلاعات وجود ندارد، اما بهتر است قبل از تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس، از فایل های مهم تان بکاپ بگیرید.

بهتر است سیم کارت را بیرون آورده و نزد خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که معمولا بعد از تعویض نمایشگر آیفون 12 پروکس، قابلیت True Tone غیرفعال می شود. در نهایت، پیشنهاد ما این است که برای عیب یابی دقیق و تعویض درست و مطمئن ال سی دی آیفون 12 پرومکس، حتما از تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر آیفون کمک بگیرید؛ نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون برای این منظور در خدمت شماست.

این مطلب را از دست ندهید   کار کردن با آيفون

 صفحه نمایش گوشی

 نحوه تعویض نمایشگر apple iPhone 12 pro max

باز کردن پیچ های پنتالوب ۶٫۷ میلی متری که در کنار پورت لایتنینگ

حرارت دادن به قسمت پایین گوشی برای باز شدن چسب

ایجاد شکاف بین فریم و ال سی دی آیفون ۱۲ پرومکس با استفاده از ساکشن

جداسازی قاب آیفون 12 پرومکس با استفاده از قاب بازکن

جداسازی نمایشگر (با رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی کابل های نمایشگر)

جدا کردن کابل باتری

باز کردن کابل مربوط به نمایشگر

جدا کردن سنسور جلو

باز کردن پیچ های اسپیکر، سنسور و دیگر اجزای نمایشگر

باز کردن فلت میکروفون

بیرون آوردن نمایشگر قدیمی و جایگزین کردن صفحه نمایش جدید

بستن تمامی کابل ها و اتصالات پس از پایان عملیات تعمیر صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =