نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

این روزها روش های مختلفی برای دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام به وجود آمده که برخی از آن ها مخصوص سیستم عامل ios و گوشی های آیفون است. حتما تا به حال بارها و بارها برایتان پیش آمده که از عکس یا ویدئویی در اینستاگرام خوشتان آمده و تصمیم  گرفتید آن را در گوشی خود ذخیره کنید. قابلیت دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام به طور پیش فرض در گوشی های آیفون وجود ندارد. بنابراین کاربران برای دانلود عکس یا ویدئوی مورد علاقه خود باید از برنامه های دانلود اینستاگرام استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم روش های دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام در گوشی های آیفون را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

روش دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام در گوشی آیفون

یکی از سایت هایی که به شما در دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام کمک می کند، SnapInsta است. به کمک این سایت می توانید پست، استوری، IGTV و Reels را بدون هیچ زحمت و دردسری دانلود و از آن ها استفاده کنید.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام با SnapInsta

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را پیدا کنید. سپس روی گزینه Copy Link ضربه بزنید تا لینک محتوا کپی شود.

در این مرحله وارد سایت SnapInsta شده و لینک مورد نظر را در قسمت تعیین شده جایگذاری کنید. روی گزینه Download کلیک کنید. به این ترتیب وارد یک صفحه جدید می شوید. مجدد روی گزینه دانلود ضربه بزنید و تمام!

ابزار دانلود عکس و ویدئوی Save Insta

یکی دیگر از ابزارهای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی های آیفون Save Insta است. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید ویدئو، عکس، استوری، ریلز و حتی عکس پروفایل هم دانلود کنید. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این برنامه کاربردی دانلود ویدئو بدون افت کیفیت است.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات راه اندازی آیفون‌ها

خوشبختانه با استفاده از برنامه Save Insta می توانید تصاویر و ویدئوهای چند اسلایدی را به راحتی و بدون هیچ مشکلی دانلود کنید.

برای دانلود استوری در گوشی های آیفون باید اول وارد برنامه اینستاگرام شوید. سپس صفحه استوری مورد نظرتان را پیدا کرده و روی گزینه 3 نقطه بالای صفحه ضربه بزنید. گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

وارد سایت مورد نظر شده و لینک استوری را آنجا کپی کنید. در این مرحله روی گزینه View ضربه بزنید.

با انجام مراحل بالا تمام استوری های صفحه نمایش پیدا می کنند و برای ذخیره آن ها باید روی گزینه دانلود ضربه بزنید. به این ترتیب استوری شما در Safari Downloads ذخیره شده و برای مشاهده کافیست روی آن ضربه بزنید.

در نهایت برای اینکه بتوانید فیلم را از اینستاگرام دانلود و در گالری آیفون ذخیره کنید باید روی گزینه save to phone در بخش sharing options ضربه بزنید تا استوری یا عکس پروفایل اینستاگرام در camera roll گوشی آیفون ذخیره شود.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با INSTAOFFLINE

طریقه استفاده از سایت INSTAOFFLINE مشابه سایت های قبلی است و برای دانلود عکس و فیلم باید روی 3 نقطه بالای عکس یا استوری ضربه زده سپس لینک آن را کپی کنید. سپس وارد سایت شده و لینک مورد نظر را در کادر جایگذاری کنید. در نهایت روی گزینه دانلود ضربه بزنید تا عکس یا فیلم مورد نظرتان در گوشی آیفون ذخیره شود.

برنامه های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی های آیفون

عده ای از افراد دوست دارند برای دانلود عکس و فیلم به جای سایت از نرم افزار استفاده کنند. در این بخش قصد داریم 2 برنامه کامل و کاربردی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعالسازی شبکه 5G در گوشی آیفون

Reposter for Instagram

یکی از محبوب ترین برنامه های دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام است  که از آن می توان برای پست کردن مجدد عکس و فیلم در اینستاگرام استفاده کرد. نکته قابل توجه این است که برای استفاده از این برنامه کاربردی نیاز به وارد کردن رمز یا اطلاعات پیجتان ندارید.

Instant Save

کار با این برنامه بسیار آسان است. کافیست لینک عکس یا فیلم مورد نظرتان را کپی کرده سپس وارد نرم افزار شوید و پست های مورد علاقه تان را در کادر مخصوص جایگذاری کنید.

در این مقاله سعی کردیم چند سایت و نرم افزار برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی های آیفون به شما معرفی کنیم. شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

قابلیت پایه نگهدارنده آیفون 5

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =