نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

راهنمای تعمیر cpu آیفون اپل

شاید برایتان جالب باشد بدانید که گاهی شارژ نشدن یا خاموش شدن مداوم گوشی، نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام سی پی یو است. پردازنده یا همان cpu در رایانه و گوشی های هوشمند تعبیه شده است و در قدرت دستگاه برای اجرای برنامه ها و بازی های مختلف نقش ایفا می کند.

در ادامه، نکات جامعی را در خصوص نحوه تعمیر cpu آیفون اپل نحوه انجام این کار به شما ارائه می دهیم. همچنین شما را با علائم و نشانه های خرابی این قطعه مهم آشنا می کنیم تا در صورت آسیب دیدگی پردازنده، با  ترمیم یا تعویض به موقع، از تشدید مشکل و ایجاد آسیب دیدگی های بیشتر جلوگیری کنید. همکاران ما در واحد تعمیرات موبایل نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران نیز برای ارائه خدمات تخصصی تر در خدمت شما عزیزان هستند.

هزینه تعمیر cpu آیفون اپل

سی پی یو قطعه ای کمتر شناخته شده است و بیشتر کاربران با نحوه ترمیم آن آشنایی ندارند. بنابراین معمولا نگران هزینه تعمیرات این قطعه می شوند و می خواهند بدانند که چقدر باید خرج کنند تا پردازنده گوشی شان بدون ایراد کار کند. هزینه تعمیر cpu آیفون اپل، تا حد زیادی بستگی به شدت آسیب دیدگی آن دارد.

اگر سی پی یو قابل ترمیم باشد، نیاز به پرداخت مبلغ خیلی زیادی نیست. اما در صورت نیاز به تعویض این قطعه، قیمت قطعه هم به دیگر هزینه ها اضافه می شود. همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل apple تلاش می کنند که هزینه تعمیر و تعویض cpu آیفون بسیار منصفانه باشد و کیفیت خدمات ارائه شده نیز در بالاترین سطح قرار داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   علت سیاهی صفحه نمایش آیفون 4S

تعویض cpu گوشی apple

اولویت همکاران ما در نمایندگی مجاز اپل، تعمیر cpu گوشی آیفون است. اما در شرایطی که این قطعه سوخته باشد و یا قابل ترمیم نباشد، راهی جز تعویض آن وجود ندارد. برای تعویض cpu گوشی apple، این قطعه را با ابزار خاصی باز کرده و آن را بررسی می کنند. سپس با توجه به نوع و شدت خرابی، پردازنده ترمیم یا تعویض می گردد. توجه کنید که تعویض این قطعه نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه ای دارد و پردازنده جدید هم باید حتما اورجینال باشد. در غیر این صورت، نه تنها گوشی ترمیم نمی شود بلکه باید منتظر آسیب دیدگی قطعات و اجزای دیگر آن هم باشید.

علائم خرابی cpu گوشی آیفون

بهترین روش برای تشخیص آسیب دیدگی پردازنده گوشی، توجه به ایرادهای دستگاه است. شارژ نشدن موبایل و خاموش شدن آن معمولا مهم ترین علائم خرابی پردازنده یا همان سی پی یو به شمار می روند. اگر گوشی شما شارژ نمی شود، ممکن است علت آن خرابی پردازنده یا عملکرد ناقص این قطعه باشد. البته پیش از اقدام به تعمیر cpu آیفون اپل، پردازنده تست می شود تا از خرابی یا سالم بودن آن اطمینان حاصل گردد.

خاموش شدن گوشی آیفون هم می تواند نشان دهنده بروز مشکل در عملکرد cpu باشد. با این حال این مورد نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تری دارد. چون عواملی همچون خرابی باتری موبایل و مشکلات نرم افزاری هم در خاموش شدن موبایل تاثیرگذار هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =