نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

نحوه رفع خطاهای اپل ایدی

بسیاری از کاربران در حین ساخت اپل ایدی و یا استفاده از این حساب کاربری دارای مشکلات متعددی هستند که در نهایت کارکرد آنها با دستگاه‌ های تولید شده توسط شرکت اپل نظیر آیفون را با مشکلات متعددی مواجه خواهد نمود.

در این مطلب  سعی شده تا به بررسی تعدادی از خطاهای اپل ایدی که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند، پرداخته و راه حلی برای آنها در نظر گرفته شود.

مشکل جدید اپل آیدی چیست؟

مشکل جدیدی که بسیاری از کاربران در حین ساخت اپل ایدی و یا sign in  نمودن دارند، شامل خطای review یا cannot connect to app store یا For assistance ,contact iTunes Support می‌باشد که در ادامه این مطلب به خطاها و ریشه ‌های به وجود آمدن آنها و در نهایت روش حل آن‌ها پرداخته شده است.

مشکل sign in  نشدن اپل آیدی

هر یک از مشکلاتی که در ادامه ذکر می شود، در حقیقت در روند sign in  شدن شما تأثیر خواهد گذاشت، پس می‌توانید بر اساس خطای نشان داده شده، روش‌های زیر را اجرا نمایید.

حل مشکل review اپل آیدی

مشکل review در حقیقت زمانی انفاق می افتد، که شما در فرایند ساخت اپل ایدی، یکی از مراحل اصلی آن را نادیده بگیرید، در حقیقت اپل با نشان دادن خطای review از شما می‌خواهد تا اطلاعات بیشتری را از خود عرضه نمایید.

به طور کل در طول ساخت اپل آیدی باید به ارائه اطلاعاتی نظیر: نام، نام خانوادگی، ایمیل معتبر، پسورد مورد نظر، تاریخ تولید به میلادی، سؤالات امنیتی و پاسخ به آنها، آدرس، عنوان و روش پرداختی، را به اپل بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل فیس آیدی

در برخی از روش ‌های ساخت اپل آیدی در مرحله ابتدایی ساخت این حساب کاربری، به در خواست برخی از این اطلاعات از کاربر نمی نماید، برای مثال اگر به ساخت اپل ایدی از طریق سایت اقدام نموده باشید، اپل اطلاعاتی نظیر روش پرداختی و آدرس را از شما نپرسیده و به راحتی به شما امکان ساخت اپل آیدی را خواهد داد.

این در حالی است که در مرحله ‌ای که شما تصمیم به sign in  نمودن اپل ایدی در یکی از دستگاه ‌های خود یا نرم افزار آیتونز ‌نمایید، اپل خطای review را نشان داده و از شما اطلاعات مربوط به آدرس خود و همچنین روش پرداختی را می خواهد.

تنها روش برای حل مشکل review اپل آیدی استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی بوده که باید به ادامه review بروید و سپس به ارائه اطلاعات آدرس و روش پرداختی خود بپردازید.

رفع نمودن پیغام  cannot connect to app store

به طور کلی اپل برای دلایل مختلفی خطای cannot connect to app store را نشان داده که این مسئله به طور مشخص مربوط به عدم امکان ارتباط دستگاه با اپ استور شده که یکی از دلایل آن مربوط به تحریم ‌های شرکت اپل در ایران می باشد که راه حل ابتدایی این مسئله اطمینان حاصل نمودن از اتصال دستگاه خود به اینترنت می باشد.

در صورتی که اتصال شما به اینترنت وجود داشت و پیغام cannot connect to app store را  دیدید، شما باید از یک نرم افزار تغییر دهنده آی پی (IP) معتبر استفاده نموده، تا از طریق آی پی دیگری غیر از آی پی ایران متصل به اپ استور شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کشوی سیم کارت iPhone XS

در صورت عدم کارکرد دوباره اپ استور، باید نرم افزار خود را تغییر داده و به یاد داشته باشید که استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی پُر استفاده ‌ای که امروز بسیاری از کاربران برای گذر از فیلتر از آنها بهره می برند، امکان دارد توسط شرکت اپل امکان پذیر نبوده و مسدود باشند.

در مرحله پایانی اگر باز هم اتصال شما برقرار نشد، می‌توانید به Setting دستگاه بروید، زیر شاخه iTunes & App Store  را انتخاب و با تپ کردن روی اپل ایدی خود، گزینه Sign Out را کلیک نموده و دوباره لاگین شده که باید به یاد داشته باشید که اگر این روش هم موثر نبود، شما با مشکل دیگری مبنی بر sign in شدن به اپل ایدی خود نیز مواجه شده اید.

وصل نشدن اپل ایدی

ایرادی به نام please contact itunes support to complete this transaction  که این خطا را در آخرین مرحله ساخت اپل آیدی خواهید دید و علت آن ایرادی مبنی بر عدم تطبیق آی پی سروری که با اینترنت وصل شده‌اید (کشور ایران) و کشوری که به عنوان محل اقامت خود ارائه نموده اید، می باشد.

به عنوان مثال شما با آی پی کشور ایران در حال ساخت اپل آی دی می باشید، اما محل اقامت و کشور خود در آیتونز را آمریکا انتخاب نموده باشید، این خطا پس از انتخاب کشور و زدن گزینه Create apple id به شما داده خواهد شد.

برای رفع این خطا از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید و فقط دقت کنید، که نرم افزاری که مورد استفاده قرار می دهید، از سرور همان کشوری باشد که به عنوان محل اقامت انتخاب نموده اید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف گروهی مخاطبین در موبایل

برای مثال اگر در آیتونز برای انتخاب کشور محل اقامت آمریکا را در نظر گرفته اید، باید از نرم افزاری که از سرور آمریکا استفاده نماید، بهره برده و بعد از وصل شدن آن، روی گزینه Create apple id کلیک نمایید، تا دیگر خطا را نبینید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =