نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

روش Verify نمودن اپل ایدی به چه صورت می باشد؟

اگر به ساخت اپل آیدی اقدام نموده اید و یا اینکه به خرید اپل آیدی با ایمل دلخواه خرید پرداخته باشید، به انجام پروسه تایید اپل آیدی Verify your apple id نیازمند می باشید، که در این پروسه شرکت اپل برای شما به ارسال یک ایمیل پرداخته، که به تایید نمودن شما بستگی داشته، اما چنانچه از سایت اپل آیدی خود را آماده کرده باشید، به انجام این کار نیازی نخواهید داشت.

روش Verify اپل آیدی

  • ابتدا به باز نمودن ایمیلی که از سمت اپل آمده، پرداخته و بر روی Verify Now ضربه بزنید.
  • در روش جدید اپل برای شما به ارسال یک کد پرداخته، که باید آن را از طریق ایمیل دریافت و آن را وارد باکس ساخت اپل آیدی نمایید.

در روش قدیمی که برای آیتونز 12 به قبل می باشد، برای Verify نمودن اپل ایدی، باید به اجرای مراحل زیر بپردازید:

  • بعد از کلیک بر روی این گزینه سایت شرکت اپل باز خواهد شد، که از شما وارد کردن یوزرنیم و پسورد را خواستار می باشد.
  • در انتها شما باید پیغام Verify Email Address را نظاره نمایید.
  • پس از انجام این کار اپل آیدی شما Verify خواهد شد.

به طور کلی یکی از مهمترین قدم های پایانی برای ساخت حساب کاربری اپل، Verify کردن اپل ایدی بوده، که بسیاری از کاربران برای انجام آن دچار مشکلات متعددی خواهند شد، که در روند ساخت اپل آیدی برای رفع مشکل verification code باید از ابزار های تغییر دهنده آی پی استفاده نموده و در صورتی که این روش مشکل شما را برطرف ننمود، باید به تغییر نرم افزار تعییر دهنده آی پی پرداخته و از ابزارهای معتبر تر استفادده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آنلاک کردن اپل آیدی

با این حال بسیاری از کاربران تصمیم گرفته اند، تا اپل ایدی را خودشان تولید نمایند، اما باید به یاد داشته باشید که شما می توانید از طریق درگاه های امن و از طریق وب سایت های مربوط به اپل به ثبت ساخت اپل ایدی روی ایمیل خود پرداخته و در نهایت به دریافت سفارش خود در اسرع  نمایید.

گفتنی است که پس ازدریافت اپل آیدی از طرف اپراتور نمایندگی های مربوط به اپل می توانید، به تغییر رمز عبور و سوالات امنیتی حساب کاربری خود پرداخته تا دیگر نگرانی مربوط به مسائل امنیتی نداشته باشید.

برطرف نمودن مشکل verification code در اپل

به طور کل، مشکل verification code مربوط به محدود کردن برخی از مناطق توسط شرکت اپل بوده، که باید به یاد داشته باشید که شرکت اپل به مسدود ساختن آی پی های ایران پرداخته و به همین دلیل بسیاری از کاربران در Verify کردن حساب کاربری خود دارای مشکلات متعدی خواهند شد.

برای رفع این مشکل باید نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی را مورد استفاده قرار دهید، همچنین به یاد داشته باشید، که اپل، آی پی هایی که از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده نموده و پُر استفاده می باشند، را نیز مسدود کرده است، بنابر این به همین دلیل باید از نرم افزارهایی که برای ساخت اپل آیدی کمتر استفاده می شود، را باید استفاده نمایید.

توصیه می شود تا برای برطرف نمودن این مشکل به صورت موقت به تغییر موقعیت مکانی دستگاه خود، به کشور مقصد مربوط به اپل ایدی بپردازید و بعد از آن وی پی ان مخصوص به همان کشور را استفاده نموده و در نهایت باید در نظر داشته باشید، که برای ساخت و Verify نمودن اپل ای دی کشور مورد استفاده تان باید برابر با آدرسی که در فرایند ساخت این حساب کاربری استفاده نموده اید، باشد.

این مطلب را از دست ندهید   روشن نشدن گوشی آیفون

مشکل verification required زمانی اتفاق خواهد افتاد، که شما ساخت اپل آی دی را از طریق روش های آسان، نظیر استفاده از وب سایت انجام داده و حالا تصمیم دارید تا روی دستگاه هایی نظیر آیفون به تنظیم بپردازید، در حقیقت خطای verification required زمانی دیده خواهد شد، که شما مرحله پایانی ساخت اپل ایدی را طی ننموده و شما باید به یاد داشته باشید که حتما به ارائه کد ارسال از طریق ایمیل خود به اپل پرداخته، تا اپل ایدی را بتوانید بسازید.

این خطا نیز همانند مشکلات بالا مربوط به آیپی های مسدود شده می باشد، درصورتی که این مشکل برایتان اتفاق افتاد، همانند آنچه در بالا شرح داده شد، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید.

چک و بررسی نمودن اپل ایدی

برای چک کردن اپل آیدی، با رجوع به وب سایت اصلی اپل آیدی به آدرس applied.apple.com و پس از احراز هویت، به بررسی تمامی موارد مربوط به حساب کاربری خود پرداخته و به یاد داشته باشید که از موارد مهمی که باید در فرایند بررسی خود در نظر داشته باشید، آدرس ایمیل نجات، پسورد و سوالات امنیتی بوده، که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

علاوه بر موارد یاد شده، شما در این صفحه نام و شماره سریال دستگاه هایی که به حساب اپل آیدی شما متصل هستند را نیز می توانید بررسی نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 16 =