نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

ریکاوری هارد موبایل آیفون به چه صورت می باشد؟

ریکاوری هارد آیفون از خدمات نمایندگی تعمیرات آیفون می باشد، شما که از کاربران گوشی آیفون می باشید، با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل می توانید، تا به بازیابی اطلاعات از دست رفته گوشی خود بپردازید.

این مرکز از کارشناسان خبره و تعمیرکاران با تجربه استفاده نموده و به بازیابی اطلاعات گوشی شما می پردازند، بهتر است بجای اینکه برای بازیابی فایل های از دست رفته گوشی خود، نرم افزار های مختلف را امتحان نمایید، از نمایندگی آیفون راهنمایی بخواهید.

نمایندگی شرکت Apple   بهترین ابزار های تعمیر و قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات را به کار گرفته تا بتواند ریکاوری هارد گوشی شما را انجام دهد، واحد های مجزا در نمایندگی تعمیرات اپل این امکان را فراهم نموده، تا برای هر محصول، این شرکت به ارائه خدمات تخصصی مجزا بپردازد.

نمایندگی تعمیرات اپل چون دارای کارشناسان خبره می باشد، توانسته خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه نموده، که این خدمات مسبب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان شده و این موضوع توانسته، نمایندگی تعمیرات اپل را جزو نخستین انتخاب تمام مشتریان در هنگام بروز مشکل قرار دهد.

مزایای مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل جهت ریکاوری هارد آیفون

تخصصی ترین خدمات گوشی آیفون نمایندگی تعمیرات اپل و واحد تعمیرات گوشی آیفون بوده که از جمله خدمات تخصصی در این مرکز را می توان مختص به ریکاوری هارد آیفون دانست.

از مزایای مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل شامل موارد زیر می باشد:

  1. این مرکز سریعترین مرکز تعمیرات و ریکاوری اطلاعات آیفون بوده که از استاندارد های بین المللی بهره برده و به بازیابی اطلاعات موبایل شما می پردازد.
  2. کارمندان و پرسنل نمایندگی تعمیرات اپل در ساعات کاری خود دارای آمادگی پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان می باشند.
  3. مشاورین و متخصصین این واحد، ارائه دهنده سریع ترین و کارآمدترین راه برای شما عزیزان در هنگام ریکاوری هارد آیفون می باشند.
  4. شما کاربران عزیز با سپردن موبایل خود به نمایندگی شرکت اپل می توانید، به دریافت گارانتی عدم تخریب تجهیزات و اطلاعات و ریکاوری اطلاعات نائل شوید.
  5. از معیار های مهم هنگام ریکاوری در این مرکز رعایت استاندارهای بین المللی هنگام بازیابی اطلاعات گوشی می باشد.
  6. در نمایندگی شرکت اپل تمام تجهیزات ریکاوری اطلاعات موبایل دارای سازگاری با تکنولوژی SAS 70 Type II بوده و  به رعایت امنیت داده ها می پردازد.
این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از هک آیفون

نکات مهمی که باید در ریکاوری هارد موبایل آیفون در نظر گرفت:

  • اکیدا توصیه می شود تا از نرم افزارهای که برای بازیابی اطلاعات، بر روی خود موبایل نصب شده اند، جهت ریکاوری هارد آیفون استفاده ننمایید، چرا که شما با این کار، کمک می کنید، تا قسمت هایی از حافظه موبایلتان، بازنویسی شود.

 با این بازنویسی شما مسبب آن می شوید، که اطلاعات آن قسمت بازیابی نشده و همچنین تا زمانی که اطلاعات موبایلتان، ریکاوری نشده، نمی توانید تبادل فایل و اطلاعات را انجام داده علاوه بر آن، باید در این مواقع از عکس برداری و فیلم برداری با موبایلتان جلوگیری نمایید.

  • بعد از از بین رفتن اطلاعات موبایل آیفون خود، به خاموشی موبایلتان پرداخته و به نمایندگی تعمیرات اپل رجوع نمایید، در صورتی که موبایل آیفون شما بعد از دریافت اطلاعات فلش و دوباره نصب نرم افزار هایی روی آن صورت گیرد، امکان بازیابی اطلاعات کم خواهد شد.

خدمات تخصصی واحد ریکاوری هارد آیفون شامل چه مواردی می باشد؟

تلفن های هوشمند، به عنوان منبع اطلاعات بسیاری از افراد محسوب شده چرا که در موبایل شما نگهداری اطلاعاتی از قبیل: تصاویر و ویدیو ها، اطلاعات حساب شبکه های اجتماعی، مخاطبین و دیگر اطلاعات مهم صورت پذیرفته، که در صورتی که اطلاعات گوشی شما از بین برود، سوال مهم این می باشد:

چگونه این اطلاعات را می توان بازیابی نمود؟

نمایندگی تعمیرات اپل آمادگی آن را دارد، تا خدمات تخصصی در زمینه ریکاوری هارد آیفون و اطلاعات تلفن همراه را ارائه دهد.

از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات اپل در زمینه ریکاوری هارد آیفون:

  • بازیابی عکس
  • بازیابی ویدیو
  • ریکاوری اطلاعات
  • بازیابی موزیک
  • بازیابی مخاطبین
  • ریکاوری اسناد کاربر
  • بازیابی حافظه داخلی آیفون
  • ریکاوری هارد گوشی آیفون
  • ریکاوری انواع فایل آسیب دیده
  • بازگرداندن پیامک های متنی
  • ریکاوری حافظه اس دی گوشی
  • ریکاوری فایل هایی که از کامپیوتر به موبایل منتقل شده
این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی حالت شب دوربین آیفون

آشنایی با نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل واحد های مجزا برای خدمات رسانی به کاربران داشته، که این واحد ها دارای واحد های مشاوره، واحد فروش و واحد تعمیرات می باشد، همچنین برای هر کدام از محصولات اپل واحد تعمیرات در پارت های مجزا آماده خدمت رسانی می باشد.

این واحد ها خدمات تخصصی را در زمینه هر یک از محصولات کمپانی اپل ارائه داده و توانسته به جلب رضایت مشتریان گرامی پرداخته، به نحوی که شما در صورت مشاهده هر گونه مشکل در موبایل آیفون خود می توانید از کارشناسان متخصص در نمایندگی اپل کمک گرفته و در مقابل کارشناسان متبحر نمایندگی مجاز اپل نیز انواع خدمات تعمیر موبایل آیفون را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =