نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش ساخت اپل آیدی 2020 رایگان

اپل ایدی یکی از موارد ضروری و اصلی برای استفاده روزمره از دستگاه‌ها بوده که یک حساب کاربری منحصر به فرد می باشد، که هر کاربری آن را باید دارا بوده، تا بتواند بهره خود را از سرویس‌های نرم افزاری و محصولات سخت افزاری اپل نظیر آیفون آیپد آیپاد تاچ و کامپیوترهای مک  ببرد.

استفاده از تمامی محصولات اپل با همراه داشتن اپل آیدی میسر می باشد. هر کاربر باید یک اپل ایدی یکتا روی ایمیل رسمی خودش تنظیم کند. بنابر این هر کاربر جدید که برای نخستین بار از یکی از محصولات اپل استفاده می نماید، باید حتماً به تهیه اپل آیدی اختصاصی برای خود  بپردازد.

تولید اپل آیدی رایگان

 ساخت اپل آیدی رایگان بوده و به پرداخت هزینه نیازی نمی باشد، به طوری که تمامی کاربران در سراسر دنیا می توانند، به تهیه اپل ایدی به صورت رایگان پرداخته، این در حالی است که در کشور ایران نیز ساخت اپل آیدی رایگان بوده و به پرداخت هزینه نیازی نمی باشد.

البته روند ساخت اپل ایدی در کشور ایران دارای محدودیت‌ها و تحریم‌ها بوده و کار را تا حدودی دشوار کرده است؛ به همین دلیل کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی کمی با درد سر مواجه هستند. به همین منظور بسیاری مراکز ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل، خدمات ساخت اپل آیدی را ارائه می دهند و هزینه‌ای که دریافت می کنند، شامل اجرت ساخت اپل آیدی می‌باشد.

دو نکته در مورد خرید اپل ایدی اهمیت دارد که در ادامه مطالب آورده شده است:

  1. اپل ایدی به گیفت کارت یا کارت اعتباری نظیر مستر کارت یا ویزا نیازی ندارد:

بسیاری از افراد سودجو با سو استفاده از عدم اطلاع کاربران و با ترفندهایی خاص هزینه‌ هایی زیاد را برای ساخت اپل آیدی از کاربران می گیرند، که با شیوه‌ هایی غیر عادلانه کاربران را متقاعد کرده و کاربران را برای پرداخت هزینه بیشتر  راغب می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی ویژگی گوشی آیفون 13 

در اغلب اوقات اعلام می‌کنند که ساخت اپل آیدی به گیفت کارت و یا کارت‌های اعتباری نظیر مستر کارت یا ویزا نیاز داشته که این مسئله اصلا درست نیست. بلکه کاربران می‌توانند بدون پرداخت هر هزینه‌ای اپل آیدی خود را تولید کرده و بسازند.

  1. شرکت اپل و منابع رسمی، اپل آیدی کارتی نفروخته و اپل آیدی کارتی غیرمجاز می باشد!​

بسیاری از شرکت ‌های خدماتی که اعتبار ندارند به ساخت انبوه اپل آیدی پرداخته و به عرضه آنها روی کارت‌ های چاپ شده پرداخته اند، که این اپل آیدی ها به هیچ عنوان اعتبار ندارند. مکانیزم ساخت اپل آیدی کارتی به نحوی می باشد، که فروشنده آنها ابتدا به خرید یک سرور اختصاصی ایمیل، برای مدت مشخصی پرداخته و بعد به صورت انبوه اپل آیدی می سازد.

فروشنده این حساب ‌های کاربری نا معتبر، به چاپ اطلاعات آن در کارت ‌هایی مخصوص پرداخته و بعد از فروش آنها دیگر سرویس ایمیل را تمدید نمی‌کنند. چه بسا که اطلاعات درج شده در کارت اپل آیدی اطلاعات مربوط به ورود به ایمیل را شامل نمی باشد.

شرکت اپل به صورت دوره‌ای به بررسی سرور ایمیل‌ های مربوط به اپل آیدی ‌های ساخته شده می پردازد و در صورتی که سرورها فعالیت نکنند، به مسدود کردن اپل آیدی ها می پردازد، که باعث می‌شود تا کاربران دردسرهای بسیاری را پیش رو داشته باشند.

بعضی از افراد سودجو به تازگی اذعان دارند، که دسترسی به سرورهای ایمیل اپل آیدی کارتی داشته و می‌توانند، به رفع مشکل دستگاه‌ ها را بپردازند، که در مورد درستی ادعای آنها جای ابهام وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تغییر امضای ایمیل در آیفون در 3 مرحله ساده

تنظیم اپل آیدی حتماً باید روی ایمیل شخصی شما بوده و باید همیشه اطلاعات این حساب کاربری و ایمیل را داشته باشید.

نحوه ساخت اپل ایدی رایگان

 همان‌ طور که در مطالب پیشتر گفته شد، ساخت اپل آیدی رایگان بوده و هزینه ای ندارد، که  روش‌های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد، که این روش‌ها تولید اپل ایدی از طریق سایت  تولید اپل ایدی آیتونز ویندوز و مک، تولید اپل آیدی با گوشی آیفون و آیپد و نهایتاً ساخت اپل آیدی با گوشی‌های اندرویدی می باشد.

روش آن در تمامی مواردی که در بالا اشاره شد مشابه بوده و مجبور نیستید، از یک گزینه خاص استفاده نمایید.

در ادامه مطلب روش تولید اپل ایدی رایگان آورده شده است:

نحوه تولید اپل آیدی 2020

تولید اپل آیدی در سال 2020 چند تغییر کوچک دارد که شما نیازی به نرم افزار آیتونز ندارید و با چند کار ساده می توانید آن را انجام دهید.

تولید اپل آیدی در سال 2020 دو بخش متفاوت دارد، که در ادامه مطلب آورده شده است:

  1. تولید اپل آیدی توسط وب سایت رسمی اپل

ابتدا وارد وب سایت appleid.apple.com شوید و بعد گزینه Create new Account را انتخاب کنید.
بعد از ورود به صفحه ساخت اپل آیدی، اطلاعات خود مانند: ایمیل، پسورد انتخاب شده از سوی خودتان، تاریخ تولد، سؤالات امنیتی و پاسخ آن‌ها را وارد نمایید.

  • نکته مهم: پیش از قصد انجام هر کاری، هر اطلاعات وارد شده تان را یادداشت نمایید، تا در صورت فراموشی این اطلاعات، از ضرر جبران نشدنی آن به خاطر قفل شدن اپل آیدی، در آینده جلوگیری نمایید.
  • نکته: حتماً تاریخ تولد واقعی خود را وارد کنید تا احتمال فراموش شدن آن کمتر باشد و با تبدیل تاریخ تولد خود به میلادی بتوانید به بازیابی اطلاعات بپردازید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش ذخیره مخاطبین آیفون در قالب فایل

پس از ورود اطلاعات اپل آیدی به ایمیل شما یک کد ارسال خواهد شد، که باید آن را در صفحه مربوطه وارد کرده و بدین ترتیب اپل آیدی شما ساخته خواهد شد و حالا مرحله دوم یعنی اکتیو کردن اپل آیدی باید انجام گیرد، که در ادامه مطلب آن را شرح می دهیم:

  1. نحوه فعال سازی اپل آیدی ساخته شده

برای فعال سازی اپل آیدی که ساخته اید، باید به وارد کردن اپل آیدی ساخته شده، در یکی از محصولات تولید شده توسط اپل پرداخته، یا می‌توانید از نرم افزار آیتونز بهره ببرید؛ اما اجباری در این زمینه وجود ندارد.

  • نکته مهم: حتماً قبل از انجام این کار باید به تغییر آی پی تان به کشور آمریکا پرداخته و اصلا از آی پی ایران استفاده ننمایید. چرا که استفاده از نرم افزارهای آی پی نامعتبر باعث می شود، فعال سازی اپل آیدی انجام نگیرد.

پس از ورود اطلاعات اپل آیدی و ورود، به شما یک پیام نمایش داده خواهد شد، که باید گزینه Review  را انتخاب نمایید.

بعد از گزینه Review باید به ترتیب مراحل زیر را اجرا کنید:

  • ابتدا با روی توافق نامه اپل ضربه زده و پس از آن Continue را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی باید Payment Method را روی None قرار دهید و بعد آدرس خود را بر اساس آدرس آمریکا پر کنید.

پس از انجام همه موارد و انتخاب گزینه Continue شما اپل آیدی خود را فعال خواهید داشت.

  • نکته مهم: اگر اپل آیدی فعال نشد و ارور For assistance… را دیدید، یعنی که نرم افزار تغییر آی پی شما مناسب نبوده و باید آن را عوض کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =