نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

در اپلیکیشن Files فایل ‌های iCloud نمایش داده نمی‌شوند

اپلیکیشن Files  از پرکاربردترین اپ ‌های سیستم عامل iOS  بوده که اغلب کاربران آیفون هر روز برای بررسی فایل ‌ها و امور مختلف از اپلیکیشن Files اپل بهره می برند، اموری که مثل ارسال فایل، به اشتراک‌ گذاشتن فایل ‌ها و فرستادن فایل به اپ‌های دیگر می باشد.

در ادامه مطلب به روش های مختلف برای رفع مشکل اپلیکیشن Files در  iOSپرداخته شده است.

حذف شدن اپ Files آیفون

برخلاف اغلب اپلیکیشن‌ های پیش فرض نصب شده در آیفون که به همراه سیستم عامل iOS می باشند، اپ Files قابلیت حذف کردن دارد! که در نتیجه شما در آیفون خود این اپ را در صفحات خانه نمی توانید ببینید، چرا که شما یا شخص دیگری آن را Delete  و حذف نموده است.

 برای نصب مجدد اپ Files اپل که به عنوان یکی از مهم‌ ترین و پرکاربرد ترین اپ‌های iOS به حساب می آید، باید به اپ استور رجوع کرده و به جستجوی عبارت Files بپردازید و بعد روی آیکون ابر دانلود کلیک نمایید، تا دانلود و نصب آن را داشته باشید.

پس از نصب اپلیکیشن Files   آیکون آن را بر روی صفحه‌ خانه خواهید دید. آیکون اپ کاربردی Files را می توانید، با تپ و مکث و سپس درگ نمودن، در موقعیت بهتری قرار داد مانند Dock پایین صفحه تا به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.

عدم نمایش فایل ‌های iCloud در اپ  Files

همان‌طور که می‌دانید، شرکت اپل ارائه دهنده سرویس فضای ابری بوده، که کاربرد آن برای امور مختلفی مثل آپلود و دانلود فایل ‌ها، همگام‌ سازی مخاطبین و حتی ویرایش فایل‌های آفیس می باشد، که نام این سرویس را iCloud  نامیده است.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت پایه نگهدارنده آیفون 5

در اپلیکیشن Files اپل، به صورت پیشفرض سرویس iCloud Drive  موجود بوده و البته امکان استفاده از سرویس ابری دیگری مثل گوگل درایو یا OneDive  مایکروسافت نیز وجود دارد، ولی نیازمند اپلیکیشن‌ های مربوط به هر سرویس می باشیم.

گاهی یکی از ایراداتی که در مورد اپ Files بیان می شود، عدم نمایش دادن فایل‌ های موجود بر روی فضای ابری آی ‌کلود می باشد، این امر تا جایی است که امکان دارد، گزینه‌ آی ‌کلود هم به کلی ناپدید شده باشد.

 راه حل عدم نمایش دادن فایل‌ های موجود بر روی فضای ابری آی ‌کلود

  1. به اجرای اپلیکیشن Settings  بپردازید.
  2. بر روی نام پروفایل خود کلیک نمایید، تا اطلاعاتی از قبیل: رمز عبور و Apple ID  و … دیده شود.
  3. بر روی گزینه‌ی iCloud  کلیک کنید.
  4. اسکرول نموده، تا به گزینه‌iCloud Drive رسیده و یک مرتبه سوییچ آن را غیرفعال نموده و پس از چند ثانیه دوباره آن را فعال نمایید. اگر در ابتدا هم فعال نبوده، به فعالسازی آن بپردازید.

به این ترتیب شما می توانید شاهد iCloud و فایل‌های آپلود شده روی این فضای ابری در اپ Filesباشید. البته از فضای ابری آی ‌کلود نمی توانید، بدون ساختن Apple ID و ورود به حساب کاربری استفاده نمایید.

نمایش داده نشدن گوگل درایو و … در اپ  Files

در اپلیکیشن Files اپل حالت پیش‌ فرض بر این قرار گرفته که فقط آی‌ کلود و فایل ‌های این سرویس ابری را بتوانید ببینید، ولی پس از نصب کردن اپ مربوطه می توانید، از سرویس‌های ابری دیگر هم استفاده کنید.

مشکلی که امکان دارد، با آن مواجه شوید پس از نصب کردن سرویس‌ های جدید و ورود به حساب کاربری در اپ Files بوده، که نمی‌توانید، فولدر مربوط به این سرویس‌ ها را ببینید، بنابر این باید به صورت دستی آن را فعال نمایید، تا دیده شود.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با نقش برد در آیفون

فعالسازی نمایش Google Drive و OneDrive  به صورت دستی:

  1. در اپ Files در بالای بخش Locations  بر روی گزینه Edit  کلیک کنید.
  2. لیست سرویس‌های ابری دیده خواهند شد. سوییچ موارد لازم را می توانید فعال نمایید.
  3. اپ ‌های فضای ذخیره ‌سازی ابری را برای یکپاچه شدن کامل با Filesبه روز رسانی کنید.

زمانی که اپل دفعه اول، به انتشار اپ Files پرداخت، در آن تعدادی سرویس‌ های ابری مجتمع شده بود و پس از گذشت چند ماه از معرفی iOS 11، امکان استفاده از اغلب سرویس‌ های ابری در اپلیکیشن Files به صورت مجتمع و یکپارچه برای کاربران وجود داشته است.

اگر شما از سرویس ذخیره ‌سازی ابری خاصی بهره می برید که در اپ Files آیفون گزینه ‌ای برای نمایش فولدر مربوط به آن در نظر گرفته نشده، توصیه می شود، به آپدیت اپلیکیشن فضای ابری مورد بحث بپردازید.

به روز رسانی اپ‌ ها:

  1. ابتدا به اجرای App Store بپردازید.
  2. بر روی Updates  کلیک کنید.
  3. روبروی نام اپلیکیشنی که باید آپدیت شود، روی دکمه UPDATE  کلیک کنید. البته اگر به اینترنت سریع و ارزان دسترسی دارید، بالای لیست اپلیکیشن ‌ها روی Update All  کلیک نمایید، تا همه را به روز رسانی کنید.

در اپ Files برای دسترسی به فایل‌های گوشی و تبلت گزینه‌ On My iPhone یا On My iPad قرار داده نشده است.

مشکل بعدی برای کاربران این است که، آیفون را خریداری کرده‌اند و قصد دارند تا فایل‌ های موجود روی حافظه‌ یکی از این دو وسیله را در وسیله‌ دیگر دیده و بهره ببرند. گزینه‌ مربوط به این وسایل نیز به صورت پیش‌فرض مثل iCloud در اپ Files موجود بوده ولی امکان مخفی شدن آن امکان دارد.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی ICLOUD ،ITUNES & APP STORE

نمایان کردن این گزینه‌ها، نیازمند به نصب اپ‌های خاصی هستند، که قابلیت ذخیره نمودن فایل ‌ها روی حافظه‌ گوشی یا تبلت را داشته باشد.

بسیار ساده این کار انجام می شود:

برای این کار کافیست تا به نصب یکی از اپلیکیشن‌ های ویرایش فایل‌ های آفیس همانند Word  یاExcel  یاPowerPoint  مایکروسافت یا اپ‌ هایی که مانند Pages  وNumbers  و Keynote  و یا Adobe Acrobat  بپردازید.

در مثال به نصب اپ  Numbers  پرداخته ایم

3

افزودن گزینه‌ On My iPhone در اپ Files:

  1. به ارسال فایلی از اپ ‌های دیگر مثل Photos  به اپ جدیدی که نصب نموده اید، بپردازید.
  2. بر روی دکمه Share  کلیک کنید و به انتخاب گزینه‌Send to Files  بپردازید.
  3. روی گزینه‌On My iPhone  کلیک کرده و به انتخاب فولدری که نام آن با اپ نصب شده، متناسب می باشد، بپردازید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =