نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چه چیزی می تواند باعث هنگی آیفون شود؟

می توانید با نگه داشتن همزمان دکمه «Home» و «Sleep/Wake» آیفونی را که فریز شده و کاملاً پاسخگو نیست، ریست کنید. در حالی که با این کار آیفون شما مجدداً راه اندازی می شود تا کنترل دستگاه خود را به شما بازگرداند، اگر همچنان ثابت بماند، ممکن است مشکل عمیق تری ایجاد شود. ممکن است به این دلیل باشد که فضای کافی را خالی نمی‌گذارید، باید یک به‌روزرسانی از اپل نصب کنید، از یک برنامه باگ استفاده می‌کنید یا باتری خود را خالی کرده‌اید.

فضای در دسترس کم

فقط به این دلیل که ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت در آیفون خود دارید، به این معنی نیست که باید سعی کنید برنامه‌ها و چند رسانه‌ای را در آخرین مگابایت قرار دهید. هنگامی که ظرفیت ذخیره سازی آیفون شما پر است، عملکرد دستگاه شما دشوارتر می شود و احتمال کاهش سرعت یا یخ زدن آن بیشتر می شود. اگر آیفون شما فضای خالی کمی دارد یا اصلاً فضای خالی ندارد، حذف برخی از محتوای چندرسانه ای ممکن است عملکرد و پایداری آن را بهبود بخشد.

به روز رسانی های حذف شده

اپل به‌روزرسانی‌هایی را برای سیستم عامل iOS آیفون منتشر می‌کند تا از مشکلات عملکرد سیستم عامل خود جلوتر باشد. اگر آیفون شما در حال یخ زدن است، منبع می تواند یک مشکل نرم افزاری باشد که به روز رسانی اپل قبلا آن را برطرف کرده است. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار حذف‌شده را در تنظیمات آیفون خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ‌یک از رفع‌های سیستم یا پایداری را از دست نمی‌دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تغییر امضای ایمیل در آیفون در 3 مرحله ساده

برنامه های باگی

برنامه‌ها مستقیماً از رایانه برنامه‌نویس به اپ استور نمی‌روند. اپل ابتدا همه برنامه‌ها را از نظر نقص‌های جدی برنامه‌نویسی و مطابقت با دستورالعمل‌های توسعه‌دهنده‌اش بررسی می‌کند، اما فرآیند بررسی نمی‌تواند هر اشکالی را که ممکن است در کد منبع پنهان شده باشد، شناسایی کند. اگر در حین استفاده از یک برنامه خاص، آیفون شما یخ می زند، احتمالاً مشکل آن برنامه است. می‌توانید بررسی کنید که آیا نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ای از برنامه وجود دارد یا خیر یا برنامه را حذف کنید و دوباره آن را دانلود کنید، اما اگر مشکل همچنان ادامه داشت، استفاده از آن برنامه را متوقف کنید.

باتری کم

اگر آیفون شما روی صفحه خالی یخ زده است، مشکل می تواند این باشد که باید باتری خود را دوباره شارژ کنید. طبق گفته اپل، زمانی که سطح باتری آیفون شما کم است، صفحه نمایش دستگاه شما می تواند تا 10 دقیقه قبل از نمایش تصویر کم باتری خالی بماند. اگر باتری به طور کامل تخلیه شود، ممکن است تا 20 دقیقه شارژ شود تا دستگاه شما دوباره به حالت عادی کار کند. زمانی که آیفون به شما اطلاع می‌دهد که باتری به 10 درصد کاهش یافته است، باید در اولین فرصت آن را شارژ کنید.

https://mobile-iphone.ir/%d8%ae%d8%b7%d8%a7%db%8c-iphone-is-disabled-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =