نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

یکی از قابلیت های گوشی آیفون، شبکه 5G است که انتقال داده را در آیفون شما چندین برابر می کند اما از طرفی آسیب زیادی به باتری آیفون وارد کرده و عمر آن را کم می کند. در صورت فعال شدن شبکه 5G در گوشی آیفون، باتری آن خیلی سریع خالی می شود.

در این مقاله نحوه غیر فعالسازی شبکه 5G در گوشی آیفون را به شما آموزش می دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

استفاده از قابلیت 5G سرعت انتقال داده را 100 برابر نسبت به نسل های گذشته اینترنت افزایش پیدا می کند! این پیشرفت بزرگی در محصولات هوشمند به خصوص گوشی آیفون محسوب می شود. تحقیقات نشان داده استفاده از ویژگی شبکه 5G در گوشی آیفون باعث می شود چندین دستگاه به طور همزمان بتوانند به شبکه متصل شوند. به همین دلیل این استاندارد در مدت کوتاهی توانست نظر اغلب کاربران اپل در سراسر دنیا را به خود جلب کند تا جایی که در حال حاضر پشتیبانی از استاندارد شبکه 5G یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید گوشی های آیفون به ویژه آیفون محسوب می شود.

با گسترش ارتباطات اغلب اپراتورهای ایرانی تصمیم گرفتند خدماتی در زمینه شبکه 5G به کاربران خود ارائه دهند. امروزه بیشتر افراد تمایل دارند این استاندارد کاربردی را در گوشی های آیفون خود تجربه کنند. در حال حاضر اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.

استاندارد شبکه 5G علاوه بر مزایای زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد معایبی هم به همراه دارد که یکی از آن ها کاهش طول عمر باتری گوشی آیفون 13 پرومکس است. باتری گوشی های آیفون از حساسیت بالاتری نسبت به برندهای دیگر برخوردارند. فعال بودن مداوم استاندارد 5G باعث می شود میزان مصرف باتری افزایش پیدا کرده و طول عمر آن کم شود. در ادامه نحوه غیرفعالسازی قابلیت 5G در گوشی آیفون را به شما آموزش می دهیم.

  • قبل هر چیز وارد بخش تنظیمات آیفون  شوید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری موبایل آیفون

  • روی گزینه Cellular در بخش تنظیمات ضربه بزنید.

  • وارد بخش Cellular شده سپس Cellular Data Options را انتخاب کنید.

  • در بخش Cellular Data Options گزینه Voice & Data را انتخاب کرده و در لیست نمایش داده شده گزینه LTE را انتخاب کنید تا استاندارد 5G در گوشی آیفون شما غیر فعال شود.

نکته مهم اینکه در گوشی های آیفون 12 به پایین استاندارد 5G فعال نیست. اما شرکت اپل قبل عرضه سری 12 و گوشی آیفون 13 این قابلیت را روی آن ها قرار داده است.

مقالات مرتبط:

ریکاوری هارد موبایل آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =