نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

پایه نگهدارنده آیفون 5 یک محصول کاربردی در عین حال ساده است. روی بدنه این نگهدارنده یک درگاه برای شارژ گوشی آیفون قرار گرفته است. این محصول کاربردی قابلیت قرارگیری روی میز هم داشته و از نظر ظاهری مستطیل شکل است.

لبه های نگهدارنده آیفون کمی قوس دار طراحی شده که استفاده از آن را برای کاربران راحت تر می کند. این پایه نگهدارنده یک ابزار ساده است که برای استفاده از  آن نیاز به مهارت ویژه ای ندارید. شما می توانید به راحتی تنها با خرید این پایه نگهدارنده گوشی آیفون 5 خود را به راحتی شارژ کرده و از آن نگهداری کنید.

پایه های نگهدارنده همزمان با طراحی و تولید گوشی های هوشمند به بازار عرضه شدند. این محصولات عموما برای استفاده درون ماشین یا قرارگیری روی میز و دیوار طراحی شده و با حضور خود دنیای دیجیتال را دستخوش تغییراتی نموده اند.

نگهدارنده گوشی آیفون 5 مجهز به یک کانکتور لایتینگ است که اغلب برای اتصال آیفون 5 به دستگاه های دیگر یا شارژ کردن آن به کار می رود.

6 نکته مهم خرید پایه نگهدارنده آیفون 5

انتخاب پایه نگهدارنده مناسب همواره یکی از دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند به خصوص دارندگان آیفون 5 می باشد. لذا در این بخش قصد داریم 6 نکته مهم و کاربردی را به شما معرفی کنیم تا با دانستن آن ها انتخاب بهتری داشته باشید.

توجه به کیفیت پایه نگهدارنده هنگام خرید

هنگام خرید حتما به کیفیت ساخت پایه نگهدارنده توجه کنید. استفاده از پایه نگهدارنده نامرغوب و بی کیفیت باعث آسیب به دستگاه شما می شود. این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که پایه نگهدارنده باید از آیفون شما در برابر هرگونه ضربه و فشار محافظت کند. بنابراین باید حتما از کیفیت آن مطمئن باشید.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای رفع داغی گوشی اپل

قبل خرید پایه نگهدارنده حتما ابعاد گوشی خود را داشته باشید مخصوصا اگر گوشی شما مجهز به یک قاب محافظ هم باشد.

3- توصیه می کنیم از پایه نگهدارنده ای استفاده کنید که گیره های آن دارای روکس پلاستیکی یا ابری باشد. به این ترتیب تلفن همراه شما در برابر هرگونه خط و خش به خصوص برای مدت زمان طولانی محافظت می شود.

4- اگر پایه نگهدارنده گوشی شما قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد، می توانید از آن برای مسیریابی و پخش موسیقی مورد علاقه تان هم استفاده کنید.

5- حتما زمانی که از تلفن همراه خود استفاده نمی کنید آن را از پایه جدا کرده و در مکان مناسبی قرار دهید.

نکته پایانی اینکه پایه نگهدارنده آیفون 5 را در برابر تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید. زیرا گرمای زیاد کیفیت و دوام بدنه پایه را کاهش می دهد.

خرید پایه نگهدارنده آیفون 5 از سایت گوشیز امکان پذیر است.

مقالات مرتبط:

آموزش اسکرین شات در گوشی های آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =