نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

iOS سیستم عامل مخصوص سخت افزار این شرکت است که اولین نسخه آن در سال 2007 منتشر شد. این سیستم عامل برای iPhone، iPad و iWatches با نام های iOS، iPadOS و watchOS به ترتیب استفاده می شود. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند پرکاربردترین دستگاه‌های دستی هستند، پس از اندروید، iOS دومین سیستم عامل تلفن همراه پرکاربرد است. اکثر کاربران iOS از کشورهای توسعه یافته و کشورهای دارای ثروت اقتصادی هستند. با بیش از 3 میلیون برنامه در اپل استور، iOS یک نهاد قدرتمند است و ما در این وبلاگ به iOS و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

مزایا iOS

در مورد مزایا می توانید به موارد زیر توجه کنید.

  1. استفاده آسان با رابط کاربری ساده حتی پس از ارتقاء نسخه

iOS این مزیت فوق العاده را دارد که بسیار ساده و سازگار با هر ارتقاء بعدی است. در واقع، کاربران آیفون این را به عنوان بهترین ویژگی این پلتفرم در نظر می‌گیرند، زیرا ویژگی‌ها و برنامه‌های آن همچنان به عملکرد خود در دستگاه‌های جدیدتر ادامه می‌دهند. این امر ثبات عملکرد را بدون تغییر زیاد در طراحی رابط تضمین می کند.

  1. استفاده خوب از نقشه های گوگل که در سایر سیستم عامل ها وجود ندارد

کاربران تلفن های اپل می توانند با استفاده از نقشه های گوگل با استفاده از تمام امکاناتی که بیش از سایر پلتفرم ها ارائه می دهد، حرکت کنند. اغلب اوقات شنیده می شود که سایر کاربران پلتفرم از عدم امکان سوء استفاده از همه ویژگی هایی که نقشه گوگل ارائه می دهد شکایت دارند، اما نه با کاربران iOS!

  1. اسناد سازگار به عنوان برنامه های Office365 اجازه ویرایش/مشاهده اسناد را می دهد

iOS کار اپلیکیشن Office365 این شرکت را فعال می‌کند که مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر و برنامه‌های بهره‌وری است که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارند، داده‌ها، صفحات سایت را مدیریت کنند و خیلی چیزهای دیگر که می‌توان با استفاده از رایانه انجام داد. این برنامه‌ها به کاربران iOS اجازه می‌دهند تا به‌طور هوشمندانه کارهای تجاری را در Excel، Word مدیریت کنند و در عین حال همکاری بلادرنگ را انجام دهند. همه اینها به این معنی است که کاربران می توانند به راحتی اسناد مهم را در iPhone / iPad خود ذخیره کنند و آنها را در هر زمان و مکان مشاهده یا ویرایش کنند.

  1. انجام چند کار مانند گوش دادن به موسیقی و تایپ اسناد امکان پذیر است
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات آیفون 4 اس

اجازه دادن به کاربران برای انجام چند کار مطمئناً یکی از جذابیت های بزرگی است که iOS بیش از هر سیستم عامل دیگری دارد. کسانی که می‌خواهند با آیفون یا آی‌پد خود کار کنند، می‌توانند در حین گوش دادن به موسیقی بدون وقفه به این کار ادامه دهند. تقریباً مانند نشستن در دفتر و انجام کار در یک محیط محرک در حین استفاده از تلفن هوشمند است، اما بدون فدا کردن چیزی!

  1. استفاده کارآمد از باتری با تولید گرمای کمتر

طرفداران بزرگ آیفون‌ها این واقعیت را تضمین می‌کنند که این دستگاه‌ها حتی در زمان استفاده طولانی مدت گرمای کمتری تولید می‌کنند. دلیل این امر این است که باتری‌های آیفون نسبت به باتری‌هایی که روی سیستم‌عامل‌های دیگر کار می‌کنند بسیار کارآمدتر و گرمای کمتری تولید می‌کنند. بسیاری از کاربران سیستم عامل و دستگاه‌های اختصاصی آن را تنها به این دلیل ترجیح می‌دهند که می‌توانند بدون وقفه ساعت‌ها بدون مشکل گرمایش به بازی‌ها ادامه دهند.

  1. امنیت بی عیب و نقص تلفن را از کدهای مخرب و ویروس ها عاری می کند

تلفن‌های اپل و سایر دستگاه‌ها به دلیل فرآیندهای امنیتی سخت‌گیرانه‌ای که این پلتفرم ارائه می‌دهد، استفاده بدون دردسر را ارائه می‌کنند. دستگاه‌هایی که روی این پلتفرم اجرا می‌شوند، شانس ابتلا به ویروس یا سایر کدهای مخرب را ندارند، زیرا برنامه‌ها و ویژگی‌ها قبل از بارگیری برای استفاده، برای پلتفرم خاص آزمایش می‌شوند. هر دو حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره توسط پلتفرم پشتیبانی می‌شوند و از بررسی‌های امنیتی مضاعف اطمینان می‌دهند.

معایب iOS

در مورد معایب می توانید به موارد زیر توجه کنید.

  1. آیکون های مشابه با ظاهر یکسان در صفحه اصلی حتی پس از ارتقا
این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های بهترین گوشی های اپل

با کمترین تنوع در رابط کاربری و طراحی، این پلتفرم انتظار چندانی از طرح‌های پرطرفدار در ارتقاء ندارد. حتی زمانی که کاربران نسخه‌های بالاتر با نمادهای قبلی را خریداری می‌کنند، صفحه اصلی همچنان یکسان به نظر می‌رسد. کسانی که به دنبال ظاهر جدید و هیجان انگیز هستند باید از ظاهر و احساس قبلی پلت فرم راضی بمانند.

  1. خیلی ساده است و مانند سایر سیستم عامل ها از کار کامپیوتری پشتیبانی نمی کند

این پلتفرم محدودیت های خود را از نظر ارائه تجربه کامپیوتری در هنگام استفاده از iPhone یا iPad دارد. در مقایسه با سایر سیستم عامل ها، iOS گزینه های عملکرد نسبتا ساده تری را ارائه می دهد.

  1. بدون پشتیبانی از ویجت برای برنامه های iOS که هزینه بالایی نیز دارند

iOS فقط از برنامه هایی که به طور خاص برای پلتفرم ساخته شده اند پشتیبانی می کند و از هیچ ویجت خارجی برای بهبود ویژگی های آنها پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این، با محدودیت‌های بسیار، برنامه‌های ساخته شده برای iOS باید چندین ویژگی را داشته باشند که طبیعتاً هزینه‌های توسعه آن‌ها را بالا می‌برد و برای خریدار نهایی گران می‌شود.

  1. استفاده محدود از دستگاه به عنوان پلتفرم فقط در دستگاه های اپل اجرا می شود

این پلتفرم فقط بر روی دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت اجرا می‌شود و بنابراین هنگام استفاده از دستگاه‌هایی که روی iOS اجرا می‌شوند محدودیت‌هایی وجود دارد. به عنوان یک کاربر، حتی اگر ویژگی اضافی را که هر دستگاه دیگری خارج از شرکت ارائه می دهد را دوست داشته باشید، در موقعیتی نیستید که از آن استفاده کنید زیرا iOS فقط روی سخت افزارهای کارخانه اپل اجرا می شود.

  1. NFC ارائه نمی دهد و رادیو داخلی نیست
این مطلب را از دست ندهید   مسدود شدن اپل آیدی

NFC قابلیتی است که ارتباط بین دستگاه های نزدیک را امکان پذیر می کند. اما بخش غم انگیز این است که دستگاه های iOS از NFC پشتیبانی نمی کنند. همچنین، برخلاف دستگاه‌هایی که روی پلتفرم‌های دیگر کار می‌کنند، تلفن‌های اپل با رادیو از پیش بارگذاری شده روی آن‌ها عرضه نمی‌شوند. کاربرانی که مایل به گوش دادن به رادیو در آیفون هستند باید با دانلود برنامه های رادیویی این کار را انجام دهند.

https://mobile-iphone.ir/%d8%ae%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-x/

  1. اندازه برنامه معمولاً خیلی بزرگ است و فضای زیادی را مصرف می کند

با ویژگی ها و ویژگی های خاصی که به طور خاص برای iOS ساخته شده اند، برنامه های ساخته شده برای پلتفرم بسیار سنگین می شوند و فضای ذخیره سازی زیادی از دستگاه را اشغال می کنند. کسانی که می خواهند با استفاده از این پلتفرم روی دستگاه بازی کنند، باید راه را برای اپلیکیشن هایی که چندین گیگابایت عرضه می کنند باز کنند! همه گفته‌ها، مزایایی که iOS ارائه می‌دهد به مراتب بیشتر از معایب محدودی است که به همراه دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =