نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشخصات فنی شارژر دیواری MD810 USB Power Adapter دارای ولتاژ ورودی 110 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولت است. توان این آداپتور 5 وات و گزینه ای مناسب برای شارژ انواع محصولات اپل از جمله گوشی های آیفون و آیپدهای این شرکت می باشد. برای استفاده از شارژر دیواری MD810 USB Power Adapter کافیست آن را به طور مستقیم به پریز برق منزل یا محل کارتان وصل کنید.

نکته مهم اینکه این شارژر با پریزهای برق ایران سازگاری نداشته و برای کار با آن باید از یک تبدیل 2 شاخه استفاده کنید.

مشخصات فنی شارژر دیواری MD810 USB Power Adapter

شارژرهای دستگاه های هوشمند را می توان 4 دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از: شارژر های فندکی، بی سیم، دیواری و همراه. آداپتور دیواری MD810 USB Power Adapter مجهز به یک 2 شاخه برق است که یک سمت آن داخل پریز رفته و سر دیگر آن دارای یک درگاه خروجی USB 2 می باشد.

مشخصات فنی شارژر دیواری

طرفداران محصولات اپل می توانند از طریق درگاه خروجی این آداپتور باتری تلفن همراه خود را شارژ کنند. برای این کار تنها کافیست دستگاه خود را از طریق کابل یو اس بی به درگاه خروجی آداپتور MD810 USB Power Adapter متصل کنید. مهم ترین مزیت استفاده از این محصول سبکی و قابل حمل بودن آن است.

آموزش استفاده از شارژر دیواری MD810 USB Power Adapter

شارژرهای دیواری عموما به 2 دسته معمولی و فست تقسیم می شوند. اغلب آداپتورهای برق دیواری دارای یک کابل برق هستند. در صورتی که قصد استفاده از شارژر دیواری MD810 USB Power Adapter برای گوشی های آیفون خود را دارید، به جای استفاده از کابل شارژ می توانید از یک مبدل و رابط اندروید به آیفون استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ریکاوری اطلاعات هارد گوشی

گوشی های هوشمند به خصوص محصولات شرکت اپل نسبت به لوازم جانبی تقلبی کاملا حساس هستند. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی و تحریم های موجود در حال حاضر شارژرهای تقلبی آیفون در بازار موجود و بسیاری از فروشندگان برای افزایش فروش محصولات خود خریداران را نسبت به خرید این محصولات غیر اصل ترغیب می کنند.

سلامت باتری تلفن همراه شما به نوع شارژری که از آن استفاده می کنید، بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای شارژ گوشی هوشمند خود حتما از شارژر اورجینال و اصلی آن استفاده کنید.

شارژر MD810 USB Power Adapter یکی از محصولات مهم و کاربردی برای شارژ انواع گوشی های آیفون، تبلت و سایر محصولات هوشمند شرکت اپل است. این آداپتور قابلیت های زیادی دارد که در این مطلب سعی کردیم به آن ها اشاره ای داشته باشیم.

برای سفارش این کالا، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روش بک آپ گیری از گوشی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =