نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آیفون 4 اس من کاملا هنگ کرده است

مشکلات آیفون 4 اس گوشی یخ زده یک مزاحم است. در بهترین حالت، بهره وری را کاهش می دهد و در بدترین حالت ممکن است باعث از دست دادن اطلاعات شما شود. هنگامی که آیفون شما یخ می زند، اقداماتی را برای تعیین علت انجام دهید. مشخص کنید در زمان وقوع یخ زدگی چه کار می کردید. برخی از مشکلات فریز کردن، مشکلات یکباره تخلیه باتری هستند، در حالی که سایر مشکلات ممکن است خطاهای مداوم برنامه ها یا نرم افزارهای تلفن همراه باشد.

برنامه پاسخگو نیست

اگرچه برنامه‌ها قبل از اینکه برای فروش در فروشگاه اپل تأیید شوند، آزمایش‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، اشکالات و تداخل‌ها می‌توانند باعث مسدود شدن برنامه شوند. قبل از اینکه فرض کنید گوشی شما یخ زده است، سعی کنید برنامه را خاموش کنید. این کار را با نگه داشتن دکمه “Sleep/Wake” انجام دهید تا زمانی که نوار لغزنده قرمز رنگ را ببینید. به جای استفاده از نوار لغزنده برای خاموش کردن تلفن، دکمه “Home” را نگه دارید تا برنامه خاموش شود.

قدرت باتری

وقتی باتری خالی می شود، تلفن شما ممکن است پاسخگو نباشد. گاهی اوقات فقط وصل کردن آیفون به دیوار یا کامپیوتر برای شارژ مشکل را حل می کند. حداقل 20 دقیقه صبر کنید تا گوشی شارژ شود، البته بهتر است آن را کامل شارژ کنید. اگر پس از شارژ شدن گوشی خود پاسخگو نیست، ممکن است همچنان نیاز به خاموش کردن آن داشته باشید.

تلفن خود را خاموش کنید

اگر مشکل همچنان ادامه داشت – اگر نه لمس و نه دکمه فشار داده شد پاسخی نشان داد – آیفون را خاموش کنید. دکمه “Sleep/Wake” را نگه دارید تا زمانی که یک نوار لغزنده قرمز رنگ و اعلان خاموش کردن تلفن خود را مشاهده کنید. انگشت خود را روی صفحه بکشید تا گوشی خاموش شود. پس از خاموش شدن تلفن، با فشار دادن دکمه “Sleep/Wake” دوباره آن را روشن کنید. اگر نمی توانید گوشی را خاموش کنید، باید آن را ریست کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ریکاوری هارد موبایل آیفون

ریست کردن گوشی

طبق راهنمای کاربر آیفون 4S، تنها در صورتی باید گوشی خود را ریست کنید که خاموش کردن آن جواب نداد. برای ریست کردن گوشی، دکمه «Sleep/Wake» و «Home» را به طور همزمان نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. این باید حدود 10 ثانیه طول بکشد. وقتی لوگو ظاهر شد، هر دو دکمه را رها کنید و منتظر بمانید تا گوشی ریست شود. ریست کردن گوشی به اطلاعات شما آسیبی نمی رساند.

جلوگیری از خطاهای آینده

غیرممکن است که بگوییم کدام عمل باعث می شود آیفون شما دوباره به خوبی کار کند بدون اینکه دلیل یخ زدگی آن را بدانید، اما برخی نکات کلی می توانند تکرار را به حداقل برسانند. آیفون خود را به جدیدترین نسخه iOS به روز نگه دارید و برنامه هایی را که اجرا می کنید نیز به روز کنید. برنامه‌ها و فایل‌هایی را که برای پاک کردن فضای حافظه داخلی استفاده نمی‌کنید، حذف کنید.

مقالات مرتبط:

آموزش حذف برنامه های ساعت مچی اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =