نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکلات رایج آیفون 11 و راهکارهای موثر

این مقاله برای افرادی است که از آیفون 11 اپل استفاده می کنند. یک گوشی نسبتا جدید از برند محبوب apple که طرفداران زیادی دارد. در مورد کیفیت ساخت و قدرت نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های آیفون تردیدی نیست اما به هرحال هر دستگاه الکتریکی ممکن است مشکلاتی هم داشته باشد. برای این که راحت تر باشید، بخشی از رایج ترین مشکلات آیفون 11 را در این مقاله جمع کرده ایم تا یک راهنمای کامل در اختیار داشته باشید. درواقع مطلب پیش رو ضمن بررسی رایج ترین ایرادات در آیفون 11 که از سوی کاربران گزارش شده اند، راه حل های کاربردی و موثری را نیز برای برطرف کردن آنها به شما ارائه می دهد.

رفع مشکلات رایج آیفون 11

برای برطرف کردن مشکلات آیفون 11 یا هر گوشی دیگری، باید اول دستگاه را عیب یابی کرد. یعنی باید دید که ایراد از کدام بخش است و پس از آن اقدامات نرم افزاری یا سخت افزاری مورد نظر را انجام داد. به عنوان مثال اگر ایراد مربوط به تنظیمات باشد، باید این بخش را بررسی و اصلاح کرد. اما در صورتی که مشکل مثلا مربوط به خرابی ال سی دی، باتری و دیگر قطعات باشد، راهی جز تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده وجود ندارد. پس از آشنایی با مشکلات رایج آیفون 11  به شما می گوییم که برای برطرف کردن هر ایراد، چه اقداماتی انجام دهید.

یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون 11، ایراد در فعال سازی گوشی است. اگر در فعال کردن آیفون ۱۱ خود مشکل دارید، اول  Apple’s System Status  را بررسی کرده و مطمئن شوید که همه سیستم ها در حال کار هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که برنامه wireless در حال اجراست. بد نیست که در صورت نیاز، سیستم عامل را نیز آپدیت کنید. سپس سیم کارت را بیرون آورده و مجددا آن را در گوشی قرار دهید. اگر همچنان قادر به راه اندازی گوشی نبودید، بهتر است برای دریافت خدمات تخصصی تر با واحد تعمیر موبایل نمایندگی اپل در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   مسدود شدن اپل آیدی

داغ شدن آیفون 11 اپل

یکی از مشکلات رایج گوشی آیفون 11 داغ شدن آن است که البته در بسیاری از گوشی های دیگر هم مشاهده می شود. با توجه به این که ممکن است ایراد از باتری یا برد یا دیگر اجزای داخلی باشد، بهتر است در صورت تکرار این وضعیت، برای عیب یابی و تعمیر گوشی از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. بد نیست به عنوان اولین اقدام، قاب گوشی را جدا کنید. بازی ها یا برنامه های سنگین را حذف کنید و حتما گوشی را ویروس کشی کنید. با قرار دادن تلفن در حالت هواپیما برای مدتی سکوت رادیویی را حفظ کنید. اگر مشکل حل نشد، در اولین فرصت به مرکز تعمیرات گوشی اپل مراجعه کرده و موبایل را به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم نمایید.

مشکلات مربوط به صدا در آیفون ۱۱

برای رفع مشکلات صدای آیفون 11 راه حل های زیادی وجود دارد. قبل از هر کاری موبایل را خاموش و روشن کنید. بلوتوث را خاموش کنید تا کیفیت صدا را با یا بدون آن مقایسه کنید. اگر با خاموش کردن بلوتوث کیفیت صدا بهتر شد، آن را هنگام استفاده از برنامه های صوتی یا در حین تماس خاموش کنید. مطمئن شوید که میکروفون تمیز، شفاف و بدون مانع است. اگر این مورد از مشکلات رایج آیفون 11 با روش های ذکر شده برطرف نشدند، حافظه پنهان یا کش را پاک کنید. آخرین راه حل هم ریست فکتوری است که پیشنهاد می دهیم قبل از انجام دادن آن حتما از اطلاعات مهم خود بکاپ بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی پیامک‌های حذف شده در آیفون‌

مشکلات شارژ بی سیم در آیفون ۱۱

بسیاری از کاربران آیفون 11 در مورد مشکلات ایجاد شده در فرایند شارژ بی سیم این دستگاه شکایت دارند. شارژرهای بی سیم Qi بعضا مشکلاتی داشته اند. به این صورت که وقتی گوشی در شارژر قرار می گیرد، نه تنها شارژ نمی شود بلکه حرارت آن نیز افزایش پیدا می کند. این مشکل توسط کاربران حل نمی شود و فعلا بهترین راه حل، استفاده از شارژرهای معمولی است. البته ممکن است این مشکل در نسخه های جدیدتر iOS برطرف شود.

مشکلات اتصال بلوتوث

یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون 11 که افراد زیادی از بروز آن شکایت دارند، در زمینه اتصالات بلوتوثی است. یعنی آیفون به هر دستگاه بلوتوثی وصل نمی شود و یا ایراداتی در این زمینه دارد. در این شرایط قبل از هر اقدامی، مطمئن شوید که دستگاه جانبی مورد نظرتان سالم است و ایرادی ندارد. مسیر Settings > Bluetooth را در گوشی طی کرده و مطمئن شوید که بلوتوث روشن است. گوشی را راه اندازی مجدد کرده و مجددا بلوتوث را تست کنید. لوازم جانبی Bluetooth خود را خاموش و روشن کنید. همچنین بد نیست که لوازم جانبی را جدا کرده و مجدداً در حالت discovery قرار دهید؛ سپس دوباره سعی کنید آنها را جفت و متصل کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =