نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکلات رایج مربوط به موبایل های آیفون اپل

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات آیفون های اپل که با بستر نرم افزاری و نحوه طراحی این محصولات مرتبط نمی باشد، شکستن یا ترک برداشتن ال سی دی می‌باشد، که عموما به دلیل سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست وی می باشد.

  1. شکستن یا ترک ال سی دی موبایل آیفون

برای رفع این مشکل فقط و فقط می‌توانید از تعمیرکاران مجرب و متخصص کمک بگیرید، به نحوی که با واگذار نمودن آیفون خود در این شرایط به تعمیرکاران با خیال راحت و ظرف چند ساعت قادر خواهید بود، آیفونتان را با ضمانت و دقیقا مثل روز اول تحویل بگیرید.

  1. فراموش نمودن پسورد (Passcode)

 شاید برایتان عجیب باشد، ولی فراموش شدن رمز عبور (Passcode) یکی از مشکلات رایج آیفون های اپل بوده، که متاسفانه با فراموش نمودن رمز عبور یا همان Passcode آیفونتان، احتمالا به مشکل عظیمی برخورد کرده‌ و رفع آن بسیار آزاردهنده می باشد.

در صورتی که، رمز عبور آیفون خود را فراموش نموده اید راه حل های زیر را انجام دهید:

  • با استفاده از برنامه آیتیونز (iTunes) و کامپیوتر، اطلاعات آیفون (ریستور) را بازیابی نمایید.
  • با استفاده از آیکلود (iCould) و قابلیت Find My iPhone هر اطلاعات آیفون را حذف نمایید.
  • از حالت ریکاوری مد (Recovery Mode)استفاده نمایید.

 اگر هیچ یک از راه حل های بالا برایتان موثر واقع نشد و یا خودتان شخصا قادر به استفاده از این قابلیت ها نمی باشید، می‌توانید تعمیر آیفون را به کارشناسان مجرب بسپارید.

  1. گم شدن یا سرقت موبایل آیفون

در صورتی که آیفون خود را گم کرده یا آن را از شما دزدیده‌اند، راه حل های خاصی پیش رویتان وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   رمز گذاشتن روی اس ام اس

اولین راه حل استفاده از قابلیت Find My iPhone می‌باشد، که البته برای استفاده از این ویژگی باید حتما در محل مفقود شده، آیفون شما به اینترنت متصل و قابلیت GPS آن نیز فعال شده باشد، در صورت خاموشی آیفون یا با غیر فعال بودن هر یک از قابلیت های نام برده شده، نمی توانید با استفاده از قابلیت Find My iPhone به ردیابی آن بپردازید.

  1. اشکال اتصال به وای فای

اگر آیفونتان در اتصال به شبکه وای فای مشکل دارد، نگران نبوده چرا که در 90 درصد موارد این مشکل از یک باگ نرم افزاری بوده و به سادگی رفع خواهد شد، اما در موارد محدودی هم مشکل فقط با تعویض فلت وای فای آیفون برطرف می شود، برای مقابله با مشکل و برطرف کردن آن در آیفون خود باید کاملا به ریست تنظیمات بخش Network بپردازید.

 مراحل زیر را برای ریست شدن تنظیمات شبکه اجرا نمایید:

  1. به بخش Settings وارد شوید.
  2. به انتخاب گزینه General بپردازید.
  3. به انتخاب گزینه Reset بپردازید.
  4. به انتخاب گزینه Reset Network Settings بپردازید.

با ریست شدن تنظیمات شبکه موافقت نموده، دقت داشته باشید که در این حالت ریست تمام پسوردها و اطلاعاتی که در حافظه آیفون برای اتصال به شبکه های مختلف ذخیره شده، صورت پذیرفته و بعد از انجام این کار باید دوباره تلاش نمایید، که به شبکه وای فای مورد نظرتان متصل شوید.

مشاهده خواهید نمود، که مشکل رفع شده، در صورتی که مشکل همچنان باقی ماند، حتما آیفونتان را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید، بدین منظور می‌توانید از نمایندگی شرکت اپل برای تعمیرات موبایل خود استفاده کنید.

  1. اشکال آپدیت نشدن iOS

اگر برای نصب آپدیت سیستم عامل iOS به صورت OTA مشکل دارید، نگران نباشید چرا که این مشکل به راحتی حل می شود، عوامل متعددی باعث اختلال در پروسه آپدیت سیسم عامل iOS آیفون ها می شوند، که شما در قدم نخست باید اطمینان حاصل نمایید، که به شبکه اینترنت پایدار و مناسبی متصل می باشید، که تایم اوت (Time Out) ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن موبایل آیفون

بعد از شارژ بودن حداقل 70 درصد باتری گوشی مطمئن شوید، برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل بهتر می باشد، تا باتری دستگاه را قبل از نصب آپدیت iOS فول شارژ نموده و در مرحله بعد نیز از وجود فضای ذخیره سازی اطلاعات به میزان کافی در آیفون مطمئن شوید.

دقت داشته باشید که هر آپدیت سیستم عامل iOS به حجم مشخصی نیازمند می باشد و حتما باید این مقدار فضای ذخیره سازی آزاد اطلاعات در آیفون شما موجود باشد، تا بتوانید به نصب آپدیت بپردازید.

موارد زیر را باید انجام دهید:

  • از کیفیت شبکه اینترنتی که به آن متصل می شوید، مطمئن شوید.
  • شارژ باتری آیفون را حداقل 70 درصد پُر داشته باشید.
  • حافظه داخلی آیفون به مقدار مور نیاز خالی باشد.

 بعد به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • تنظیمات روز و تاریخ آیفون را در حالت اتوماتیک بگذارید.
  • یک مرتبه حالت پرواز آیفون را روشن و خاموش نموده و دوباره به شبکه وای فای مورد نظرتان خود را وصل نمایید.
  • از حساب کاربری خود، در اپ استور Log out نموده و مجدد آن را وارد کنید.

حالا تلاش نمایید، تا آپدیت iOS را به صورت OTA نصب نموده (که در زیر نحوه دانلود و نصب آن آورده شده است.) احتمالا نصب آپدیت iOS را روی دستگاه خود بدون مشکل خواهید داشت، در صورتی که باز هم دچار مشکل شدید، از نرم افزار آیتیونز (iTunes) برای نصب آپدیت استفاده نمایید.

دانلود و نصب iOS 8 به روش :OTA

  1. بر روی Settings کلیک نمایید.
  2. به بخش General وارد شوید.
  3. روی Software Update کلیک نمایید.
  4. حالا iOS 8 به عنوان آپدیت به شما نشان داده خواهد شد، بر روی گزینه ای با مضمون Download and Install کلیک نمایید.
این مطلب را از دست ندهید   ریکاوری هارد موبایل آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =