نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

صفحه سیاه آیفون هنگام بررسی ایمیل

هنگامی که صفحه نمایش آیفون سیاه می شود، معمولاً نشانه ای از نقص نرم افزار است. این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما در واقع خوش شانس است زیرا به این معنی است که احتمالاً قابل تعمیر است – بر خلاف نقص سخت افزار. اگر هنگام ارسال ایمیل، صفحه سیاه شد، ممکن است داده های زیادی دریافت کرده باشید که حافظه گوشی را بیش از حد بارگیری کرده است، یا ممکن است پیوستی دریافت کرده باشید که باعث اشکال شده است. همچنین ممکن است برق شما تمام شده باشد. یک رویکرد روشمند می تواند به راحتی این مشکل را رفع کند.

تست قدرت

برای تشخیص مشکل، ابتدا باید بفهمید که آیا آیفون هنوز روشن است یا به طور کامل خاموش شده است. ساده‌ترین راه برای تست برق زمانی که صفحه سیاه است، چرخاندن کلید «بی‌صدا» است. اگر سوئیچ «بی‌صدا» را – که در کناره تلفن درست بالای کلید تنظیم صدا قرار دارد – به حالت روشن بکشید و سپس دوباره آن را خاموش کنید، تلفن باید بلرزد. اگر این کار را کرد، مشکل از نرم افزار است. اگر اینطور نیست، باید گوشی را شارژ کنید.

Restart و Reset کنید

اگر مشکل از نرم افزار است، ابتدا باید سعی کنید گوشی را خاموش کنید. دکمه “Sleep/Wake” را در بالای دستگاه فشار دهید و بیش از 15 ثانیه نگه دارید. اگر هیچ اتفاقی نیفتاد، تلفن خود را به شارژر دیواری یا رایانه خود وصل کنید و با نگه داشتن همزمان دکمه «Sleep/Wake» و «Home» آن را مجدداً تنظیم کنید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فلش قدرت iPhone XS

تداخل خارجی و به روز رسانی

اگر ریست کردن گوشی مشکل را برطرف نکرد، احتمالاً باید آیفون را ریستور کنید. با این حال، ابتدا هرگونه دخالت خارجی را رد کنید. در صورت وجود قاب آیفون را بردارید و در صورت وجود محافظ صفحه نمایش آن را بردارید. صفحه نمایش را با یک پارچه میکروفیبر مرطوب پاک کنید. روی دکمه “خواب/بیداری” کلیک کنید؛ اگر پاسخی وجود ندارد، دوباره سعی کنید تنظیم مجدد کنید. اگر باز هم پاسخی دریافت نشد، باید آیفون را بازیابی کنید. برای آماده شدن برای این کار، آخرین به‌روزرسانی‌ها را برای نرم‌افزار iTunes، سیستم عامل آیفون و همه برنامه‌های خود دانلود و نصب کنید.

بازگرداندن

بازیابی هر مشکل نرم افزاری را برطرف می کند، اما همیشه باید آخرین راه حل باشد زیرا همه چیز را در آیفون شما پاک می کند و سپس iOS اصلی را دوباره نصب می کند و در اصل گوشی شما را به تنظیمات کارخانه برمی گرداند. می‌توانید بلافاصله دوباره همه چیز را از iTunes همگام‌سازی کنید، اما تنظیمات، نشانک‌ها و سایر اطلاعات شخصی‌تان از بین می‌رود. برای بازیابی، آیفون خود را به رایانه وصل کنید. iTunes را باز کنید و روی نام آیفون خود در ستون سمت چپ کلیک کنید. روی دکمه “بازیابی” در مرکز صفحه کلیک کنید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا فرآیند تکمیل شود و پس از اتمام، گوشی خود را راه‌اندازی کنید.

مقالات مرتبط:

روشن نشدن گوشی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =