نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

ایرپاد 2 وایرلس یکی از هدفون های نسل دوم بی سیمه که در سال 2019 برای اولین بار وارد بازار شد. یکی از ویژگی های مهم این هدفون بیسیم اینه که صدا رو کاملا واضح منتقل می کنه از طرفی شما می تونید خیلی راحت فقط با یه لمس کوچیک این ایرپاد 2 وایرلس رو به دستگاهتون وصل کنید. تازه می تونید بدون گوشی به تماس هاتون هم جواب بدید!

جالبه بدونید ظرفیت باتری در نسل دوم ایرپادهای وایرلس به طرز قابل توجهی بیشتر شده. این یعنی شما می تونید این ایرپاد رو داخل گوشتون بزارید و در لحظه به تلفن همراهتون متصل بشید یا از شنیدن موزیک مورد علاقه تون لذت ببرید.

وقتی ایرپاد 2 بیسیم وایرلس رو از گوشتون درمی آورید، خود به خود قطع می شه. تازه وقتی دارید با تلفن همراهتون صحبت می کنید، این هدفون صدای مزاحم محیط رو می گیره. اینجوری می تونید صدای طرف مقابلتون رو بهتر بشنوید.

مشخصات باتری ایرپاد 2 وایرلس

شما با یه بار شارژ کردن این هدفون بی سیم می تونید تا 5 ساعت بدون مشکل از آن استفاده کرده یا 3 ساعت مکالمه کنید. قاب شارژر ایرپاد 2 بی سیم به شما اجازه می ده 24 ساعت آهنگ گوشی بدید یا 18 ساعت صحبت کنید. فوق العاده است!

شما میتونید خیلی راحت AirPods 2nd Gen رو با استفاده از کابل لایتینگ یا از راه شارژرهای وایرلس شارژ کنید و از طریق ال ای دی های روی این ایرپاد بفهمید که شارژ شده یا نه.

زمانی که این هدفون بی سیم برای شارژ نیاز داره حدود 1 ساعته. از طرفی می تونه شارژ رو تا 24 ساعت بدون مشکل نگه داره.

این مطلب را از دست ندهید   حذف عکس از گوشی آیفون

یه خبر خوب برای کاربرای گوشی های اپل اینکه همراه ایرپاد 2 وایرلس یه کابل شارژ هم بهتون داده می شه که بتونید ایرپادتون رو هرکجا که هستید، شارژ کنید. نشانگر LED هم بهتون نشون می ده که هدفون شارژ داره یا نه.

دستگاه های سازگار با هدفون بی سیم وایرلس

ایرپاد 2 وایرلس رو می تونید خیلی راحت به اپل تی وی ها، گوشی های آیفون، مک بوک یا لپ تاپ های اپل و به طور کلی محصولات الکترونیکی شرکت اپل وصل کنید. نکته مهم اینکه تنها راه ارتباطی این هدفون با دستگاه های مختلف بلوتوثه. به خاطر همین ایرپاد2 وایرلس از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می کنه. تازه مجهز به یک چیپست بی سیم H1 هم هست که انتقال صدا رو سریع تر انجام می ده.

مقالات مرتبط:

تعمیر تخصصی موبایل در نمایندگی آیفون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =