نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مکالمه ویدیویی و تماس به صورت تصویری در واتساپ در موبایل آیفون

در صورتی که از طرفداران برنامه پیام رسان واتس اپ یا همان واتس اپ می باشید و به نصب آن در آیفونتان پرداخته ‌اید، بهتر است این مطالب را دنبال نمایید. قابلیت برقراری تماس ویدیویی در برنامه واتس اپ وجود دارد و ما در این مطلب به نحوه تماس تصویری واتس اپ در آیفون پرداخته ایم.

قابلیت تماس تصویری واتس اپ در موبایل آیفون

اپلیکیشن واتس اپ یکی از برنامه ‌های پیام رسان محبوب می باشد، که دارای قابلیت برقراری تماس صوتی بوده و قابلیت تماس تصویری یا تماس ویدیویی در این برنامه پیام رسان افزوده شده است.

در دی ماه سال 94 واتس اپ سرویس خود را کاملا رایگان نمود و این موضوع بر محبوبیت آن به شدت افزود، با افزوده شدن قابلیت برقراری تماس تصویری به واتس اپ بدون تردید این اپلیکیشن در حال حاضر یکی از 5 برنامه پیام رسان برتر موجود شده است.

اپلیکیشن واتس اپ شامل نسخه‌های ویندوزی، اندرویدی و آی او اسی می باشد که سعی شده در این مطلب در رابطه با نسخه آی او اس این برنامه صحبت شده و به نحوه برقراری تماس تصویری واتس اپ در آیفون‌های اپل پرداخته شود.

البته با استفاده از روش مشابه  در آیپدهای اپل هم به برقراری تماس تصویری واتس اپ به همین شکل می باشد، چنانچه در رابطه با هر یک از مراحلی که توضیح داده خواهد شد، به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان تماس حاصل نموده و از آنها راهنمایی خواهید.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی آیفون ۱۱

نحوه برقراری تماس تصویری واتس اپ در موبایل آیفون

برقراری تماس تصویری واتس اپ در آیفون به هیچ وجه امر پیچیده‌ای نبوده و شما به راحتی می‌توانید جدیدترین نسخه این اپلیکیشن پیام رسان را در موبایل آیفون خود نصب نموده و به برقراری تماس تصویری یا ویدیویی بپردازید.

باید در قدم اول به اپ استور (App Store) آیفون مراجعه نموده تا نسبت به آپدیت یا به روز رسانی برنامه واتس اپ اقدام کنید.

بعد از دانلود برنامه واتس اپ برای برقراری تماس تصویری واتس اپ در موبایل آیفون مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید:

برقراری تماس تصویری واتس اپ در موبایل آیفون:

به اجرای برنامه واتس اپ بپردازید.

بروید به پنجره مکالمه (Conversation) مخاطبی که می خواهید با او تماس ویدیویی داشته باشید.

به بخش فوقانی صفحه و سمت راست در پنجره گفتگو با هر مخاطب نگاهی کنید، یک آیکون شبیه به دوربین فیلمبرداری را خواهید دید، این آیکون دوربین را به منظور برقراری تماس تصویری واتس اپ در موبایل آیفون کلیک نمایید.

در حین انجام مکالمه ویدیویی از طریق برنامه واتس اپ امکان استفاده از دوربین اصلی یا سلفی موبایل آیفون خود را دارید، همچنین در حین برقراری تماس تصویری، سوییچ دوربین با انتخاب آیکون مربوط به آن امکانپذیر می باشد.

در حین تماس تصویری در واتس اپ، می‌توانید به ارسال پیام متنی هم پرداخته یا به غیر فعالسازی میکروفون دستگاه بپردازید.

همانطور که ذکر شد با طی مراحل ساده بالا می‌توانید به برقراری تماس تصویری واتس اپ در آیفون پرداخته و همچنین می توانید، با نصب یک برنامه واسط به نام Booyah ، از طریق واتس اپ مکالمه تصویری گروهی نیز انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی سیستم عامل iOS 14

نحوه برقراری مکالمه ویدیویی یا تماس تصویری در واتساپ

همانطور که اشاره شد برقراری تماس تصویری در واتساپ امر پیچیده‌ای نبوده و شما به سادگی می توانید آن را انجام دهید، برای انجام مکالمه ویدیویی یا همان برقراری تماس تصویری در واتساپ باید حتما به نصب جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن پیام رسان را در موبایل آیفون هوشمندتان بپردازید.

بنابراین بنا به شرایط خود، نسخه جدید اندرویدی یا آی او اسی برنامه واتساپ را دانلود نموده و بعد نصب  آن را در گوشی آیفون مورد نظرتان انجام داده و اجازه دهید تا برنامه واتساپ دسترسی به لیست مخاطبین و سایر موارد مورد نیاز داشته باشید.

به اجرای برنامه واتساپ پرداخته و به لیست مخاطبین خود در برنامه واتساپ رجوع نموده و به انتخاب مخاطبی که تمایل دارید با وی مکالمه ویدیویی داشته باشید، پرداخته، بعد از ورود به پنجره مکالمه با مخاطب مد نظر، دقت به نوار بخش فوقانی صفحه نموده، که  در این بخش یک آیکون با نماد تلفن دیده می شود.

به منظور برقراری مکالمه ویدیویی یا تماس تصویری در واتساپ، به انتخاب این آیکون تلفن پرداخته و سپس گزینه Video Call را کلیک نمایید، بدین صورت برقراری مکالمه ویدیویی یا تماس تصویری در واتساپ برای شما وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر می باشد، که در صورتی که، با نصب نسخه ‌های رسمی برنامه واتساپ در دستگاه اندرویدی خود نتوانستید، از برقراری مکالمه ویدیویی یا تماس تصویری استفاده نمایید، توصیه می‌شود که مراحل ذکر شده در ادامه مطلب را برای دانلود آخرین نسخه بتای این برنامه اجرا نمایید:

  • با گوشی اندرویدی خود در گوگل پلی استور (Google Play Store) رجوع نمایید.
  • عبارت WhatsApp را جستجو نموده و به صفحه دانلود این برنامه وارد شوید.
  • به سمت پایین صفحه حرکت نموده و در بخشی که با عنوان Become a beta tester نمایان شده، به انتخاب گزینه IM IN بپردازید.
  • به منظور تایید شرایط گزینه Confirm را انتخاب نموده و چند دقیقه منتظر بمانید.
  • دوباره به صفحه دانلود برنامه واتساپ در گوگل پلی استور رجوع نمایید.
  • گزینه‌ای با عنوان Update to Beta Version برایتان نمایان می شود، این گزینه را لمس نموده تا به نصب جدیدترین نسخه بتا اپلیکیشن واتساپ در دستگاه اندرویدیتان بپردازید.
  • به اجرای نسخه بتا واتساپ پرداخته تا از برقراری مکالمه ویدیویی یا تماس تصویری در واتساپ بهره مند شوید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش آنلاک کردن اپل آیدی

دقت نمایید که همواره اپلیکیشن واتساپ شما آپدیت باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =