نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

ایرادات گوشی آیفون ۱۱(iphone 11)

آیفون ۱۱ یکی از گوشی هایی می باشد، که در سپتامبر ۲۰۱۹  عرضه شد، این گوشی نیز مانند سایر محصولات اپل دارای مزایا و قابلیت های بسیاری می باشد، در کنار این موارد معایب آیفون ۱۱ نیز قابل توجه می باشد.

آیفون ۱۱ دارای یک سری معایب ذاتی می باشد، یعنی ویژگی هایی که در این گوشی نسبت به قیمتش، انتظار می رفت، در کنار این معایبی که  آیفون ۱۱ دارد، دچار مشکلات و اختلالاتی شده، که توسط کاربرانش گزارش داده اند، بنابراین در ادامه مطلب، به بررسی معایب ذاتی و مشکلات ثانویه iphone 11 پرداخته خواهد شد.

صفحه نمایش LCD آیفون 11

اولین ایراد، که به  ایفون ۱۱ نسبت داده می شود، صفحه نمایش آن بوده، که  دوباره اپل از نوع LCD استفاده نموده، با وجودیکه برندهای دیگری همچون سامسونگ سال ها از نمایشگر های آمولد برای گوشی هایشان حتی میان رده ها استفاده کرده اند، اپل بازهم به ارائه ایفون ۱۱ با یک نمایشگر LCD پرداخته است.

پس از تجهیز آیفون ایکس به پنل اولد، انتظار داشتیم، که بعد از این، سایر آیفون ها نیز با پنل های اولد وارد بازار شده، که اینطور نبود، به هرحال نمایشگرهای اولد نسبت به LCD برتر بوده، و بسیاری از افراد ترجیح دهند با هزینه iphone 11 یک گوشی با صفحه نمایش اولد را داشته باشند.

 نداشتن سنسور اثر انگشت در آیفون 11

نکته قابل توجه در مورد آیفون ۱۱ نداشتن حسگر اثر انگشت بوده، که قابلیتی می باشد، که از نظر بسیاری از کاربران مهم و حیاتی بوده و در واقع اپل سنسور Face ID را برای حفظ امنیت و حریم شخصی شما  در نظر گرفته، بنابراین اگر شما نیز از کاربرانی می باشید، که کار با سنسور اثر انگشت را بیشتر از Face ID ترجیح می دهید، هنگام خرید iphone 11 این نکته را مد نظر داشته باشید، نکته بعدی این می باشد، که اگر پیش از این با آیفون ‌های دارای Face ID کار کرده اید، حتما در جریان هستید، که این سنسور همیشه دقیق و درست کار نکرده و شما قطعا در مواردی، ناچار به تایپ رمز عبور شده، که معمولا این کار خوشایند نمی باشید.

این مطلب را از دست ندهید   فیلم‌برداری سریع با QuickTake

عدم تشخیص چهره در حالت افقی در آیفون 11

یکی دیگر از ایراداتی که برخی از کاربران ایفون ۱۱ اعلام می کنند، عدم تشخیص صحیح چهره در حالت افقی می باشد، که این مشکل به نظر آنقدر هم جدی و مهم نبوده، چرا که معمولا کمتر پیش می آید که کاربری بخواهد، برای استفاده از Face ID موبایل آیفون را در حالت افقی بگیرد، اما به هر حال در این مطلب آورده شد.

استفاده نمودن از پورت لایتنینگ

به دلایل مختلفی، همچون سرعت پایین در شارژ و انتقال Data، سال ها استفاده از پورت لایتینگ، منسوخ شده، ولی در کمال تعجب، اپل به ارائه ایفون ۱۱ با پورت لایتینگ نموده، از طرفی، iOS 13 بعد از سال‌ها انتظار، از حافظه خارجی پشتیبانی نموده و حالا آیفون‌ ها از فلش درایو و کارت حافظه SD بهره می برند، از آنجایی که فلش درایو مجهز به کانکتور لایتنینگ، دارای محبوبیت چندانی نیست، بسیاری از کاربران باید برای این کار از رابط استفاده نمایند، نکته قابل توجه دیگر این می باشد، که شما فقط برای آیفون ۱۱ می توانید از هندزفری های لایتینگ و بلوتوثی استفاده نمایید.

عدم پخش نمودن ویدئو با کیفیت بالاتر از HD

طبق گزارشات کاربران iphone 11 ویدئو های خارجی با کیفیت Full HD را پخش نکرده، این موضوع از آن جهت بسیار عجیب بوده، که خود گوشی دارای قابلیت فیلم برداری Full HD و ۴K می باشد، اما بسیاری از کاربران گزارش داده اند، که گوشی ویدئوها را نهایتا با کیفیت HD پخش خواهد کرد.

عدم شارژ نمودن بی سیم آیفون ۱۱

مشکلات مربوط به شارژ بی سیم شکایت بسیاری را از سوی کاربران اپل داشته، به طوری که بعضی از کاربران گفته اند، که بعد از اینکه گوشی شان روی شارژرهای بی سیم Qi، ق، قرار داده اند، آن را به عنوان شارژر تشخیص داده، ولی شارژ نمی شود و حتی امکان دارد، داغ شده، که برخی از کاربران نیز اعلام داشته اند، که پس از نصب iOS 13 این مشکل ایجاد شده، که به نظر می رسد یک اختلال نرم افزاری باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی نسخه پشتیبان موبایل آیفون

روش های بر طرف نمودن مشکل شارژ بی سیم در ایفون ۱۱

۱. در این شرایط معمولا اپل مشکل را با انتشار یک نسخه جدید برطرف می نماید، بنابراین در صورت بودن یک نسخه جدید ios، به نصب و فعال کردن آن بپردازید.

۲. اپل برای حل مشکل، ری استارت نمودن را پیشنهاد می نماید.

نحوه ری استارت نمودن گوشی آیفون 11

  • دکمه ولوم بالا را فشرده و نگه دارید.
  • بعد دکمه ولوم پایین را فشرده و نگه دارید.
  • دکمه پاور را نیز نگه داشته، تا لوگوی اپل دیده شود.

داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۱

گرم شدن بیش از حد یا اصطلاحا داغ شدن آیفون ۱۱ سبب نگرانی بسیاری از کاربران این گوشی شده، البته نگرانی به سبب این می باشد، که گرمای بیش از حد به قطعات گوشی می تواند آسیب بزند، بنابراین هنگامی که گوشی شما داغ شده، پیشنهاد می شود، روش های زیر را برای رفع مشکل اجرا نمایید.

راهکارهای موثر به هنگام داغ شدن آیفون ۱۱

  • اگر قاب دارید، به جدا سازی آن از گوشی بپردازید.
  • از قرار دادن گوشی به مدت طولانی در هوای گرم یا زیر نور خورشید خودداری نمایید.
  • بازی ها، به ویژه بازی های AR، سبب گرم شدن دستگاه خواهد شد.
  • گوشی را در حالت هواپیما بگذارید.
  • به غیر فعالسازی همه برنامه ها یا ویژگی هایی که در حال حاضر به آن نیاز ندارید، پرداخته و آیفون را خاموش نمایید.

البته داغ شدن مداوم موبایل آیفون، به احتمال زیاد بخاطر یک ایراد سخت افزاری بوده، که بررسی آن باید توسط یک تکنسین حرفه ای باشد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع 5 مشکل آیفون با DFU Mode
5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =