نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آشنایی با بلوتوث موبایل آیفون

برقراری ارتباط از طریق بلوتوث، روش قدیمی برقراری ارتباط بوده و با توجه به اینکه وجود فناوری های جدیدتری در موبایل وجود دارد، اما استفاده از بلوتوث در بسیاری از قابلیت های جدید موبایل استفاده می شود و به همین دلیل، استفاده از این فناوری همچنان مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین از کاربردهای بلوتوث موبایل اپل، برای همگام سازی و جفت نمودن گوشی با گجت هایی مانند دستبندها و ساعت های هوشمند ، هندزفری ، هدست و دیگر موارد می باشد.

عملکرد بلوتوث موبایل آیفون همچون عملکردهای دیگر یک گوشی هوشمند، امکان دارد، دچار اختلال شود، که این اختلال فقط  یک اشکال سخت افزاری نبوده، بلکه تغییر در تنظیمات نرم افزاری گوشی نیز می تواند در برقراری ارتباط با بلوتوث نیز مشکل را بوجود آورد، که شما می توانید، با اندکی تغییر در این تنظیمات به رفع  این مشکل بپردازید.

در ادامه مطلب، راهکارهای مختلفی در ارتباط بلوتوث گوشی با گوشی دیگر یا گجت ها آورده شده، که می توانید، بین دستگاه ها ارتباط برقرار نمایید، نمایندگی تعمیرات اپل  بهترین اطلاعات را در زمینه انواع موضوعات تلفن همراه به شما ارائه می دهد.

برقراری بلوتوث آیفون چند مرحله دارد؟

  1. آیکون بلوتوث فعال باشد: برای آنکه از فعال بودن بلوتوث موبایل آیفون مطمئن باشید، باید که حالت پرواز گوشی شما غیرفعال باشد، برای این منظور، کافیست تا انگشت خود را روی صفحه و از پایین به بالا کشیده و در بخش Control Center، به بررسی آیکون مربوط به بلوتوث و حالت پرواز بپردازید، که باید آیکون بلوتوث خود را روشن و آیکون حالت پرواز را غیرفعال، نمایید.
  2. وضعیت دستگاه دیگر بررسی شود: اگر می خواهید، با گوشی آیفون خود متصل به یک گوشی دیگر شوید و در این اتصال دچار مشکل شده اید، لازم است تا به بررسی وضعیت دستگاه دیگر بپردازید، که اگر باتری دستگاه دیگر ضعیف شود، سیگنال بلوتوث نیز ضعیف شده و گوشی شما نمی تواند به برقراری ارتباط بپردازد، بنابراین باید توجه نمایید، که هر دو دستگاه شارژ کافی داشته باشند.
  3. بین دو دستگاه فاصله کافی وجود دارد: اگر قصد دارید، که ارتباط گوشی خود را با دستگاه دیگر برقرار نمایید، باید فاصله بین دستگاه فرستنده و گیرنده زیاد نباشد، به طوری که برای همگام سازی دو دستگاه، باید به کم نمودن فاصله بین دستگاه ها پرداخته و فاصله را بسیار کم نمایید، تا اتصال ایجاد شود، بعد از برقراری ارتباط بلوتوث موبایل آیفون، به افزایش فاصله بین دستگاه ها پرداخته، تا مقدار مجاز مشخص شود.
  4. بلوتوث دستگاه مقصد روشن باشد: باید در دستگاه مقصد قابلیت بلوتوث فعال باشد تا برقرای ارتباط ممکن باشد، بنابر این باید بلوتوث را در دستگاه مقصد فعال نمایید، تا ارتباط برقرار شود.
این مطلب را از دست ندهید   4 برنامه تبدیل آیفون به وب کم

برطرف نمودن مشکل عدم اتصال بلوتوث موبایل آیفون

  • بلوتوث موبایل آیفون را خاموش و روشن نمایید

برای رفع مشکل بلوتوث موبایل آیفون، ساده ترین روش، خاموش و روشن کردن این قابلت در گوشی می باشد، بنابر این، به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت بلوتوث به غیر فعال سازی این قابلیت بپردازید، چند دقیقه صبر نموده و بعد به فعال سازی آن بپردازید.

  • دستگاه مقصد را از لیست بلوتوث حذف نمایید

با همگام سازی دستگاه های دیگر با گوشی خود، به ذخیره سازی دستگاه مقصد در لیست دستگاه های جفت شده با دستگاه خود بپردازید. در صورت عدم ارتباط دستگاه تان با دستگاه مقصد، آن دستگاه را از این لیست حذف نموده، بعد از این عمل سعی نمایید، تا دوباره ارتباط دستگاه مورد نظر را برقرار سازید.

  • موبایل آیفون را Force Restart نمایید

اگر روش قبل به رفع مشکل کمک نکرد، گوشی خود را Force Restart نموده، که البته قبل از این کار باید به خاموش کردن بلوتوث موبایل آیفون خود بپردازید، به نحوی که برای Force Restart نمودن باید به طور همزمان دکمه پاور و Home را نگه داشته تا لوگوی ظاهر شده اپل را ببینید، این وظیفه در آیفون ۷ یا آیفون + ۷ بر عهده دکمه ‌های پاور و کاهش صدا می باشد، بعد از Force Restart نمودن، دوباره بلوتوث آیفون را روشن نمایید، به احتمال زیاد، این روش به رفع مشکل خواهد انجامید.

  • تنظیمات شبکه‌ای آیفون را دوباره راه اندازی نمایید

اگر روش های گفته شده باز هم به رفع مشکل شما منجر نشد، این بار با تنظیم مجدد اطلاعات شبکه، به برقرای ارتباط بلوتوث موبایل آیفون بپردازید، بنابراین با ریست نمودن تنظمیات شبکه به رفع مشکل بپردازید، به همین منظور، وارد بخش تنظیمات دستگاه شده  و بعد از آن به انتخاب Reset Network Settings  بپردازید، بعد از ریست تنظیمات شبکه، دوباره برقرای ارتباط را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی پیامک‌های حذف شده در آیفون‌

معرفی نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، واحدهای متفاوتی دارد، که پاسخگوی انواع نیاز کاربران این محصول بوده و  با ارائه جدیدترین گوشی های این شرکت توانسته به جلب نظر طرفداران گوشی های آیفون بپردازد، که در صورت ورود جدیدترین محصولات این شرکت به بازار، توانسته، امکانی در نظر گیرد، تا بتوانید، با مراجعه به این نمایندگی، محصول مورد نظرتان، را با قیمت واقعی و گارانتی معتبر خریداری نمایید، همچنین واحد تعمیرات نمایندگی اپل به مجهزترین ابزارهای تعمیر مجهز بوده، که آن را در اختیار تعمیرکاران خبره این نمایندگی قرار داده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =