نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چرا گوشی آیفون آپدیت نمی شود؟

اگر با گوشی آیفون کار می کنید، برای استفاده از ویژگی های جدید آن و بالا رفتن نسخه iOS، با آمدن نسخه های جدید، باید گوشی خود را به روز رسانی کنید. اما بعضی اوقات، امکان دارد مشکلی در روند به روز رسانی رخ دهد و شما با آپدیت نشدن گوشی آیفون خود مواجه شوید.

به دنبال این اتفاق، گوشی شما نمی تواند به آخرین ورژن iOS، ارتقا پیدا کند. با وجود پشتیبانی نرم افزاری عالی شرکت اپل، به روز رسانی نشدن iPhone، یکی از رایج ترین مشکلات کاربران گوشی آیفون است. برای همین، ما چند روش ساده و کاربردی را در این مقاله به شما معرفی کرده ایم، تا بتوانید در حد امکان، مشکل آپدیت نشدن گوشی آیفون خود را حل کنید.

حل مشکل آپدیت نشدن گوشی آیفون

به روز رسانی گوشی اپل ، کار پیچیده و سختی نیست اما به هر حال باید در انجام مراحل آن دقت کنید تا کار شما سخت نشود. پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، ابتدا از همه اطلاعات خود، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت پاک شدن اصل اطلاعات، به آنها دسترسی داشته باشید.

ما در این مقاله، راهکارهایی کاربردی برای رفع مشکل آپدیت نشدن گوشی آیفون، ارائه کرده ایم تا با انجام آنها، به روز رسانی نشدن iPhone شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از روش ها، مشکل گوشی شما را برطرف نکرد، باید به تکنسین های حرفه ای یا مراکز تخصصی تعمیر موبایل اپل مراجعه کنید.

آپدیت نشدن گوشی آیفون ، یکی از رایج ترین مشکلات کاربران گوشی آیفون است.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات بعد از تعویض باتری

گوشی آیفون

 

آیفون خود را ری استارت کنید

ممکن است گوشی آیفون شما به خاطر مشکلات نرم افزاری جزئی یا اجرای ناقص فرایندها، نتواند آپدیت شود. در این مواقع، اولین کاری که باید انجام دهید، ری استارت کردن گوشی است.

برای این کار، دکمه Power گوشی را فشار دهید و تا زمانی که گزینه Slide to Power Off بر روی صفحه نمایش شما ظاهر نشده، آن را نگه دارید.Sider را به سمت راست کشیده تا گوشی خاموش شود و مدتی منتظر بمانید.

سپس، گوشی را دوباره راه اندازی کنید و به منوی تنظیمات یا Settings دستگاه بروید. از بین گزینه ها General را انتخاب کنید و روی Software Update بزنید تا مشکل آپدیت نشدن گوشی آیفون شما رفع شود و فرایند به روز رسانی را انجام دهد.

حافظه ذخیره سازی در iPhone را بررسی کنید

همیشه قبل از دانلود برنامه ها یا انجام به روز رسانی، مطمئن شوید که گوشی شما فضای کافی برای به روز رسانی دارد. چون حجم به روز رسانی های iOS، معمولا بین ۰.۵ گیگا بایت تا ۱ گیگابایت و بیشتر متفاوت است.

برای بررسی میزان حافظه گوشی، به قسمت Setting بروید و گزینه General را انتخاب کنید. در صفحه General، به سمت پایین بیایید و iPhone Storage را بزنید. حالا شما می توانید میزان فضای خالی گوشی خود را ببینید. اگر میزان این فضای خالی بیشتر از 1 گیگابایت باشد، دلیل آپدیت نشدن گوشی آیفون شما، پر بودن حافظه گوشی نیست.

حافظه ذخیره سازی در iPhone را بررسی کنید

با استفاده از iTunes، آیفون را آپدیت کنید

این مطلب را از دست ندهید   Phone، Messages، Facetime در موبایل

برای حل مشکل آپدیت نشدن گوشی آیفون، با انجام این روش، ابتدا iTunes را روی کامپیوتر باز کنید. سپس گوشی آیفون خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کنید. وقتی گوشی شما، iTunes شناسایی شد، بر روی آیکون iPhone کلیک کنید و دکمه Check For Updates را بزنید. سپس در صفحه ای که ظاهر می شود، بر روی گزینه Download and Update کلیک کنید.

با استفاده از iTunes، آیفون را آپدیت کنید

گوشی آیفون خود را بازنشانی کنید

اگر همه روش های قبلی را انجام دادید و باز هم مشکل به روز رسانی نشدن iPhone حل نشده است، ممکن است به دلیل وجود نرم افزارهای خراب در گوشی شما باشد که در فرایند آپدیت کردن گوشی، اختلال ایجاد می کنند. قبل از انجام این روش، از همه اطلاعات گوشی خود بک آپ بگیرید؛ چون بازنشانی گوشی باعث می شود همه فایل ها و اطلاعات گوشی شما، حذف شوند.

گوشی آیفون

مراحل بازنشانی گوشی آیفون

برای بازنشانی گوشی آیفون خود، ابتدا iTunes را روی کامپیوتر باز کنید. سپس گوشی آیفون خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کنید. به محض اینکه iTunes گوشی شما را شناسایی کرد، بر روی آیکون آیفون کلیک کنید. سپس گزینه Restore iPhone را انتخاب کنید. دقت کنید که برای ریست فکتوری کردن گوشی خود از طریق iTunes، لازم است تا Find My iPhone را خاموش کنید و در صفحه ظاهر شده، بازیابی شدن گوشی خود را تایید کنید.

در صورتی که با انجام این روش ها، مشکل به روز رسانی نشدن iPhone شما حل نشد، نمایندگی تعمیرات آیفون برای رفع انواع مشکلات موبایل اپل کنار شماست.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر آیفون 11 پرومکس
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =