نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چگونه از آیفون در iCloud، کامپیوتر یا هارد اکسترنال بک آپ بگیرید

آخرین باری که از آیفون خود بک آپ گرفتید کی بود؟ امیدواریم خیلی وقت پیش نباشد – در غیر این صورت، یک تصادف با از دست دادن بسیاری از داده های خود فاصله دارید. کارشناسان توصیه می کنند که از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و اغلب آن نسخه های پشتیبان را به روز کنید. و خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای پشتیبان‌گیری از آیفون و ایمن نگه داشتن اطلاعات شما وجود دارد. در اینجا سه ​​بهترین راه برای پشتیبان‌گیری از آیفون آورده شده است:

استفاده از iCloud، رایانه یا دستگاه خارجی هارد دیسک

چگونه با iCloud از آیفون خود بک آپ بگیرید

تهیه نسخه پشتیبان با iCloud فوق العاده راحت است. شما می توانید این کار را به صورت بی سیم از طریق Wi-Fi انجام دهید، و حتی آن را طوری تنظیم کنید که آیفون شما به طور خودکار پشتیبان گیری کند، به این معنی که هرگز نگران نباشید.

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. در منوی Apple ID، روی iCloud و سپس iCloud Backup ضربه بزنید.
  3. مطمئن شوید که iCloud Backup روشن است. این باعث می‌شود هر زمان که آیفون شما شارژ می‌شود و به Wi-Fi متصل می‌شود، اما از آن استفاده نمی‌کنید، از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. بنابراین شب ها قبل از خواب گوشی خود را وصل کنید و فایل های شما باید به طور مرتب نسخه پشتیبان تهیه کنند.

همچنین می توانید روی Back Up Now ضربه بزنید تا به صورت دستی یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین عقب iPhone XS Max

چگونه از آیفون خود در کامپیوتر بک آپ بگیرید

اگر ترجیح می دهید داده های خود را خارج از فضای ابری نگه دارید، می توانید همه آنها را در رایانه خود ذخیره کنید. همه اینها در یک فایل واحد ذخیره می شود که می توانید هر طور که دوست دارید منتقل و ذخیره کنید.

اگر رایانه شخصی دارید، این کار را با استفاده از iTunes انجام خواهید داد (پس مطمئن شوید که آن را دانلود کرده اید). اگر مک دارید، از Finder استفاده خواهید کرد. اما در هر صورت، مراحل مشابه هستند.

این مطلب را هم بخوانید:

آپدیت‌های بتا سیستم عامل iOS

  1. اiTunesیا Finder را در رایانه خود باز کنید و سپس آیفون خود را با کابل شارژ آن وصل کنید. در آیفون شما، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به رایانه اعتماد کنید یا خیر – Trust را انتخاب کنید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  2. در iTunes یا Finder، آیفون خود را انتخاب کنید. این به عنوان یک نماد کوچک آیفون در بالا سمت چپ در iTunes ظاهر می شود و نام آن را در نوار کناری سمت چپ در Finder خواهید دید.
  3. در قسمت Backups، گزینه پشتیبان گیری از داده های خود را در رایانه انتخاب کنید، سپس روی Back Up Now کلیک کنید.

چند دقیقه به دستگاه‌هایتان فرصت دهید تا از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنند. وقتی همه چیز تمام شد، می توانید آیفون خود را جدا کنید.

https://mobile-iphone.ir/%d8%ae%d8%b7%d8%a7%db%8c-iphone-is-disabled-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =