نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

پسورد اصلی یکی از مهم ترین بخش های امنیتی سیستم عامل آی او اس در آیفون و آیپد اپل است که از اطلاعات کاربران در برابر اشخاص دیگر محافظت می کند. تمام محصولات هوشمند اپل به خصوص آیفون و آیپد با پسورد اصلی کار می کنند. بنابراین کاربر بلافاصله بعد خرید آیفون یا آیپد خود و قبل نصب فیس آیدی باید پسورد دستگاه را تنظیم کند.

آموزش غیر فعالسازی پسورد اصلی آیفون و آیپد اپل

غیر فعال بودن پسورد اصلی آیفون و آیپد به این معنی است که اشخاص دیگر می توانند به اطلاعات شخصی شما به راحتی دسترسی داشته باشند. در بسیاری از موارد کاربران تمایل دارند پسورد اصلی دستگاه خود را تغییر داده یا آن را به طور کامل حذف کنند. در مواردی که قصد فروش آیفون یا آیپد خود را دارید، بهترین کار پاک کردن کلیه اطلاعات شخصی از دستگاه و غیر فعال کردن پسورد اصلی آن است.

غیر فعالسازی پسورد اصلی آیفون و آیپد، اطلاعات شما را در معرض دسترس افراد غریبه قرار می دهد. لذا توصیه می کنیم حتما روی دستگاه خود پسورد مناسب نصب کنید. با این حال عده ای تمایل دارند پسورد اصلی دستگاه خود را غیر فعال کنند. به همین دلیل در ادامه مراحل غیر فعال کردن پسورد اصلی آیفون و آیپد را به طور کامل به شما آموزش می دهیم.

مراحل حذف پسورد اصلی آیفون و آیپد

قبل هر چیز باید پسورد فعلی دستگاه خود را از طریق فیس آیدی یا تاچ آیدی وارد کنید سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تنظیمات اصلی آیفون یا آیپد خود شوید.
  • وارد بخش Touch ID & Passcode یا Face ID & Passcode در دستگاه خود شوید.
  • در پایین صفحه گزینه Turn Passcode Off را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنید.
  • برای فعال کردن مجدد پسورد اصلی آیفون یا آیپد خود روی گزینه Turn Passcode Off مجدد ضربه زده و رمز جدید خود را وارد کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض موتور taptic و بلندگوی خارجی iPhone Xs Max

پسورد اصلی یکی از مهم ترین ابزارهای امنیتی در دستگاه های هوشمند به خصوص آیفون و آیپد است که از اطلاعات شخصی شما در برابر دیگران محافظت می کند. ممکن است به دلایل مختلف مایل به حذف پسورد اصلی یا تغییر آن داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم نحوه غیر فعالسازی پسورد اصلی آیفون و آیپد اپل را به طور کامل به شما توضیح دهیم. شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق چت واتس آپ همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به پیام شما پاسخ داده شود.

تعمیر صفحه نمایش

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =