نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چگونگی فیلتر پیام های آیفون

فیلتر کردن پیام های آیفون، برای مقابله با انبوه پیام های تبلیغاتی، بهترین راه حل مدیریت پیام ها در گوشی آیفون است. نکته جالب در رابطه با سیستم عامل آیفون این است که برای فیلتر کردن پیام های iPhone، نیازی به دانلود برنامه مجزا نیست و می توانید از قابلیت فیلتر پیام های خود سیستم عامل iOS استفاده کنید.

این قابلیت به شما کمک می کند تا بدون بی صدا کردن گوشی در جلسات و یا کلاس درس، از شر اعلان های پیام های پی درپی تبلیغاتی خلاص شوید و یا پیام های ناشناس را بدون اعلان دریافت کنید.

علاوه بر این با این روش لیست پیام های مخاطبین شما، بسیار خلوت تر و منظم تر خواهد بود و در نهایت می توان از این روش برای مسدود کردن پیام های ناشناس بدون بلاک کردن شماره مورد نظر نیز استفاده کرد. در این مقاله به بررسی قابلیت فیلتر کردن پیام های آیفون می پردازیم.

 فیلتر پیام ها

ویژگی های فیلتر کردن پیام های آیفون

دسته بندی و فیلتر کردن پیام های آیفون، بر مبنای لیست مخاطبین گوشی شما انجام می شود. به این معنی که تمام پیام های دریافتی از مخاطبین ذخیره شده در گوشی شما، به لیست مخاطبین شناخته شده منتقل می شوند و تمامی پیام های دیگر شامل، پیام های یکبار مصرف حاوی کد، پیام های تبلیغاتی و پیام های دریافتی از شماره های ناشناس به لیستی با عنوان لیست پیام دهندگان ناشناس منتقل می شود.

فیلتر کردن پیام های آیفون، برای مقابله با انبوه پیام های تبلیغاتی، بهترین راه حل مدیریت پیام ها در گوشی آیفون است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادربرد iPhone XS

 

 فیلتر پیام ها

مراحل فیلتر کردن پیام های آیفون

ابتدا آیکون چرخ دنده را پیدا کنید و به تنظیمات (Settings) گوشی آیفون بروید. سپس در پایین لیست گزینه Filter Unknown Senders را پیدا کنید و آن را فعال کنید.

مرحله اول: ورود به برنامه پیام ها

با این کار در برنامه Messages و در قسمت بالا دو فیلتر یا دسته بندی ایجاد می شود: Known Senders، Unknown Senders

با لمس هر کدام از فیلترهای پیام های دسته بندی شده در آن را مشاهده می کنید.

خارج کردن پیام های شماره های دلخواه از لیست پیام های فیلتر شده

برای خارج کردن پیام های شماره دلخواه خودتان از لیست پیام های فیلتر شده، کافیست شماره مورد نظر را به عنوان یک مخاطب ذخیره کنید. راه اول دوم این است که شما اولین پیام را به این شماره ارسال کنید. در این صورت شماره مورد نظر به عنوان یک مخاطب شناخته شده تلقی می شود و بعد از فیلتر کردن پیام های آیفون، در لیست پیام های آشنا نمایش داده می شود.

پیش از فیلتر کردن پیام های آیفون، در نظر داشته باشید که با فعال کردن این گزینه، پیام های شماره های ذخیره شده، به صورت بی صدا در فیلتری جداگانه ذخیره می شوند. پس اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که در ذخیره شماره دوستان خود کند عمل می کنید، با فعال کردن این گزینه ممکن است بسیاری از پیام های دوستان خود را در زمان ارسال از دست بدهید و با تاخیر به آنها سری بزنید. پس با فعال کردن این گزینه، در ذخیره شماره دوستان سرعت عمل به خرج دهید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات کاربران گوشی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =