نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش ورود به حالت DFU در آیفون

هنگامی که شما وضعیت DFU را در آیفونتان فعال می‌کنید، برخلاف وضعیت ریکاوری مد دستگاهتان همچنان می‌تواند از طریق ابزار iTunes با کامپیوترهای ویندوزی و مک‌بوک‌ها در ارتباط باشد اما با این حال هنوز بوت‌لودر سیستم عامل آیفون فعال نشده است. حال سوال اصلی در اینجاست که چگونه باید به حالت “DFU Mode” ورود پیدا کرد؟ بدین منظور باید اقدامات خاصی را در آیفونتان انجام دهید که در ادامه به شرح دقیق آن‌ها می‌پردازیم. در صورتی که طی انجام مراحل شرح داده شده دچار مشکل شده و یا سوالی در ذهنتان ایجاد شد می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

مراحل ورود به حالت DFU در آیفون

آیفون خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

  • برنامه iTunes را روی کامپیوتر اجرا کنید.
  • کلید پاور (خاموش/روشن) را سه ثانیه نگه دارید تا صفحه Slide to Power Off ظاهر شود.
  • با کشیدن زبانه به سمت راست آیفون را خاموش کنید. منتظر شوید تا آیفون کاملا خاموش شود.

حال برای رفتن به حالت DFU دو کلید خانه، و پاور را بطور همزمان فشرده و به مدت 10 ثانیه نگه دارید. (دقیقا رعایت شود)

پس از طی شدن 10 ثانیه، فقط کلید پاور را رها کرده، اما کماکان انگشت خود را روی کلید خانه آیفون نگه دارید.

دقت داشته باشید که در این شرایط ابزار iTunes پیغام هشداری را در کامپیوترتان ارائه می‌کند. این پیغام مبنی بر شناسایی دستگاه شما است. ابزار iTunes در این شرایط قابلیت ریستور یا بازیابی اطلاعات دستگاه را ارائه خواهد کرد. دقت کنید که ورود به حالت DFU در آیفون‌های اپل امر ساده‌ای نیست و برای انجام آن باید مراحل ذکر شده در این مقاله را به طور دقیق انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه با iOS 14 برنامه آیفون را حذف یا پنهان کنیم؟

در برنامه iTunes اگر روی آیفون خود کلیک کنید، عبارت iPhone Recovery Mode را در مقابل آن مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی گزینه Restore iPhone آن را به تنظیمات کارخانه بازخواهید گردادند.

ممکن است در انجام مراحل فوق کمی سردرگم شوید و چندین بار اشتباه کنید. سعی کنید که ابتدا مراحل یاد شده را به طور دقیق در ذهنتان بسپارید و سپس دست به کار شوید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد یا مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

خروج آیفون از حالت DFU

خروج از این حالت و بازگشت به حالت عادی بسیار آسان است. کافیست دو کلید خانه (Home) و کلید پاور را به طور همزمان فشرده و نگه دارید تا علامت اپل در صفحه ظاهر شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =