نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

مشکلات رایج آیفون 11 پرومکس و راه حل های موثر

در مقاله پیش رو به صورت اختصاصی، به بررسی نکاتی در مورد تعمیر آیفون 11 پرومکس می پردازیم. یکی از جدیدترین گوشی های برند اپل که حتی با وجود عرضه مدل جدیدتر یعنی سری آیفون 12، همچنان جزو محبوب ترین هاست. در این مقاله ما شما را با کلیات تعمیر این گوشی و چگونگی رفع مشکلات عملکردی آن آشنا می کنیم.

با این حال باید بدانید که تعمیرات موبایل به هیچ عنوان کاری نیست که کاربران قادر به انجام آن باشند. این کار نیاز به ابزار خاصی دارد و تکنسین هم باید به حد کافی، دانش و مهارت داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است با یک اشتباه کوچک، گوشی به طور کلی از کار بیفتد. بنابراین پیشنهاد اکید می دهیم که برای تعمیر گوشی آیفون 11 پرومکس از تیم تعمیرات موبایل در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

خدمات تعمیر آیفون 11 پرومکس

اقداماتی همچون ترمیم و تعویض ال سی دی، تعمیر دوربین، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات نرم افزاری، ویروس کشی، فلش نرم افزاری، تعمیر برد، تعمیر و تعویض آی سی تغذیه، تعویض مدار شارژ، تعمیر شارژر، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل فیس آیدی، اصلاح تنظیمات، رفع مشکلات دانلود، تعمیر هارد و رم و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر آیفون 11 پرومکس به شمار می روند. باید بدانید که این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند تا در صورت بروز هرگونه خطا، بتوانید مسئله را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای ردیابی گوشی

تعمیر CPU موبایل آیفون 11 پرومکس

پردازنده یا cpu در گوشی های هوشمند، قطعه مهمی است که بسیاری از عملکردهای موبایل را کنترل می کند. اگر با مشکلاتی نظیر شارژ نشدن گوشی یا خاموش شدن ناگهانی موبایل مواجه شدید، ممکن است سی پی یو آسیب دیده باشد.

تعمیر cpu گوشی اپل و سایر برندها بسیار تخصصی بوده و برای انجام آن باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. همکاران ما تلاش می کنند که ضمن ترمیم این قطعه، ایرادات عملکردی موبایل شما را حل کنند. با این حال در صورت آسیب دیدگی شدید پردازنده، کارشناسان تعمیر آیفون 11 پرومکس، این قطعه را با یک cpu جدید و اصل، تعویض می کنند.

تعمیر باتری گوشی اپل مدل آیفون 11 پرومکس

گاهی علت خاموش شدن ناگهانی گوشی، روشن نشدن و یا شارژ نشدن آن، خرابی باتری است. بهتر است در این شرایط، حتما باتری را چک کرده و در صورت نیاز، آن را ترمیم یا تعویض کنید. در صورت تداوم مشکلات باتری، امکان آسیب دیدگی سایر قطعات گوشی هم بسیار بالا خواهد بود. تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس به این ترتیب است که اول اتصالات این قطعه تمیز شده و یا ترمیم می گردند. اگر شدت خرابی باتری به اندازه ای باشد که نتوان آن را ترمیم کرد، تکنسین ها آن را تعویض می کنند؛ البته با باتری اصل و مخصوص همین گوشی.

تعمیر مدار شارژ iphone 11 pro max

آشنایی با شماتیک گوشی، ضروری ترین نکته برای تعمیر مدار شارژ است. مدار شارژ، بخش بسیار مهمی است و اجزا و مدارها و اتصالات زیادی دارد. بروز هرگونه خطا در روند ترمیم این بخش و بخشهای مختلف آن ممکن است باعث آسیب دیدگی دیگر اجزای موبایل شود. مثلا ممکن است تنها با قطع شدن یک مدار، گوشی به طور کلی از کار بیفتد!

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر iPhone XR

نحوه کار مدار شارژ گوشی های هوشمند به این ترتیب است که ولتاژ 220 ولت برق شهری وارد شارژر شده و از AC به DC تبدیل می شود. سپس ولتاژ کاهش پیدا کرده و توسط رگولاتور مدار شارژ، تثبیت می گردد و پس از انتقال انرژی به قطعات، می توان از گوشی استفاده کرد. کارشناسان تعمیر آیفون 11 پرومکس برای ترمیم مدار شارژ این محصول، قطعات محافظی مانند فیوز ، دیود زنر ، خازن و … را تعویض می کنند.

مشکلات شارژ بی سیم در گوشی آیفون 11 پرومکس

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون 11 پرومکس از آن شکایت دارند، ایرادات مربوط به شارژ بی سیم است. شارژرهای بی ‌سیم Qi اگرچه کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارند، اما برخی از کاربران از کار نکردن آنها شکایت داشته اند. گفته شده که بعضا پس از قرار دادن گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس در شارژر، گوشی آن را به عنوان شارژر شناسایی می کند اما عملا شارژ نمی شود. در حال حاضر راه حل خاصی برای رفع این ایراد وجود ندارد. کارشناسان آیفون 11 پرومکس توصیه می کنند که کاربران از شارژر سیمی برای شارژ کردن موبایل خود استفاده کنند.

مشکل فعال ‌سازی آیفون 11 پرومکس اپل

مسئله رایج دیگر در تعمیرات آیفون 11 پرومکس، مربوط به فعال سازی این دستگاه است. به ویژه بسیاری از کاربران گفته اند که وقتی می خواهند این گوشی را برای اولین بار فعال سازی کنند، با مشکلاتی مواجه می شوند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، قبل از هر کاری Apple’s System Status page را بررسی کرده و مطمئن شوید که سیستم ها به درستی اجرا می شوند. بعد باید اطمینان پیدا کنید که سیم کارت به درستی در گوشی جای گرفته است. بد نیست آخرین نسخه iOS را نیز نصب کرده و سپس دستگاه را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   سقوط گوشی آیفون در آب

مشکلات مربوط به صدا در آیفون ۱۱ پرو مکس

اگر دیدید که بخش صدای گوشی شما ایراد دارد، قبل از هر کاری آیفون را خاموش و روشن کنید. همچنین مطمئن شوید که ابزار جانبی صدا سالم هستند و مشکل یا ایراد نرم افزاری خاصی وجود ندارد. اگر مشکل حل نشد، احتمال خرابی میکروفن یا اسپیکر وجود دارد و بهتر است که از تیم تعمیرات آیفون 11 پرومکس در نمایندگی مجاز اپل کمک بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =