نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

خرابی برد و تعمیر گوشی آیفون X اپل

برای تعمیر گوشی آیفون X اپل می توانید به نمایندگی تعمیرات آیفون مراجعه کنید. این نمایندگی با تیمی مجرب، متخصص و باتجربه در تمامی ایام هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. گوشی آیفون x از سری محصولات 2017 اپل است. این گوشی دارای صفحه نمایش Super Retina لمسی خازنی بوده و بدنه ای محکم و مقاوم دارد. این دستگاه از گواهی IP67 برخوردار می باشد. این گواهی اشاره به مقاوم بودن دستگاه در برابر گرد و خاک و آب دارد. از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به پردازنده 6 هسته ای و GPU سه هسته ای آن اشاره کرد.

آیفون ایکس دارای 3 گیگابایت RAM بوده و در دو نسخه با حافظه 64 و 256 گیگابایت عرضه شده است. همه ما از مقاومت و کیفیت محصولات اپل آگاه هستیم اما این به معنی خراب نشدن آنها نیست. گوشی های این برند نیز ممکن است در اثر عوامل مختلفی دچار آسیب شده و با مشکل مواجه شوند. گوشی های آیفون به دلیل گران قیمت بودن آنها نیازمند مراقبت زیادی می باشند چراکه در صورت صدمه دیدن، تعمیرات آنها نیز هزینه زیادی را متحمل کاربر خواهد کرد. به هر حال اگر می خواهید با تعمیرات مختلف APPLE IPHONE X آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

تعمیر گوشی آیفون X اپل

تعمیر مادربرد آیفون ایکس از سری خدمات تخصصی و حرفه ای مرکز تعمیرات اپل می باشد. برد آیفون X ممکن است بنا به دلایل مختلف دچار مشکل شده و دردسرهایی برای کاربر ایجاد کند. از عوامل خرابی آن می توان به داغ شدن بیش از اندازه گوشی، وارد شدن ضربه به دستگاه، تماس مستقیم با آب و برخی موارد دیگر اشاره کرد. اگر برد دستگاه دچار مشکل شود در این صورت، آیفون شما به صورت خودکار خاموش و روشن می شود.

این مطلب را از دست ندهید   خطای iPhone is Disabled چیست؟

معمولاً بروز این مشکل با برد و مدارهای روی آن ارتباط دارد. تعمیر گوشی آیفون X اپل به دلیل خرابی مادربرد کار ساده ای نبوده و نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. برای تعمیر مادبرد آیفون x باید خیلی از قطعات و مدارهای روی آن مورد ارزیابی قرار بگیرند تا منشا مشکل به طور دقیق شناسایی و برطرف شود. نمایندگی تعمیرات آیفون، این کار را به بهترین شکل انجام می دهند.

تعمیر گوشی آیفون X اپل به دلیل شکستگی صفحه نمایش

شکستگی صفحه نمایش شاید یکی از اتفاقات ناخواسته برای گوشی آیفون ایکس باشد. ضربه خوردن و افتادن گوشی از ارتفاع باعث شکستن و یا ترک خوردن صفحه نمایش می شود. اگر با چنین مشکلی مواجه شده اید خونسردی خود را حفظ کنید؛ چراکه ممکن است صفحه نمایش یا LCD آیفون شما تعمیر شود و نیازی به تعویض نداشته باشد. این موضوع بستگی به میزان آسیب دیدگی لایه های صفحه نمایش دارد.

به عبارت دیگر، اگر آسیب به صفحه نمایش تنها به بخش های گلس و تاچ باشد می توان با تعویض این دو قطعه، مشکل دستگاه را برطرف کرد. اما اگر آسیب به تمامی صفحه نمایش و ال سی سی دی وارد شده باشد باید هنگام تعمیر آیفون X اپل تمامی مجموعه ال سی دی تعویض شود که البته هزینه زیادی نیز دارد.

تعمیر هارد آیفون X و یا تعویض آن

تعمیر و تعویض هارد آیفون ممکن است به دلیل خرابی آن باشد و یا اینکه با هدف ارتقای حافظه دستگاه صورت گیرد. در هر صورت برای انجام این کار می توانید به واحد تخصصی تعمیر هارد گوشی های اپل مراجعه کنید. اگر قصد شما برای تعویض هارد، افزایش ظرفیت دستگاه است که مسئله روشن بوده و می توانید با خرید هارد جدید آن را تعویض کنید. اما اگر احساس می کنید هارد شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد در این صورت احتمالاً یکی از این نشانه ها در گوشی شما پدیدار شده است: خاموش شدن ناگهانی آیفون، ریست شدن روی آرم اپل، بالا نیامدن آیفون، و پیغام Could not Active.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعال کردن نمایش اعلان آپدیت سیستم عامل آیفون

در واحد تعمیرات آیفون پس از بررسی های دقیق هارد، باید این مسئله روشن شود که آیا هارد قابل تعمیر است یا باید تعویض شود. تلاش ما این است تا در صورت امکان هارد دستگاه تعمیر شود. اما در صورت امکان پذیر نبودن تعمیر، باید هارد تعویض شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =