نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

نحوه حذف گروهی مخاطبین در موبایل آیفون

حذف گروهی مخاطبین در  موبایل آیفون اپل به طور پیش فرض و از طریق بخش مخاطبین یا همان Contacts  دستگاه بوده که خوشبختانه می توانید، با استفاده از برنامه Groups این عمل  را انجام دهید.

در ادامه مطلب حذف گروهی مخاطبین در آیفون را با استفاده از اپلیکیشن Gropus  آورده شده است، بدون تردید با گذر زمان افزایش تعداد افرادی را در لیست مخاطبین دستگاه یا همان بخش Contacts  خواهید داشت.

به عنوان مثال امکان دارد تا در ابتدای امر و زمانی که یک آیفون را خریده اید، تعداد کل مخاطبینی که در دستگاهتان ذخیره می باشند، حدودا 20 مخاطب بوده باشد، ولی با گذر زمان به تعداد این مخاطب ‌ها افزوده خواهد شد.

اگر بعد از گذشت مدت زمان طولانی نگاهی به لیست مخاطبین موبایل آیفون بیاندازید، احتمال دارد که بعضی از مخاطبین ذخیره شده در آن به خاطر آورده نشود و اینکه حتی یادتان نیاید شماره یا مخاطب ذخیره شده چه شخصی می‌باشد.

بنابراین بهتر است که به بررسی لیست مخاطبین آیفون خود پرداخته و در صورت لزوم آن را فیلتر نمایید، منظور از فیلتر نمودن حذف مخاطبین غیرضروری و آن دسته از افرادی می باشد که نمی‌شناسید و آنها را از لیست مخاطبین دستگاه بر خواهید داشت. این عمل از طریق بخش  Contacts  موبایل آیفون اپل امکانپذیر می باشد.

متاسفانه یک مشکل اساسی وجود دارد که از طریق لیست مخاطبین یا همان بخش Contacts آیفون اپل قادر به حذف تعدادی از مخاطبین به طور همزمان نبوده و این عمل را باید تک تک برای هر مخاطب اجرا نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   پینگ کردن در آیفون

این موضوع به ویژه در شرایطی که تعداد مخاطبین حذفی زیاد باشد، آزاردهنده بوده در نتیجه بهتر این است تا شما به دنبال روشی برای حذف گروهی مخاطبین در آیفون خود باشید.

خوشبختانه انجام این عمل امکانپذیر می باشد، بدین منظور می توانید، با استفاده از برنامه یا اپلیکیشن اختصاصی تحت عنوان Groups که به طور رایگان در اپ استور (App Store) عرضه شده، این عمل را انجام داد.

به نحوی که با نصب و استفاده از این برنامه می توانید، به حذف گروهی مخاطبین در آیفون بپردازید.

در ادامه مطلب نحوه استفاده از این اپلیکیشن به منظور حذف گروهی مخاطبین در آیفون آورده شده، چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ‌ها و مراحل آورده شده، به توضیحات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از طریق کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل آیفون تماس حاصل نموده و از آنها راهنمایی دقیق ‌تری را کسب نمایید.

روش حذف گروهی مخاطبین در موبایل آیفون با استفاده از برنامه Groups

برنامه Groups به هیچ وجه برنامه پیچیده‌ای نبوده و به ساده ‌ترین شکل ممکن گروهی از مخاطبین را در موبایل آیفون اپل حذف خواهد نمود.

استفاده از Groups برای حذف گروهی مخاطبین در موبایل آیفون:

ابتدا برنامه Groups را در موبایل آیفون دانلود و نصب و بعد برنامه را اجرا نمایید و در پنجره پاپ آپ باز شده، گزینه Allow را انتخاب نموده تا به برنامه اجازه دسترسی به لیست مخاطبین دستگاهتان دهید.

بعد از  اینکه در برنامه Groups شما اجازه دسترسی به مخاطبین ذخیره شده در آیفون را دادید  توسط این برنامه ارائه لیست مخاطبین دستگاه در دسته‌ بندی‌ های مختلفی را خواهید داشت، که این دسته ‌بندی‌ ها شامل مخاطبین دارای ایمیل، مخاطبین دارای عکس، مخاطبین دارای شماره تماس، تمام مخاطبین و … می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی Tracking Transparency در آیفون

شما قادر خواهید بود به انتخاب هر یک از دسته ‌بندی‌ های مد نظرتان پرداخته و آنها را بهینه ‌سازی نمایید.

مثلا در ادامه این مطلب به مدیریت مخاطبین دارای عکس خود خواهیم پرداخت، بنابراین به انتخاب دسته ‌بندی Has Photo بپردازید، دقت داشته باشید که در صورتی که قصد دارید، تا دسترسی خود را به لیست تمام مخاطبین ذخیره شده، در موبایل آیفون داشته باشید، می توانید، فقط با انتخاب نمودن گزینه All Contacts  و اجرای دستورات سایر مراحلی که در ادامه خواهیم گفت، به آن دست یابید.

یک دایره در کنار نام هر مخاطب وجود دارد که با لمس آن تیک آن زده خواهد شد، بنابراین هر مخاطب که قصد حذف آن را دارید، در این مرحله تیک دایره آن را بزنید.

 به عنوان مثال: ما می خواهیم که به حذف سه مخاطب نمایش داده شده به طور گروهی بپردازیم، برای این کار باید از بخش فوقانی رابط برنامه Groups به انتخاب گزینه Choose Action پرداخته که با انتخاب گزینه Choose Action پنجره‌ای بر روی صفحه نمایش آیفون ظاهر خواهد شد.

برای آنکه دستور حذف مخاطبین انتخاب شده را بدهیم، در این مرحله باید به انتخاب گزینه Delete   Contacts  پرداخته، که در این شرایط یک پنجره پاپ آپ جدید ظاهر شده، که اگر از حذف مخاطبین مد نظر اطمینان دارید، به انتخاب گزینه Remove from my iPhone بپردازید. (در ادامه مطالب شکل نشان داده شده است.)

به این صورت شما مخاطبینی که از قبل انتخاب نموده بودید، به طور گروهی از لیست مخاطبین موبایل  آیفونتان حذف خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید   ترفندهای iOS 12

بنابراین حذف گروهی مخاطبین در موبایل آیفونتان به همین سادگی و با استفاده از برنامه Groups صورت پذیرفت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =