نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

یکی از سوالات مهم و اساسی کاربران محصولات اپل عدم بروز رسانی آیفون و آیپد است. در ادامه دلایل بروز این مشکل بررسی و راهکارهای رفع آن معرفی می شوند. شرکت اپل به طور سالیانه آپدیت های مختلفی برای آیفون و آیپد ارائه می دهد که بسیاری از مشکلات نرم افزاری آن ها را برطرف می کند. کاربران این محصولات بروز رسانی های جدید آیفون و آیپد اپل را دریافت کرده و از قابلیت های جدید این محصولات هوشمند استفاده می کنند.

آشنایی با دلایل عدم بروز رسانی آیفون و آیپد

در این میان به دلایل مختلف مشکل عدم بروز رسانی آیفون و آیپد اپل رخ می دهد. برای رفع این مشکل اول باید ریشه آن را شناسایی کنید. در ادامه دلایل اصلی عدم بروز رسانی آیفون و آیپد اپل مورد بررسی قرار می گیرند.

کمبود فضای ذخیره سازی، دلیل عدم بروز رسانی آیفون و آیپد

طبیعی است که آیفون و آیپد برای دریافت بروز رسانی های جدید به فضای ذخیره سازی نیاز دارند. این دستگاه های هوشمند باید در مرحله اول فایل های مورد نیاز برای بروز رسانی را از طریق سایت های معتبر دریافت کرده سپس بعد تست سلامت آن ها، فرایند نصب را شروع کنند.

کمبود حافظه ذخیره سازی آیفون و آیپد باعث می شود فایل های مورد نظر به درستی ذخیره نشوند. در برخی موارد دستگاه قادر به بالا آوردن سیستم عامل هم نمی باشد. برای رفع این مشکل قبل آپدیت آیفون و آیپد حتما از فضای ذخیره سازی آن ها مطمئن شوید. برای اطلاع از میزان فضای آیفون و آیپد کافیست وارد بخش Settings > General > Storage شده سپس فضای خالی دستگاه خود را مشاهده کنید. نکته مهم اینکه فضای ذخیره سازی باید از حجم فایل مورد نظرتان بیشتر باشد تا در ادامه به مشکل برنخورید.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد حالت Do Not Disturb در آیفون

اگر امکان آزاد کردن فضای ذخیره سازی آیفون یا آیپد خود را نداشتید، این فرایند را با اتصال این دستگاه های هوشمند به کامپیوتر یا لپ تاپتان انجام دهید.

آیفون آپدیت را از طریق اینترنت دریافت نمی کند

آیفون و آیپد می توانند از طریق اینترنت تمام آپدیت های مورد نظرشان را دریافت کنند. تمام بروز رسانی های آیفون و آیپد از طریق OTA دریافت می شوند. برای این کار کافیست آیفون یا آیپدتان را از طریق وای فای به اینترنت پر سرعت متصل کنید.

اگر به هر دلیلی به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید، از روش هات اسپات یا وای فای استفاده کنید. نکته مهم اینکه آیفون و آیپد به طور مستقل نمی توانند بروز رسانی ها را دریافت کنند.

عدم اتصال به سرور سایت اپل

آیفون و آیپد برای دریافت بروز رسانی های جدید باید به سایت رسمی شرکت اپل متصل شوند. اگر با مشکل عدم اتصال به سرور اپل مواجه شدید، کافیست شبکه اینترنت خود را عوض کنید.

عدم بروز رسانی آیفون و آیپد به دلیل پشتیبانی نکردن دستگاه

پشتیبانی نرم افزاری آیفون و آیپد اپل حدود 5 تا 6 سال است. بعد این مدت شرکت اپل به روز رسانی های قدیمی را ارائه نمی دهد. برای اینکه بدانید دستگاه شما به طور کامل از بروز رسانی های جدید پشتیبانی می کند یا خیر به سایت اصلی اپل مراجعه کنید.

بروز رسانی ناقص انجام می شود

اگر نوار پیشرفت هنگام نصب بروز رسانی ها متوقف یا کند می شود، به هیچ عنوان دستگاه را خاموش نکرده و آن را به شارژر وصل کنید. سپس تا پایان فرایند بروز رسانی دستگاه منتظر بمانید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم کارکردن برنامه کاربردی در آیفون

اتصال به موقع دستگاه ها به شارژر از عدم بروز رسانی آیفون و آیپد جلوگیری می کند.

اگر آپدیت به موقع انجام نشده یا ناقص باشد، باید فایل دانلود شده را پاک کرده و مجدد آن را دانلود کنید. برای این کار کافیست وارد بخش Settings > General > Storage شوید.

در این مقاله سعی کردیم دلایل مشکل عدم بروز رسانی آیفون و آپید را بررسی کرده و راهکارهای رفع این مشکل را به شما معرفی کردیم. به نظر شما دیگر چه عواملی باعث می شوند آیفون و آیپد به درستی آپدیت نشوند؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =