نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

چگونه از خراب شدن آیفون جلوگیری کنیم

اگر برای تجارت به آیفون خود متکی هستید، خراب شدن یا یخ زدن غیرمنتظره آن می تواند فاجعه آمیز باشد. به روز نگه داشتن نرم افزار راه خوبی برای کارکرد نرم افزارهای شما تا حد امکان با سیستم عامل iOS آیفون است، همانطور که برنامه های ناخواسته را از آیفون حذف می کنید تا فضای درایو آن خالی شود. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید یک برنامه مشکل دار را حذف و دوباره نصب کنید. اگر آیفون شروع به خرابی زیاد کرد، ممکن است مجبور شوید آن را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانید.

مرحله 1

هنگامی که به‌روزرسانی جدیدی در دسترس است، iOS را با ضربه زدن روی «تنظیمات»، «عمومی» و سپس «به‌روزرسانی نرم‌افزار» ارتقا دهید. هنگامی که یک به روز رسانی در دسترس است، عدد “1” را در نماد تنظیمات در صفحه اصلی خواهید دید.

مرحله 2

برنامه های خود را به طور منظم به روز کنید. به‌روزرسانی‌های برنامه اغلب شامل رفع اشکالات جدیدی است که می‌تواند باعث از کار افتادن برنامه یا خود آیفون شود. «App Store» را از صفحه اصلی آیفون اجرا کنید و سپس روی دکمه «Updates» در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. می‌توانید برنامه‌ها را یکی یکی با ضربه زدن روی دکمه «به‌روزرسانی» یا با ضربه زدن روی دکمه «به‌روزرسانی همه» در بالای صفحه، به‌روزرسانی کنید.

مرحله 3

برنامه مشکلی را که با راه‌اندازی مسدود می‌شود یا از کار می‌افتد، حذف کنید. نماد برنامه را در صفحه اصلی لمس کنید و نگه دارید تا شروع به لرزیدن کند و سپس روی “X” قرمز رنگی که در گوشه نماد ظاهر می شود ضربه بزنید. هنگامی که پیام تأیید ظاهر شد، روی «حذف» ضربه بزنید و سپس روی دکمه Home ضربه بزنید. می‌توانید بدون شارژ مجدد، برنامه را از اپ استور مجدداً نصب کنید، یا وقتی با iTunes در رایانه خود همگام‌سازی می‌کنید، برنامه را دوباره نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ریکاوری اطلاعات هارد گوشی

https://mobile-iphone.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c-%d8%af%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/

مرحله 4

برنامه ها، موسیقی، عکس ها و فایل های ویدیویی ناخواسته را از آیفون حذف کنید تا فضای درایو آیفون خالی شود. برای مشاهده اینکه کدام برنامه ها یا رسانه ها بیشترین فضا را اشغال می کنند، روی «تنظیمات»، سپس «عمومی» و سپس «استفاده» ضربه بزنید. بخش ذخیره سازی میزان فضای موجود را نشان می دهد. برنامه هایی که بیشترین فضا را اشغال می کنند به ترتیب اندازه آنها فهرست شده اند. برای مشاهده جزئیات بیشتر یا حذف برنامه از این صفحه، یک برنامه را انتخاب کنید.

مرحله 5

قبل از راه‌اندازی برنامه‌های بزرگ یا برنامه‌هایی که به حافظه زیادی نیاز دارند، مانند بازی‌های گرافیکی فشرده، آیفون خود را ریستارت کنید. این اغلب سرعت و عملکرد برنامه را بهبود می بخشد حتی اگر خراب نشود. برای راه اندازی مجدد آیفون، دکمه Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید و سپس “Slider” قرمز رنگی که روی صفحه ظاهر می شود را بکشید. پس از سیاه شدن صفحه، دکمه Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و سپس منتظر بمانید تا صفحه قفل دوباره ظاهر شود.

مرحله 6

در صورت خراب شدن یا کند شدن برنامه هنگام استفاده از حافظه آیفون، آن را از حافظه حذف کنید. روی دکمه Home کلیک کنید تا به صفحه اصلی بروید و سپس دوباره روی دکمه Home دوبار ضربه بزنید. وقتی برنامه در پایین صفحه اصلی ظاهر شد، آن را لمس کنید و نگه دارید. روی دکمه قرمز رنگ «-» ضربه بزنید تا برنامه از حافظه آیفون حذف شود. روی دکمه Home دو بار کلیک کنید تا به صفحه اصلی برگردید و سپس برنامه را مجدداً راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی حالت شب دوربین آیفون

مرحله 7

اگر دیدید آیفون یخ می زند یا اغلب خراب می شود، آن را بازیابی کنید. آیفون را به کامپیوتر خود وصل کنید و iTunes را اجرا کنید. روی دکمه “بازیابی” کلیک کنید. همانطور که از شما خواسته شده است از اطلاعات آیفون بک آپ بگیرید. پس از اینکه آیفون به مقادیر پیش‌فرض کارخانه بازیابی شد، از شما خواسته می‌شود اطلاعاتی را که پشتیبان‌گیری کرده‌اید بازیابی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =