نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

ساخت اپل آیدی 2017 به چه صورت می باشد؟

اپل در سال 2017 هنوز بخش اپ استور را از آیتیونز حذف ننموده بود، به همین دلیل کاربران باید با روشی متفاوت به ساخت اپل آیدی اقدام می‌نمودند.

روش کلی ساخت اپل ایدی 2018 با روش امروزی تفاوت زیادی ندارد با این حال دو مرحله از آن با روزش امروزی دارای تفاوت می باشد.

تفاوت اول: به‌جای ورود به Account>Sign in باید وارد بخش اپ استور در آیتیونز شوید و بعد به انتخاب یکی از اپلیکیشن ‌های رایگان بپردازید و در نهایت بر روی گزینه Get کلیک نمایید.

تفاوت دوم: در مرحله پایانی به‌جای وارد نمودن کد باید وارد ایمیل ارسالی از اپل شوید و بعد از آن به انتخاب گزینه Verify Now بپردازید.

این روش برای آیتیونز 12.0 به قبل مورد استفاده واقع می شود.

ساخت اپل آیدی توسط کامپیوتر: ساخت اپل آیدی با کامپیوتر شامل دو روش بوده که روش اول ساخت اپل ایدی از طریق آیتونز می باشد و روش دوم ساخت اپل ایدی با استفاده از سایت می باشد، که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

ساخت اپل آیدی توسط سایت​: اگر به ساخت اپل ایدی با آیتونز علاقه ای ندارید، می‌توانید به ساخت اپل ایدی از طریق سایت اقدام نمایید.

برای این کار به اجرای مراحل زیر بپردازید:

  1. در وب سایت رسمی اپل در صفحه مدیریت اپل آیدی وارد شوید.
  2. بر روی گزینه Create Your Apple ID را کلیک نمایید.

  1. در مرحله بعد، یک فرم مقابل شما آورده خواهد شد، که شما تمامی موارد آن را باید کامل نمایید و در نهایت بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.
  2. پس از تکمیل فرم و انجام مراحل قبل اپل اقدام به ارسال ایمیلی برای شما می نماید، که حاوی یک کد بوده، که باید آن را وارد باکس ادامه ساخت اپل ایدی نمایید.
  3. در نهایت اپل ایدی شما ساخته شده است، با این حال شما باید در اولینLog in این مدل از اپل ایدی در آیتونز یا دستگاه‌های دیگر، باید اقدام به وارد نمودن اطلاعات مربوطه نمایید.
این مطلب را از دست ندهید   خرید کابل شارژر گوشی آیفون

ساختن اپل آیدی بدون استفاده از آیتونز

اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار آیتیونز نداشته و یا کامپیوتر در اختیارتان نیست، می‌توانید از یکی دیگر از روش ‌هایی که در این مطلب توضیح داده شده، استفاده نمایید شما علاوه بر ساخت اپل ایدی با کامپیوتر دارای آیتیونز می‌توانید استفاده خود را از آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و همچنین گوشی‌ های اندرویدی نیز داشته باشید، علاوه بر این شما می توانید، تا ساخت اپل ایدی خود را از طریق وب سایت نیز داشته باشید.

ساخت اپل آیدی بدون محدودیت​

به طور کلی ساخت اپل آیدی به روش‌های بالا هیچ گونه محدودیتی نداشته و به همین دلیل شما  بدون هیچ دردسری می‌توانید، به ساختن اپل ایدی مورد نظر خود بپردازید.

برای ساخت اپل آیدی با آیفون مراحل زیر را اجرا نمایید:

  1. به باز نمودن اپ استور در آیفون بپردازید.
  2. به پایین‌ترین قسمت اپ استور رفته و بر روی گزینه Sign In کلیک نمایید.
  3. بر روی گزینهCreate New Apple ID بزنید.
  4. به انجام مراحل ثبت اطلاعات را که شبیه به ساخت اپل ایدی با آیتیونز هستند، بپردازید.
  5. در نهایت اپل ایدی مورد نظر شما ساخته شده است.

هزینه ساخت اپل آیدی چقدر می باشد؟

همان‌ طور که در مطالب پیش گفته شد ساخت اپل ایدی رایگان بوده و به هزینه کردن در مورد ساخت اپل آیدی نیازی ندارید، با این حال، اگر تمایل دارید، تا به سفارش ساخت اپل ایدی بپردازید، می‌توانید با رجوع نمودن به بخش خرید اپل ایدی در وب سایت، اپل حساب کاربری مورد نظر خود را با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   بخش های موبایل ایفون

گفتنی است که اپل آیدی ‌های ساخته شده تنها روی ایمیل شخصی شما ساخته خواهند شد تا تضمین امنیت آن را به طور کامل داشته باشید.

در هنگام مشکل لاک شدن اپل آیدی چه باید کرد؟

اگر اپل آیدی شما لاک شده باشد و امکان بازیابی رمز آن از طریق ایمیل نجات برایتان مقدور نمی باشد، شما نمی‌توانید با ساخت یک اپل آیدی جدید و با وارد نمودن اپل آیدی جدید، مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید، شما باید قبل از هر کاری از سرویس حذف آی کلود استفاده نمایید.

که خدمات حذف آی کلود از گوشی ‌های آیفون در نمایندگی های شرکت اپل ارائه شده و شما می‌توانید برای اعلام هزینه و دریافت این خدمات با نمایندگی های شرکت اپل، تماس بگیرید.

چگونه از لاک شدن اپل آیدی کارتی پیشگیری نمایید؟

همان ‌طور که پیش از این توضیح داده شد، به هیچ وجه خرید اپل آیدی کارتی توصیه نشده، چرا که این اپل آیدی ‌ها پس از مدتی قفل شده و امکان بازیابی آنها مقدور نمی باشد، یا اینکه دارای روند بسیار دشوار و هزینه بری می باشند.

بر این اساس اگر به نصب اپل آیدی کارتی روی دستگاه خود نموده اید، حتما پیش از لاک شدن دستگاه به تغییر ایمیل اصلی این حساب کاربری اقدام نمایید، برای دریافت این سرویس با کارشناسان نمایندگی اپل تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =