نمایندگی تعمیر گوشی آیفون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568     شعبه غرب 44153186     شعبه شمال 26721443

آموزش سینک کردن اپل واچ با آیفون

اپل واچ به عنوان یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی دنیا، بر خلاف تصور بسیاری، توانست جایگاه خوبی را در میان کاربران محصولات اپل کسب کند. اپل واچ و آیفون دو دستگاه هوشمند هستند که قابلیت همگام سازی دارند. این همگام سازی موجب ارتقا کارکرد هر دو دیوایس شده و کیفیت ارائه خدمات را بالا میبرد. سینک کردن اپل واچ با آیفون و یا در اصطلاح پیر کردن این دو گجت امری ساده است و فرایند پیچیده ای را به همراه ندارد اما نیاز به طی پروسه ای گام به گام دارد که در مقاله پیش رو این پروسه را به صورت مرحله به مرحله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکات حائز اهیمت در سینک کردن اپل واچ با آیفون

برای سینک کردن اپل واچ با آیفون ابتدا لازم است مقدمات این کار را فراهم کنید. برای مثال ممکن است مدل گوشی شما قابلیت اتصال به اپل واچ را نداشته باشد. پس قبل از آموزش ست کردن اپل واچ با آیفون لازم است متذکر شویم که اپل واچ را تنها میتوان با مدل های آیفون 5 یا بالاتر سینک کرد. قبل از اتصال اپل واچ به آیفون مطمئن شوید که هم ساعت هوشمند و هم گوشی شما به آخرین نسخه سیستم‌عامل خود بروزرسانی شده‌اند.

شما می‌توانید آخرین نسخه سیستم عامل watchOS یعنی نسخه 6.1 را با هر نسلی از اپل واچ استفاده کرده و آن را با هر گوشی آیفون 6S یا جدیدتر که از iOS 13 بهره می‌برد، پیر کنید. بلوتوث و وای فای را در گوشی خود روشن کنید؛ زیرا اتصال بین دو دستگاه از این طریق صورت می‌گیرد. در نهایت مطمئن شوید که هر دو دستگاه کاملا شارژ هستند یا آن‌ها را هنگام Pair کردن، به شارژ وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از هک آیفون

مراحل سینک کردن اپل واچ با آیفون

  1. اجرای اپلیکیشن اپل واچ

برای سهولت در امر سینک کردن اپل واچ با آیفون، اپل واچ را روی مچ دست ببندید و دکمه کناری دیوایس را فشرده و تا ظاهر شدن لوگوی اپل روی صفحه نمایشگر نگه دارید. آیفون را در نزدیک ترین حالت به اپل واچ نگه دارید تا پیام خوشآمد گویی برای ست کردن اپل واچ با آیفون را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. اپلیکیشن اپل واچ را از گوشی اجرا کرده و گزینه Pair New Watch را انتخاب کنید. حال گزینه Start Pairing را برای وصل کردن اپل واچ به آیفون انتخاب کنید.

  1. Start Pairing

با لمس گزینه Start Pairing مرحله دوم از سینک کردن اپل واچ با آیفون آغاز میشود. نمایاب دوربین را به سمت اپل واچ خود بگیرید تا از این طریق دو دستگاه هوشمند به یکدیگر متصل شوند؛ در صورت ست شدن پیامی مبنی بر این اتصال دریافت خواهید کرد. اگر قبلا اپل واچ دیگری را به این گوشی وصل کرده بودید، صفحه‌‌ای را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد یا ساعت را از یک فایل پشتیبان بازگردانی کنید و یا آن را به عنوان یک ساعت جدید استفاده کنید.

  1. تنظیم امور جانبی

در صورتی که سینک کردن اپل واچ با ایفون با موفقیت انجام پذیرد، تنظیم امور جانبی آغاز میشود. در بخش اول اپل واچ از شما میخواهد که مشخص کنید ساعت هوشمند خود را به کدام یک از مچ دستتان خواهید بست. سپس محلی که ترجیح می‌دهید تاج دیجیتال در آن قرار بگیرد را مشخص کنید. در صفحه جدید، باید با قوانین اپل واچ موافقت کرده و تعیین کنید که می‌خواهید اطلاعات خود را با اپل برای کارهای تحلیلی به اشتراک بگذارید یا خیر.

  1. تعیین رمز جدید

تعیین رمز جدید و اپل پی، آپدیت اپل واچ به صورت دستی یا خودکار، فعال بودن یا نبودن سیستم SOS و تشخیص افتادن از جمله انتخاب های بعدی شما هستند که برخی به صورت خودکار تنظیم میشوند. برای مثال اگر اپلیکیشن Health تشخیص دهد که سن شما 65 سال یا بیشتر است، ویژگی تشخیص افتادن به صورت پیش‌فرض فعال خواهد شد.

  1. نصب اپلیکیشن

در صفحه بعدی تعداد زیادی اپلیکیشن برای نصب به شما پیشنهاد خواهد شد که میتوانید همه اپلیکشین ها را نصب کنید و یا این مکان هم وجود دارد که به صورت گزینشی اپلیکیشن های دلخواه خود را انتخاب کنید و دستور به نصب آنها بدهید. بعد از نصب اپلیکیشن های مورد نیاز چند دقیقه صبر کنید تا فرایند سینک کردن اپل واچ با آیفون به درستی صورت گیرد. بعد از تکمیل این فرآیند، یک صفحه خوشامد‌گویی مشاهده خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطاهای اپل ایدی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =